Mijn ervaringen met Lycamobile tot hiertoe

Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 Mar 2007
Locatie: Belgium
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Mijn ervaringen met Lycamobile tot hiertoe

Berichtdoor Pico » 29 Jan 2018, 15:50

Je kan nu eindelijk online(via 'Activeer uw SIM') uw(nieuwe) SIM kaart activeren en identificeren via eID,
om je nieuw mobiel nummer te weten toets je *101#

Maar het wil wel langs geen kant lukken om een log-in aan te maken voor hun 'Mijn Lycamobile'
Bij het aanvragen van een voorlopige inlogcode, kent hij mijn e-mailadres niet (waarmee ik mijn SIM registreerde)
en na een poging a.d.h.v. de geboortedatum (dat zou moeten gekoppeld zijn a.h. gsm-nummer na eID registratie)
krijg ik ook foutmelding 'datum niet gekend' :evil: :evil:

braky
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 Nov 2009
Locatie: Lierde
Bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: Mijn ervaringen met Lycamobile tot hiertoe

Berichtdoor braky » 22 Feb 2018, 20:08

braky schreef:
braky schreef:Ik ga gewoon het herroepingsrecht toepassen, het is nog geen 15 dagen.
In hun laatste mail zeiden ze dat ik maar zelf de politie moet bellen als de winkelier weigert te activeren... yeah right?!
Alsof ik niks anders te doen heb dan HUN problemen op te lossen.

kleine update we zijn 6 weken verder en nog steeds geen terugbetaling...
Heeft er iemand ervaring met deze problematiek, klacht indienen bij de fod economie?


Wel we zijn ondertussen 3 maand verder en de klacht via de ombudsman heeft dus wel gewerkt.
Het geld wordt teruggestort. :beerchug:
Internet: Telenet Fluo 200/25 modem only
Telefonie: Weepee/Freevoipdeal / Gsm: Mobistar Corporate - iPhone7+
Netwerk: A1SRM-LN7F-2758 Pfsense / 2x Airport Ac / 2x Unifi AP-AC-PRO /Vpn: Vyprvpn premium
Tv: Netflix, PrimeVideo


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast