Lycamobile bundel
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
Met de "All in one 10" bundel laad je 10€ op en krijg je volgens de website :
100 minuten , 100 sms , 500 mbyte data , onbeperkt bellen naar Lycamobile , onbeperkt sms-en naar Lycamobile , 30 dagen geldig .
Ik heb hier een paar vragen bij :
- Wat is de connectiekost bij Lyca naar Lyca .
- 100 minuten : is dit 100 minuten op 30 dagen te gebruiken om naar nummers buiten Lycamobile te bellen ? Dus zowel GSM als vaste lijnen ? Wordt dit van uw 10€ krediet afgetrokken of heb je nog steeds 10€ krediet als die 100minuten opgebeld zijn ? Is er hier een connectiekost tijdens het gebruik van die 100 minuten ?
Verder heb ik ettelijke weken geleden al een simkaart aangevraagd (was gratis) , maar nog steeds niets ontvangen . Is dit "normaal" bij hen ?
Ook op mails die ik hen stuur hieromtrent wordt niet gereageerd .
100 minuten , 100 sms , 500 mbyte data , onbeperkt bellen naar Lycamobile , onbeperkt sms-en naar Lycamobile , 30 dagen geldig .
Ik heb hier een paar vragen bij :
- Wat is de connectiekost bij Lyca naar Lyca .
- 100 minuten : is dit 100 minuten op 30 dagen te gebruiken om naar nummers buiten Lycamobile te bellen ? Dus zowel GSM als vaste lijnen ? Wordt dit van uw 10€ krediet afgetrokken of heb je nog steeds 10€ krediet als die 100minuten opgebeld zijn ? Is er hier een connectiekost tijdens het gebruik van die 100 minuten ?
Verder heb ik ettelijke weken geleden al een simkaart aangevraagd (was gratis) , maar nog steeds niets ontvangen . Is dit "normaal" bij hen ?
Ook op mails die ik hen stuur hieromtrent wordt niet gereageerd .
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
vorige maand gratis sim ontvangen (na 3-tal dagen) en sindsdien in gebruik om 3 GB data (5,00€) te testen... Alles vlot verlopen!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Ik heb al vaak naar hun gemailed ... ook naar de complaints ... en op die mails hebben ze nog nooit geantwoord. Volgens mij gaan die mails gewoon naar een SPAM folder of naar een "Nederlandstalige mails" folder waar niemand naar kijkt. Enkel als je de ombusdienst verwittigd, krijg je na een maand of zo een antwoord.criminala schreef:Verder heb ik ettelijke weken geleden al een simkaart aangevraagd (was gratis) , maar nog steeds niets ontvangen . Is dit "normaal" bij hen ?
Ook op mails die ik hen stuur hieromtrent wordt niet gereageerd .
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7191
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
opde vraag of ze 4G aanbieden heb ik toch wel na 3 maand een antwoord gekregen zulle
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
Ondertussen over een periode van meer dan 3 weken al 3 keer een simkaart aangevraagd , maar nog niets mogen ontvangen .
Ook een email ontvangen ivm het niet aankrijgen van mijn aangevraagde Lycamobile simkaart . Die vraag naar hen toe heb ik via de website van lycamobile ingegeven . Men zegt dat ik de vraag aan de verkeerde instantie gesteld heb . Ik zou mijn provider (mobile vikings) hierover moeten contacteren zegt men . Juist ja ..
Ook een email ontvangen ivm het niet aankrijgen van mijn aangevraagde Lycamobile simkaart . Die vraag naar hen toe heb ik via de website van lycamobile ingegeven . Men zegt dat ik de vraag aan de verkeerde instantie gesteld heb . Ik zou mijn provider (mobile vikings) hierover moeten contacteren zegt men . Juist ja ..
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
@criminala
Als ze nog niets eens verstaan dat je een SIM kaart besteld hebt en die niet ontvangen hebt, wil ik er nog niet denken als je een vraag stelt met wat ingewikkeldere problemen. Het product moet interessant zijn, maar als je bij problemen niet kan rekenen op hun servicedesk...
Als ze nog niets eens verstaan dat je een SIM kaart besteld hebt en die niet ontvangen hebt, wil ik er nog niet denken als je een vraag stelt met wat ingewikkeldere problemen. Het product moet interessant zijn, maar als je bij problemen niet kan rekenen op hun servicedesk...
-
- Administrator
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 201 keer
Mijn simkaart heb ik vrij snel ontvangen (+- 1 week). Mocht je echt gebruik willen maken van LycaMobile kun je nog steeds een simkaart met belwaarde kopen in Colruyt,Carrefour,Lokale Krantenwinkel... Tegenwoordig zijn ze overal te vinden en ook de opwaardeerkaaryrn vind je al in veel winkels.criminala schreef:Ondertussen over een periode van meer dan 3 weken al 3 keer een simkaart aangevraagd , maar nog niets mogen ontvangen .
Ook een email ontvangen ivm het niet aankrijgen van mijn aangevraagde Lycamobile simkaart . Die vraag naar hen toe heb ik via de website van lycamobile ingegeven . Men zegt dat ik de vraag aan de verkeerde instantie gesteld heb . Ik zou mijn provider (mobile vikings) hierover moeten contacteren zegt men . Juist ja ..
De klantenservice daarentegen is om te huilen. Ze weten totaal niet waarover het gaat en zijn ook niet echt vriendelijk. De service (snelheid internet) die je krijgt is dan wel zeer goed. Ik haal bijna altijd D: 15 U: 8
Het is te zien waar je belang aan hecht. Betaal je ietsje meer dan kun je gaan naar Mobile Vikings. Die hebben de beste klantenservice, maar die zijn ook al wat minder interessant geworden door Internet On Mobile. Tijd dus om die data wat op te schroeven...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ik dacht dat Lycamobile geen 4G gaf, dus enkel 3G snelheden? Indien correct: 8Mbit upload over 3G, met de beste wil van de wereld maar da's niet mogelijk. 4.5Mbit upload is gemiddeld genomen zo wat het maximum dat je kan verwachten over 3G.BertG3 schreef:De service (snelheid internet) die je krijgt is dan wel zeer goed. Ik haal bijna altijd D: 15 U: 8
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
heb net een maand data getest icm netflix. Zij geven geen 4G en hebben een cap op 7 Mbps, maar de stream is stabiel voor netflix
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Da's uiteraard goed, maar niet in lijn met de claim van 15Mbit/8Mbit met andere woorden. Download kan dus niet hoger zijn dan 7Mbit blijkbaar, en zoals ik al zei is die 8Mbit upload op 3G niet 'mogelijk'.
-
- Administrator
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 201 keer
Sorry. Typfout. Dat moest 3,5 zijn... Ben de laatste rijd niet meer zo alertiRockabizzydilly schreef:Ik dacht dat Lycamobile geen 4G gaf, dus enkel 3G snelheden? Indien correct: 8Mbit upload over 3G, met de beste wil van de wereld maar da's niet mogelijk. 4.5Mbit upload is gemiddeld genomen zo wat het maximum dat je kan verwachten over 3G.BertG3 schreef:De service (snelheid internet) die je krijgt is dan wel zeer goed. Ik haal bijna altijd D: 15 U: 8
Cap op 7 klopt dan weer wel niet... Dat kan ik aantonen met een screenshot van speedtest.net
Al bij al ben ik zeer content voor de prijs. 4G is voor mij echt niet nodig. Dit is meer dan genoeg, behalve dat de prijs voor sms en tel dan wel weer duurder is bij LycaMobile.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7191
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
heb net even telenet getest ook mobistar netwerk.
instellingen gewijzigd hoogst 3g
thuis 3.79/1.07
dan tevoet vlees gaan halen en passeer dan tussen 2 afritten en daar haal ik 20.7/6.02
dus waarschijnlijk zal de up nog wat hoer zijn als je niet ver van een antenne staat.
instellingen gewijzigd hoogst 3g
thuis 3.79/1.07
dan tevoet vlees gaan halen en passeer dan tussen 2 afritten en daar haal ik 20.7/6.02
dus waarschijnlijk zal de up nog wat hoer zijn als je niet ver van een antenne staat.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
althans, ik meen ergens te hebben gelezen dat 7 Mbps de max is! Voor netflix werkt het alleszins perfect. En voor de prijs van 5,00 € verwacht ik bovendien geen klantenservice van betekenis...wied schreef:heb net een maand data getest icm netflix. Zij geven geen 4G en hebben een cap op 7 Mbps, maar de stream is stabiel voor netflix
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7191
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
inderdaad wied, dat zijn providers die gewoon diensten aanbieden en die het moeten hebben van mensen die goed overweg kunnen met gsm.
Je moet daar niet méméé en pépee naar toesturen of iemand die dikwijls een klantendienst nodig heeft.
Je moet daar niet méméé en pépee naar toesturen of iemand die dikwijls een klantendienst nodig heeft.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7191
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bert je moet kijken naar de aanbiedingen
Bij elke herlaadbeurt krijgt U nu:
Onbeperkt Data overdraagt naar Lycamobile in maart.
Onbeperkt bellen & SMS van Lycamobile naar Lycamobile in België
Steeds lage tarieven om internationaal te bellen overdraagt naar Lycamobile in maart.
Bij elke herlaadbeurt krijgt U nu:
Onbeperkt Data overdraagt naar Lycamobile in maart.
Onbeperkt bellen & SMS van Lycamobile naar Lycamobile in België
Steeds lage tarieven om internationaal te bellen overdraagt naar Lycamobile in maart.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
-
- Administrator
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 201 keer
Als je je nummer in maart hebt ivergedragen krijg je tot eind mei of juni onbeperkt data, maar de 5 euro databundels waren vroeger 3 GB en nu maar 600 MB meer,,,proximusboyke schreef:bert je moet kijken naar de aanbiedingen
Bij elke herlaadbeurt krijgt U nu:
Onbeperkt Data overdraagt naar Lycamobile in maart.
Onbeperkt bellen & SMS van Lycamobile naar Lycamobile in België
Steeds lage tarieven om internationaal te bellen overdraagt naar Lycamobile in maart.
De actie van onbeperkt data is tijdelijk. Ik gebruite steeds de databundeltjes en die zijn nu 5 keer zo klein als vroeger.
Ik vind het zeer jammer aangezien LycaMobile wel goed prijs kwaliteit was.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
Ah is die actie enkel voor mensen die in maart hebben overgedragen ?
Ik dacht nu een nummer naar hen over te dragen om zo gratis hun data te kunnen testen voor een paar weken . Deze vlieger gaat dus niet op ?
Ik dacht nu een nummer naar hen over te dragen om zo gratis hun data te kunnen testen voor een paar weken . Deze vlieger gaat dus niet op ?
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
Uiteindelijk op iemand anders zijn naam nog eens geprobeerd , ineens 3 simkaarten aangevraagd . Na lang wachten dan toch aangekomen .
Al mijn voorgaande aanvragen heb ik nooit iets van aangehad .
De "All in one 10" bundel van 10€ uit mijn intiele post is ook al niet meer wat het was ondertussen .
Toen : 100 minuten , 100 sms , 500 mbyte data
Nu : 100 minuten , 100 sms en nog maar 150mbyte data
Weet iemand wel antwoorden op de vragen uit mijn OP post ?
- Wat is de connectiekost bij Lyca naar Lyca .
- 100 minuten : is dit 100 minuten op 30 dagen te gebruiken om naar nummers buiten Lycamobile te bellen ? Dus zowel GSM als vaste lijnen ? Wordt dit van uw 10€ krediet afgetrokken of heb je nog steeds 10€ krediet als die 100minuten opgebeld zijn ? Is er hier een connectiekost tijdens het gebruik van die 100 minuten ?
Al mijn voorgaande aanvragen heb ik nooit iets van aangehad .
De "All in one 10" bundel van 10€ uit mijn intiele post is ook al niet meer wat het was ondertussen .
Toen : 100 minuten , 100 sms , 500 mbyte data
Nu : 100 minuten , 100 sms en nog maar 150mbyte data
Weet iemand wel antwoorden op de vragen uit mijn OP post ?
- Wat is de connectiekost bij Lyca naar Lyca .
- 100 minuten : is dit 100 minuten op 30 dagen te gebruiken om naar nummers buiten Lycamobile te bellen ? Dus zowel GSM als vaste lijnen ? Wordt dit van uw 10€ krediet afgetrokken of heb je nog steeds 10€ krediet als die 100minuten opgebeld zijn ? Is er hier een connectiekost tijdens het gebruik van die 100 minuten ?
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik merk net dat hun bundels nu gewoon waanzinnig zijn of flipt mijn S6?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Wat zie jij dan? En wat noem je 'waanzinnig'?kurtcockaert schreef:Ik merk net dat hun bundels nu gewoon waanzinnig zijn of flipt mijn S6?
[ Post made via mobile device ]
*Aha, ik zie de bijlage. Niet slecht.
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Lyca zit op Mobistar ja. In mijn Lyca account zie ik echter nog niet de mogelijkeid om die nieuwe tarieven te hebben. Misschien is dat morgen up to date.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1421
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Misschien kan het ook gezien worden als een aanval op Mobile Viking, die op het Base netwerk zit en dus zal overgaan naar Telenet. Terwijl Telenet zal verdwijnen bij Mobistar, kunnen ze op die manier wel een hoop klanten proberen (terug) te winnen. Allé, ben je nog mee? Is wat ingewikkeld ... Zonder dat Mobistar nu al de messen moet trekken, kunnen ze via Lyca al eens hun tanden laten zien. Mobistar moet klanten bij krijgen voordat Telenet het afbolt.
Ofwel is het een grapjas die tijdelijk de website heeft aangepast bij Lyca ...
Ofwel is het een grapjas die tijdelijk de website heeft aangepast bij Lyca ...
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
De website bij Lycamobile is zo onoverzichtelijk .
Een greep uit het aanbod .
Bij de algemene voorwaarden op http://www.lycamobile.be/nl/gratis-bellen-promotie :
Zie vet gedrukt boven :
Allereerste promotie zegt men dus dat je wanneer je de 20e september oplaadt , de promotie geldig is tot 30 september . Geen 30 dagen dus , heel verwarrend vind ik .
Volgende is dat de limiet voor de promotie van onderling bellen 5000 minuten is .
Volgende promotie zegt men wel niet kalendermaand , maar "de huidige maand" . Het lijkt er dan toch weer op dat wanneer je bijvoorbeeld oplaadt op 20 september het onderling bellen maar tot 30 september loopt .
Elk gratis gesprek van LM naar LM wat langer duurt dan 10 minuten wordt aangerekend per minuut aan 15cent . Dus 1 uur naar een vriend bellen die bij dezelfde provider zit (zoals bij mobile vikings) kost je dan 7.5€ .
Hier omvat de promotie 3000 minuten en niet 5000 . Wanneer je die gratis op wil gebruiken dien je dus 300 gesprekken van 10 minuten te voeren .
De aanbieding lijkt ook niet meer geldig te zijn , want ze loopt af op 31/8/2015 . Huidige opladers krijgen dus geen gratis lyca naar lyca volgens hun algemene voorwaarden . Hoewel ze het wel bij hun bundels vermelden . Overingens , onbeperkt is het helemaal niet als je maar 10 minuten telkens gratis kan bellen aan een maximum van 3000 of 5000 minuten .
Ook als je bij hun bundels kijkt , het "makkelijke overzicht" zeg maar is het heel onduidelijk . De ene keer zetten ze SMS in de laatste kolom , dan weer bij in de eerste kolom . En het onbeperkt bellen naar alle lijnen bij "All in one 45" en "Talk & text 25" , hoe zit dan dan juist . is dit ook gebonden aan een 10 minuten regel ? Zit hier ook een maximum op en ja hoeveel . Worden de LM naar LM hier bijgerekend/afgetrokken ?
Als je 20 minuten belt van LM naar LM en je hebt een all in one 15 met 600 gratis minuten naar alle netwerken , betaal je dan daadwerkelijk 0.15c per minuut voor die 10 minuten of gaan er dan 10 minuten van je bundel af (resultaat 590 minuten over) .
Enz..
Net zoals vorige keer zit ik dus weer met tientallen vragen na het bekijken van hun website .
Een greep uit het aanbod .
Bij de algemene voorwaarden op http://www.lycamobile.be/nl/gratis-bellen-promotie :
Dan bij de algemene voorwaarden op http://www.lycamobile.be/nl/onbeperkt-bellen- :Klanten moeten hun belkrediet herladen om in aanmerking te komen voor deze promotie. Door deze promotie zal de klant gratis kunnen bellen van Lycamobile België naar Lycamobile in de Verenigde Staten gedurende de kalendermand in welke de herlaadbeurt heeft plaatsgevonden. Klanten moeten een minimum krediet behouden van 1 eurocent. Gratis oproepen van Lycamobile naar Lycamobile zijn onderworpen aan eerlijk gebruik van 5000 eenheden (1min of 1 SMS = 1 eenh.). De promotie is enkel geldig voor persoonlijk gebruik. Na het vervallen van de gratis oproepen moet de klant zijn belkrediet terug herladen om te kunnen blijven genieten van de gratis oproepen anders zullen alle oproepen worden aangerekend aan de standaard tarieven. Internationale oproepen worden aangerekend per minuut. Deze promotie is enkel geldig voor Lycamobile België klanten en is niet van toepassing tijdens roaming oproepen.
Onbeperkt Lycamobile naar Lycamobile bellen & SMS’en binnen België voor alle Lycamobile nummers in België bij elke herlaadbeurt, klanten moeten hun SIM kaart herladen om te kunnen genieten van onbeperkte oproepen & SMS van Lycamobile naar Lycamobile. Onbeperkt bellen & SMS is geldig gedurende de huidige maand vanaf datum van de herlaadbeurt. Gesprekken langer dan 10 minuten zullen vanaf de 10de minuut worden aangerekend aan 15 ct./min. Onbeperkt bellen van Lycamobile naar Lycamobile bevatten 3.000 gratis minuten bij elke herlaadbeurt, daarna zullen de oproepen worden aangerekend aan 15 ct./min. Onbeperkt SMS van Lycamobile naar Lycamobile bevatten 3.000 gratis SMS daarna aan 15 ct./SMS. Elk ander gebruik zal worden aangerekend aan de standaard tarieven. Enkel te gebruiken voor privé gebruik, niet voor commerciële doeleinden. Enkel toegelaten voor gebruik in een mobiele telefoon, niet toegelaten in een Mifi router, Tethering, voor conference oproepen, …
Lycamobile behoud zich het recht om deze aanbieding in te trekken of op te schorten of te verbreken wanneer er een vermoeden is dat deze aanbieding gebruikt wordt voor commerciële doeleinden, conference oproepen, of wanneer het niet in een mobiele telefoon wordt gebruikt (Mifi router, Tethering bijvoorbeeld). Deze aanbieding is geldig vanaf 26/05/2015 tot en met 31/08/2015.
Zie vet gedrukt boven :
Allereerste promotie zegt men dus dat je wanneer je de 20e september oplaadt , de promotie geldig is tot 30 september . Geen 30 dagen dus , heel verwarrend vind ik .
Volgende is dat de limiet voor de promotie van onderling bellen 5000 minuten is .
Volgende promotie zegt men wel niet kalendermaand , maar "de huidige maand" . Het lijkt er dan toch weer op dat wanneer je bijvoorbeeld oplaadt op 20 september het onderling bellen maar tot 30 september loopt .
Elk gratis gesprek van LM naar LM wat langer duurt dan 10 minuten wordt aangerekend per minuut aan 15cent . Dus 1 uur naar een vriend bellen die bij dezelfde provider zit (zoals bij mobile vikings) kost je dan 7.5€ .
Hier omvat de promotie 3000 minuten en niet 5000 . Wanneer je die gratis op wil gebruiken dien je dus 300 gesprekken van 10 minuten te voeren .
De aanbieding lijkt ook niet meer geldig te zijn , want ze loopt af op 31/8/2015 . Huidige opladers krijgen dus geen gratis lyca naar lyca volgens hun algemene voorwaarden . Hoewel ze het wel bij hun bundels vermelden . Overingens , onbeperkt is het helemaal niet als je maar 10 minuten telkens gratis kan bellen aan een maximum van 3000 of 5000 minuten .
Ook als je bij hun bundels kijkt , het "makkelijke overzicht" zeg maar is het heel onduidelijk . De ene keer zetten ze SMS in de laatste kolom , dan weer bij in de eerste kolom . En het onbeperkt bellen naar alle lijnen bij "All in one 45" en "Talk & text 25" , hoe zit dan dan juist . is dit ook gebonden aan een 10 minuten regel ? Zit hier ook een maximum op en ja hoeveel . Worden de LM naar LM hier bijgerekend/afgetrokken ?
Als je 20 minuten belt van LM naar LM en je hebt een all in one 15 met 600 gratis minuten naar alle netwerken , betaal je dan daadwerkelijk 0.15c per minuut voor die 10 minuten of gaan er dan 10 minuten van je bundel af (resultaat 590 minuten over) .
Enz..
Net zoals vorige keer zit ik dus weer met tientallen vragen na het bekijken van hun website .
Laatst gewijzigd door criminala 17 sep 2015, 10:06, in totaal 1 gewijzigd.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5249
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 12 keer
ik ga voor mezelf, voor het gemak, aannemen dat "all in one 15" wil zeggen 600 min of sms 2gb data, en geldig in kalendermaand...
principe kom ik daar toch mee rond, en betalen int begin van de maand is even handig.
hun aanbod lijkt super, maar als je zo rondkijkt naar recensies dan is lyca altijd schijnbaar gruwelijk...
principe kom ik daar toch mee rond, en betalen int begin van de maand is even handig.
hun aanbod lijkt super, maar als je zo rondkijkt naar recensies dan is lyca altijd schijnbaar gruwelijk...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1421
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Niet echt koosjer zo te zien ... na een nachtje slapen kom je tot de conclusie dat het wat te mooi zou zijn van het goede. Als het echt zou zijn wat er staat zou het een telecom-killer zijn. Maar door de wazige voorwaarden is het iets om gewoon van af te blijven. Dubieus bedrijf ...
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5249
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 12 keer
vandaag simkaartjes van lyca ontvangen...
ik denk dat ik ze toch maar niet ga gebruiken:
- het bijgeleverde foldertje maakt geen melding van de tarieven op hun site (maar nog de "vorige" bundels)
- het 0800 nummer op de brief, voor de klantendienst, werkt niet
misschien moeten lyca en dommel samensmelten?
ik denk dat ik ze toch maar niet ga gebruiken:
- het bijgeleverde foldertje maakt geen melding van de tarieven op hun site (maar nog de "vorige" bundels)
- het 0800 nummer op de brief, voor de klantendienst, werkt niet
misschien moeten lyca en dommel samensmelten?
Het is een wispelturige provider. Die algemene voorwaarden die kunnen altijd veranderen en soms klopt het ook weer niet. Het is al voorgevallen dat het gratis was wanneer het was vervallen.
Tot voor kort was die beperking van 10min er niet en was de promotie 30 dagen na herladen geldig ( nu is het in de maand zelf ). Toch heb ik nog niet gemerkt dat er na 10min iets wordt aangerekend terwijl de voorwaarden al sinds mei actief zou moeten zijn. Het is dus altijd een raadsel wat met uw belwaarde gebeurd...
Tot voor kort was die beperking van 10min er niet en was de promotie 30 dagen na herladen geldig ( nu is het in de maand zelf ). Toch heb ik nog niet gemerkt dat er na 10min iets wordt aangerekend terwijl de voorwaarden al sinds mei actief zou moeten zijn. Het is dus altijd een raadsel wat met uw belwaarde gebeurd...
- Block
- Erelid
- Berichten: 1926
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ergens verschiet ik wel dat die niet professioneler zijn. Lycamobile is toch een grote speler. Niet zozeer in Belgie maar toch in het buitenland.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
helaas is hun service inderdaad niet geweldig. Vrijdag gebeld om te melden dat mijn Lyca mailbox (testkaart) niet werkt + dat doorschakelen naar ander nummer niet werkt. Intussen gemerkt dat ene dag de mailbox het ene moment werkt en later op de dag weer niet werkt. Tevens is aanpassen van persoonlijk bericht mailbox niet mogelijk. 4 werkdagen hebben ze nodig voor een mailbox issue op te lossen?
Doorschakelen naar een ander nummer werkt ook nog steeds niet. t'is goedkoop maar helemaal niet op punt...
Doorschakelen naar een ander nummer werkt ook nog steeds niet. t'is goedkoop maar helemaal niet op punt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
bovendien vind ik hun (geschreven) regeltjes en procedures veel te eigenzinnig en dwingend...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
- Locatie: Belgium
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 27 keer
Blijkbaar hebben ze bij LycaMobile vanaf vandaag hun datavolume in hun bundels opnieuw verhoogt:
All in One (bundel met belminuten, smsen en DATA)
DATA verhoogt:
bundel van 10€ van 1GB naar 3GB
bundel van 15€ van 2GB naar 5GB
bundel van 20€ van 3GB naar 7GB
bundel van 29€ van 5GB naar 10GB
bundel van 39€ van 7GB naar 12GB
bundel van 45€ van 10GB naar 15GB
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=1
Data Bundels (bundel enkel met data)
bundel van 10€ naar 5GB
bundel van 15€ naar 8GB
bundel van 20€ naar 10GB
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=2
All in One (bundel met belminuten, smsen en DATA)
DATA verhoogt:
bundel van 10€ van 1GB naar 3GB
bundel van 15€ van 2GB naar 5GB
bundel van 20€ van 3GB naar 7GB
bundel van 29€ van 5GB naar 10GB
bundel van 39€ van 7GB naar 12GB
bundel van 45€ van 10GB naar 15GB
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=1
Data Bundels (bundel enkel met data)
bundel van 10€ naar 5GB
bundel van 15€ naar 8GB
bundel van 20€ naar 10GB
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=2