Jim Mobile netwerk altijd down?

fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 21 Jun 2008
Locatie: Hoevenen
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Contact:

Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor fiestaboyke » 23 Mei 2017, 18:19

Hallo,

Ik heb sinds vorige maand een kaartje gekocht van Jim mobile. De 1ste week ging alles goed maar de afgelopen weken heb ik dikwijls GEEN mobiel netwerkverbinding en kan ik enkel buitenhuis op internet als ik ergens op een wifi kan gaan :s Is dit normaal dat de verbinding zo slecht is bij deze provider?

Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 Nov 2008
Locatie: Brugge
Bedankt: 64 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor Sinna » 23 Mei 2017, 18:46

Sinds een paar weken ook jim als data-SIM en tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Computer(k)nul

fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 21 Jun 2008
Locatie: Hoevenen
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Contact:

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor fiestaboyke » 23 Mei 2017, 19:12

Hmmm, hopelijk ligt het dan niet aan mijn moto g4 smartphone :( Als ik thuis voor te proberen mijn wifi even uitzet en dan via 3G op het net wilt zegt hij dat ik offline ben :(

Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 Nov 2008
Locatie: Brugge
Bedankt: 64 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor Sinna » 23 Mei 2017, 20:40

Mocht het een verschil maken: ik heb geen nummer geporteerd.
Computer(k)nul

fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 21 Jun 2008
Locatie: Hoevenen
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Contact:

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor fiestaboyke » 23 Mei 2017, 21:19

Ik ook niet, heb een nieuwe sim gevraagd met een nieuwe nr ... Heb net eens voor 5€ 1GB data aangekocht omdat ik dacht dat mijn bundel morgen vervalt het daar iets mee kon te maken hebben maar helaas nog steeds hetzelfde probleem ... Is er geen winkel ofzo van Jim mobile waar ik terecht kan met mijn probleem zonder dat ik het aan de telefoon moet uitleggen?

Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Pro Member
Pro Member
Berichten: 367
Lid geworden op: 07 Mei 2011
Bedankt: 33 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor Fallschirmjaeger » 23 Mei 2017, 22:47

Heb je eerst en vooral al een kruistest (uw simkaart in ander toestel, andere simkaart in uw toestel) uitgevoerd? Dan weet je al direct of het probleem bij uw toestel of bij Jim Mobile ligt.

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2858
Lid geworden op: 05 Mei 2006
Bedankt: 218 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 205 keer

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor on4bam » 24 Mei 2017, 10:36

Onze zoon heeft al een tijd Jim Mobile en schafte een paar weken terug een databundel EU aan voor een trip naar Duitsland. Werkte perfect om hem via Waze te volgen, tot hij in Duitsland was... geen data meer. Alle settings nagekeken, tevergeefs... Eens aan de grens terug data tot thuis. De lokale shop kon hem niet verder helpen en ik weet niet of hij verder nog navraag deed.
JM lijkt toch wat problematisch te zijn soms.

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1437
Lid geworden op: 20 Jan 2015
Locatie: Kortrijk
Bedankt: 103 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Contact:

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor cadsite » 24 Mei 2017, 10:58

Staat zijn roaming aan in zijn toestel?
Moet je dat ook niet nog een eerste keer aanvragen bij de provider? Vroeger, toen de dieren nog spraken, moest dat althans bij pay&go.

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2858
Lid geworden op: 05 Mei 2006
Bedankt: 218 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 205 keer

Re: Jim Mobile netwerk altijd down?

Berichtdoor on4bam » 24 Mei 2017, 11:36

cadsite schreef:Staat zijn roaming aan in zijn toestel?
Moet je dat ook niet nog een eerste keer aanvragen bij de provider? Vroeger, toen de dieren nog spraken, moest dat althans bij pay&go.


Uiteraard. Het bleek dat hij ginder een webpage kon openen maar daarna werkte er niets meer. M.a.w. 1 actie en gedaan tot er weer off/on gezet werd.
BTW, het stuk door NL werkte wel.
Maar laat mij deze thread niet kapen :wink:


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast