Hoe weet je of je geregistreerd bent bij Lycamobile?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Er werd altijd gemeld dat iedereen een sms zou ontvangen om de SIM kaart te registreren? Ik en mijn vrouw hebben nooit zo een sms ontvangen en ik ging er vanuit dat dit in orde was.

De sim kaart van mijn vrouw is enkele keren van provider verandert en laatst zelfs met abonnement waardoor het mogelijk is dat Lycamobile de ID heeft bijgehouden voor nummeroverdracht in het verleden.

We hebben ook een login account via Mijn Lycamobile op de website.

Mijn sim kaart ( gebruikt in mijn dual sim gsm als tweede kaart ) had ik online aangevraagd en in het verleden enkele keren met MasterCard herladen. Toen werd gezegd dat ID's van bestaande prepaid kaarten via het herladen werd gekoppeld ( lijkt mij niet 100% te vertrouwen want je kan ook voor een vriend/kennis/wildvreemde herladen ).

Lycamobile is altijd zo'n onduidelijke provider, hoe weet ik nu of dit nu in orde is? Administratief heb ik altijd weinig vertrouwen in deze provider.

Op hun website staat nu plots dat al vanaf 30/04 sim kaarten gedeactiveerd worden ( komt ook weer uit het niets ).
idrees2be2002
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2009, 00:15
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

ik heb deze morgen mijn simkaart laten registreren.
ze hebben je identiteitskaart nodig en laatse 4 cijfers van de simkaart nummer(deze kan je vinden op de simkaart zelf)
neem wel je gsm mee, want je zult dan de code ontvangen, deze code moet je tonen aan de persoon die bezig is aan het registreren.
op het einde krijg nog een sms met passwoord voor my lycamobile account.

ik heb 10 euro betaald , maar in andere winkel was het 5 euro voor te laten registreren.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”