MV brengt abo uit

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijkbaar brengt MV een abo uit.
Keeg deze morgen enquette binnen met volgende vragen

Mobile Vikings, vooralsnog enkel aanbieder van prepaid GSM fomules, lanceert binnenkort een abonnementsformule. Zo krijg je voor 15€ per maand: 2GB, 150 minuten, 2.000 smsen en onbeperkt bellen en sms’en naar andere Vikings. Dat is 1GB meer dan wat andere operatoren bieden.
Hoe aantrekkelijk vindt u deze abonnementsformule, met de informatie die u er nu over heeft?

ongebruikte MB blijven 2 maand geldig
overgebleven belminuten worden in data omgezet 5 min = 50MB
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
warpozio
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 18 keer

waar kan ik tekenen? 8)
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Wat als de data quota op is?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Mooi mooi mooi.
Ik ben ondertussen al 15 jaar tevreden proximus klant, maar dit is toch verleidelijk.

Zeker het feit dan ongebruikte data en belminuten over gaan.
Voor mij zou dat betekenen dat ik zo goed als altijd 3,5Gb ter beschikking zou hebben.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

bwoa ik zie daar het nut niet van in.
Bij orange 15€ 50 min bellen 4000 sms en 4GB data ( als ik me niet vergis is het onbeperkt overdraagbaar)
en cadsite als je zo bekijkt heb je bij base (zelfde netwerk) 5gb voor 20€
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Het enige verschil met de 15€ voice bundel van nu (dat is een vergelijkingspunt) is dat je 50 belminuten meer krijgt. Bovendien kan je met die belwaarde nog een roaming pakket kopen (of gewoon roamen), dat komt met dit abo nog eens bij.

Wel pluspunt is dat de data langer geldig is en belminuten in data worden omgezet. Da's wel iets nieuws.

Als ik alles optel zie ik evenwel geen reden om dit te nemen.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Zeer mooi van MV :D
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Leuk initiatief, maar voor de gewone klant misschien wel wat ingewikkeld, waardoor ze misschien minder geneigd zijn om dit te gaan nemen.
Uiteindelijk ook niet voordeliger dan wat ze al hebben: belminuten zijn bij maandelijkse herlaadbeurten (bij abo betaal je ook maandelijks) oneindig geldig en overdraagbaar.

Als je 2 GB nodig hebt, en niet met 100 minuten toekomt, is dit beter, voor al de rest...
Indien je slechts 50 min. belt, hebt je dus 3 GB, als ik het goed begrijp? Dan kan je evengoed Data Focus 15 nemen. Dan krijg je 50 belminuten en 4 GB data...

Leuk idee, ben benieuwd hoeveel mensen hierin geïnteresseerd zullen zijn. :)
Blond doesn't mean stupid :roll:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

too little, too late...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

nu betaal je elke maand 15euro... opdat je 2 of 4 (focus data) gb er is... een dag later... kun je nl je volledige 15euro erdoor gejaagd hebben omdat buiten de bundel je 150megabyte hebt gedownload (een youtube filmpje... een android mass app update...)

je krijgt een smsje/emailtje om je hiervoor te waarschuwen...


augustus:
€ 1,17 sms
€55,55 data : 2204.3 MB
€ 2,11 voice : 6

historiek:
183.6 MB € 10,54 verbruik binnenland (bundel was 2h ervoor vervallen)
topup € 15,00 2016-08-04
133.1 MB € 7,63 verbruik
37.5 MB € 2,03 verbruik
topup € 15,00 2016-08-07
73.8 MB € 18,76 verbruik
topup € 15,00 2016-08-08
244.4 MB € 14,52
8.8 MB € 0,52
2.2 MB € 0,13
topup € 15,00 2016-08-10

misschien was een scarlet abbo beter voor als je op vakantie gaat tegenwoordig?
13 euro voor 1 gigabyte.... nu heb ik 55,55 euro betaald bij MV voor "2,2gigabyte" ... ik mag nu ik terug in binnenland zit dus "gratis" 14,1 gigabyte opstoken op kleine 3tal weken tijd... (13,78 euro belwaarde over)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijkbaar zijn ze goed aan het volgen bij MV of profactsteam.
Deze tread moet hier weg ivm privacy blablabla.
Gelukkig heb ik geen contract getekend maar familielid, dus neem ik aan dat ik dat hier wel mag zetten.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hoezo "deze thread moet hier weg"??
Daar hebben ze niet veel aan te zeggen vrees ik.
Privacy dekt hooguit het verwijderen van persoonlijke gegevens.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Gisteren heb ik de vraag gekregen mee te doen met een enquête en daar stond net hetzelfde verhaal in.
Dus zo "privé" zal het niet zijn...

In plaats van onnozel te doen zouden ze beter een vroegboekkorting geven. :angel:
mobilevikings
Verified Account
Verified Account
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2016, 10:57
Twitter: mobilevikingsBE
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 16 keer

proximusboyke schreef:Blijkbaar zijn ze goed aan het volgen bij MV of profactsteam.
Deze tread moet hier weg ivm privacy blablabla.
Gelukkig heb ik geen contract getekend maar familielid, dus neem ik aan dat ik dat hier wel mag zetten.
Hé! Niet nodig om de thread te verwijderen, hoor. Bij Mobile Vikings zijn we inderdaad steeds op zoek naar nieuwe manieren om het mobiele leven van de Vikings te vereenvoudigen. Dat weet iedereen. Een hoop concepten passeren zo de revue, en die worden altijd ondersteund en geduid door een marktonderzoek, zodat we zeker kunnen zijn dat ze relevant zijn voor onze Vikings. Wat we hier zien, zijn slechts twee van die concepten.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Blijkbaar wel !!
Eens laten doorsturen, ik heb wel de namen weg gelaten


Beste KXXX,



Ik ben KXXXXX van marktonderzoeksbureau Profacts en ik voer de studie uit rond de concepten die Mobile Vikings van plan is te lanceren, waaraan je ook hebt deelgenomen. Heel hard bedankt daarvoor (en voor alle vorig onderzoek waar je aan deelnam).



Nu is ons oog gevallen op volgend topic van userbase.be, waarvan wij denken dat jij achter “proximusboyke” zit: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... gs#p665484



Toen je je inschreef voor ons panel, ben je onder meer akkoord gegaan met onze privacy disclaimer. Een onderdeel van die disclaimer is – naast het feit dat wij jouw gegevens met zorg bijhouden en nooit aan een derde partij zullen doorgeven ed – dat jij als panellid en deelnemer aan studies ook discreet blijft over de topics die erin behandeld worden, in het bijzonder wanneer dit gaat over nieuw te lanceren producten of concepten. Het spreekt denk ik voor zich dat dit topic daarmee in strijd is. We vragen dit voornamelijk omwille van het feit dat onze klanten graag verrassen en uitpakken wanneer zij een concept/product dan uiteindelijk op de markt brengen én omwille van het feit dat onderzoek gebeurt om een concept of product te verbeteren en optimaliseren. Het kan dus vaak zijn dat een concept anders op de markt komt dan het in een vragenlijst wordt beschreven, omdat er nog heel wat onderzoek aan vooraf is gegaan dat ertoe kan leiden dat het concept of product nog dusdanig wordt aangepast. Daarnaast ben je als lid van ons panel dan ook in een bevoorrechte positie van deze verbetering deel uit te maken en wat meer te weten dan andere mensen ;).



In het licht van deze filosofie wil ik je dan ook vragen om dit topic te verwijderen. Alvast bedankt voor je begrip en laat het je vooral niet ontmoedigen je mening te geven over andere (telecom) concepten in de toekomst!



Mocht je vragen hebben of verdere toelichting willen dan ben ik steeds bereikbaar per mail of via onderstaande contactgegevens.



Alvast een prettige dag verder!



Met vriendelijke groeten,

Kind regards,



Kxxxxxxxxx

Senior Research Consultant
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
mobilevikings
Verified Account
Verified Account
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2016, 10:57
Twitter: mobilevikingsBE
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 16 keer

proximusboyke schreef:Blijkbaar wel !!
:/ Nee, dat kan je gerust negeren, hoor. Niet helemaal Vikingstyle! Dat lieten we ondertussen ook weten aan Profacts zelf. Het topic kan wat ons betreft dus rustig verder z'n leven leiden.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

mobilevikings schreef:
proximusboyke schreef:Blijkbaar wel !!
:/ Nee, dat kan je gerust negeren, hoor. Niet helemaal Vikingstyle! Dat lieten we ondertussen ook weten aan Profacts zelf. Het topic kan wat ons betreft dus rustig verder z'n leven leiden.
Aah, een misverstandje dus.
Bedankt aan MV om dit zo snel op te klaren en aan te pakken :-)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Dat er gevolgd wordt heeft ook zo z'n voordelen blijkbaar :)

Zonder het in detail te hebben bekeken, leek het nogal sterk op wat je nu voor 15€ krijgt in prepaid, maar ik blijf alvast benieuwd naar nieuwe intitiatieven.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik begrijp het standpunt van Profacts wel. Ze doen ook maar wat hun standaard operating procedures zijn, en ik kan me voorstellen dat er bedrijven zijn die liever hebben dat hun enquetes niet het grote publiek bereiken, omdat het ook vaak maar ballonnetjes zijn die nog lang niet in een afgewerkt stadium zitten.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er bestaan geen afspraken tussen Profacts, MV met een forum dus kunnen ze wel vragen maar men hoeft daar niet op in te gaan.

Zoals ze wel aangeven is er wel een afspraak met één van de posters hier, indien ze problemen hebben moeten ze dit met hem aankaarten buiten dit forum om.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Mooi dat mobilevikings hier even reageert.
Thumbs up for da vikings.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Nu ook officieel gelanceerd:

Afbeelding
mobilevikings
Verified Account
Verified Account
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2016, 10:57
Twitter: mobilevikingsBE
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 16 keer

Well spotted! We waren inderdaad al iets verder in de concepten dan we -logischerwijs- konden vrijgeven. ;-) Check gerust de website en laat van jullie horen via Facebook, Twitter, mail, postduif, noem het maar op!
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Is het mogelijk om over te schakelen van prepaid naar een abonnement zonder een nieuwe SIM aan te vragen? Vind het precies niet direct op de website.

edit: oeps, laat maar, toch gevonden :oops: . Voor zij die het ook niet direct vinden: het staat bij mijn viking -> instellingen -> instellingen sim kaart.
Laatst gewijzigd door gm123 14 sep 2016, 14:27, in totaal 1 gewijzigd.
mobilevikings
Verified Account
Verified Account
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2016, 10:57
Twitter: mobilevikingsBE
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 16 keer

gm123 schreef:Is het mogelijk om over te schakelen van prepaid naar een abonnement zonder een nieuwe SIM aan te vragen? Vind het precies niet direct op de website.
Dat is zeker mogelijk! Dat kan je doen via: https://vikingco.com/nl/my-viking/settings/sims/
Als je meerdere simkaarten hebt moet je goed opletten dat je bovenaan de juiste geselecteerd hebt.
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Lijkt me idd enkel nuttig voor mensen die veel bellen.

Voor die 50min die je extra krijgt.

Echter voor de (denk ik) meeste Vikings onder ons zijn we blij dat we onze belwaarde kunnen overdragen, en dat we deze kunnen opstapelen en andere dingen mee doen.

Dat voordeel verlies je met een abbo..
Elke kost (mms, int sms, ...) komt hier natuurlijk extra bij.

Leuke zet, alhoewel ik MV toch eerder als Prepaid blijf bekijken, het was destijds ook een bewuste keuze van provider en van ons om dit systeem te gebruiken ;-)

Maar ja wie weet, ben benieuwd naar anderen hun reacties en ervaringen!
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Mr.mister schreef:Echter voor de (denk ik) meeste Vikings onder ons zijn we blij dat we onze belwaarde kunnen overdragen, en dat we deze kunnen opstapelen en andere dingen mee doen.
+1

Zie je trouwens wel bij zowat alle providers. Zo lang ik belkrediet (dat ik amper gebruik) kan opsparen en kan gebruiken voor andere zaken, zal ik niet snel een abo nemen.

(waarmee ik niet wil zeggen dat ze dat moeten afschaffen, héé :mrgreen:)
ooh. shiny.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Laat me raden: het belkredit kan opgespaard worden maar de data vervalt (weeral)?

Indien dat zo is: ik snap daar nu ns echt de ballen van waarom he.

