MV:iedere klant krijgt 1€ op 01/01/2015(+steek naar Telenet)

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik kreeg net deze mail:

Omdat Vikings belangrijk zijn

Hallo,

Je kon er de afgelopen dagen moeilijk omheen. De Belgische telecom staat weer op zijn kop. Proximus doet binnenkort een voorstel aan de nu al meer dan 55.000 Telenet-klanten die ontevreden zijn over de recente prijsverhoging van hun operator. Daarmee laten beide operatoren links liggen wat net zo belangrijk is: hun bestaande klanten.

Omdat het ook anders kan, maar vooral omdat élke klant belangrijk is, geven we € 1 aan elk van onze Vikings die een actieve simkaart heeft. Met andere woorden, als je in de laatste 3 maanden een sms hebt gestuurd, gebeld hebt of mobiele data hebt gebruikt, krijg je op 1 januari 1 Vikingpunt.

Lekker handig, die Vikingpunten. Sinds hun makeover kun je ze op meerdere manieren gebruiken. Zo kun je voortaan Vikingpunten gebruiken om een deel van je herlading te betalen. Inderdaad. Een voorbeeld: je gebruikt 5 Vikingpunten en overbrugt het verschil met een andere betalingsmethode.

Maar vergeet ook Viking Talk niet. We zijn nu in de laatste testfase, maar zodra we in Q1 2015 uitrollen naar alle Vikings, zul ook jij Viking Talk kunnen gebruiken. Goed voor superscherpe tarieven om vaste én mobiele nummers te bellen in België, 24 Europese landen én de VS.

Hou onze blog dus maar goed in de gaten!
Viking groeten,

Het Mobile Vikings-team
https://mobilevikings.be
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Proud to be a Viking ! :-)
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

Iedere actieve Viking heeft ondertussen 1 gratis Vikingpunt extra op zijn account toegewezen gekregen.

Volgende keer dus 1 euro korting op de herlaadbeurt ! :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 684 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Hier slechts 2 punten voor 3 kaarten... maar toch merci !
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

Was de derde kaart de laatste 3 maanden nog gebruikt? Indien wel kan je best gewoon een mail naar [email protected] sturen en eens polsen waardoor dit komt. Er kan altijd een foutje gebeurd zijn.

Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 684 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

ik denk het niet, was dat een voorwaarde ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

Jep:
"Mobile Vikings is upping the stakes: we’re giving € 1 to every single one of our Vikings who has an active SIM card. So, if you’ve sent a text, made a call or used your mobile data in the past 3 months, on January 1st you’ll receive 1 Viking Point."

johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ik heb netjes 5 VP gekregen voor 5 sims, merci MV!
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”