Also: om heel eerlijk te zijn, net als bij de concurrentie zijn de datakosten buiten bundel (10 cent per MB!!) en de extra roamingkosten data (nog ns 6 cent per MB!!) een regelrechte schande.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb net ook even gekeken en vroeg me af of je ook met een domiciliering kan betalen ? Ik vind dat niet direct terug.
mobilevikings
Verified Account
Verified Account
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2016, 10:57
Twitter: mobilevikingsBE
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 16 keer

AnD schreef:Ik heb net ook even gekeken en vroeg me af of je ook met een domiciliering kan betalen ? Ik vind dat niet direct terug.
Je hebt de keuze tussen Visa, MasterCard en domiciliëring (SEPA).
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Kan je bij MV abo nog steeds je vikingpunten verzilveren die je ontvangen hebt bij viking deals?
Dus je abo factuur deels met vikingpunten betalen?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Forza schreef:Kan je bij MV abo nog steeds je vikingpunten verzilveren die je ontvangen hebt bij viking deals?
Dus je abo factuur deels met vikingpunten betalen?
Grootste verschil met prepaid: Vikingpunten worden bij een abonnement automatisch ingezet.
Als je dus 5Vikingpunten hebt en een abo van €15 neemt zal je er €10 aangerekend worden.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Bij prepaid met automatische herlading is dit ook; daar kan je instellen dat eerst Vikingpunten moeten genomen worden.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

johcla schreef:Bij prepaid met automatische herlading is dit ook; daar kan je instellen dat eerst Vikingpunten moeten genomen worden.
Dat werkt enkel als je het gehele bedrag in Vikingpunten hebt. Als je bvb nog 2 Vikingpunten hebt, dan zal de betaling in zijn geheel niet verdeeld worden over 2Vikingpunten en het resterende bedrag via Sepa, MC of Visa.

Bij de abonnementen is het bovenstaande wel mogelijk.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het wordt allemaal wel zeer complex zo. Ik ben destijds overgestapt naar MV omwille van het eenvoudige en transparante aanbod. Het jongste jaar echter vermenigvuldigen de plannen, prijzen, producten zich met de invoering van focussen, pakketten en nu abo's.
Ik vrees dat marketeers doen want ze ook bij andere aanbieders gedaan hebben : zoveel mist spuiten dat de klant nog moeilijk zelf het beste aanbod kan kiezen omdat de complexiteit vergelijking moeilijk tot onmogelijk maakt.
Of dit een gevolg is van de intrede van Medialaan is ook een vraag die ik me stel. De invoering van abonnementen is uiteraard een keuze voor "recurring revenue". Dat is wat aandeelhouders graag zien.
Omdat ik zelf een zeer afwisselend verbruik heb is prepaid voor mij ideaal. Ik ben bang dat MV dit op lange termijn wil laten verdwijnen of minder interessant maken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

R2D2 schrijft: Of dit een gevolg is van de intrede van Medialaan is ook een vraag die ik me stel

kan haast niet anders, want MV lijkt wel de speelbal nu van grote broer hier. Met Orange hadden zij mogelijk meer overlevingskans gehad!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

De abonnementen zijn uitgebreid met een omzetting van ongebruikte belminuten naar data.

https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... megabytes/

'Heb je een Mobile Vikings-abonnement, en heb je soms belminuten over op het einde van de maand?
Wel, bij het ingaan van elke nieuwe maand worden die vanaf nu omgezet in extra mobiele data voor de volgende maand.
Je hoeft hier zelf niets voor te doen, alles gebeurt automatisch.

Voor elke ongebruikte minuut krijg je 5 megabyte extra in je bundel.
Die extra data blijven heel de volgende maand geldig.
Kwestie van je bundel ten volle te benutten.Om te zien hoeveel extra data je precies hebt gekregen, start je bij het ingaan van je nieuwe bundel simpelweg de Viking App, of je logt in op je Viking-account.
Schuif je belminuten dus al aan de kant, want de mobiele data komt eraan.
We geven het maar mee.'

€10 heeft 100 belminuten dus tot 500 MB extra
€15 heeft 150 belminuten dus tot 750 MB extra
€20 heeft 250 belminuten dus tot 1,25 GB extra
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

mobilevikings schreef:Well spotted! We waren inderdaad al iets verder in de concepten dan we -logischerwijs- konden vrijgeven. ;-) Check gerust de website en laat van jullie horen via Facebook, Twitter, mail, postduif, noem het maar op!
Ik heb me dit weekend laten omvormen naar een Viking met abo ... komende van proximus, nummeroverdracht is er bijna (morgen of overmorgen) :-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”