Dommel Mobile

ygeffens
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 08 Sep 2011
Locatie: Arendonk
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor ygeffens » 30 Sep 2018, 21:38

liegebeestig schreef:Ygeffens. Misschien maar is er ook niet zoiets als inkomende oproep vergoedingen? Die zijn ze ook kwijt he.


Ik wist zelfs niet dat dat bestond.
In mijn geval zou ook dat niets opleveren. Maar niet iedereen gebruikt zijn kaart op eenzelfde manier.

Ze zullen zoals WalterB1 zegt vast wel simulaties gedaan hebben. Zoiets beslis je niet op buikgevoel.

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1173
Lid geworden op: 01 Jun 2006
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor liegebeestig » 30 Sep 2018, 21:41

Ik denk dat je zou schrikken als je wist hoe domweg dit soort keuzes gemaakt worden. Zeker in zo een klein bedrijf. Simulaties? Zou me verwonderen! Dat is puur mijn buikgevoel :)

fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2598
Lid geworden op: 18 Feb 2008
Bedankt: 54 keer
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fluppie » 01 Okt 2018, 10:06

Dit is toch wel heel drastisch,zou het kunnen dat Proximus deze regel heeft ingebracht?? volgens mij kan Dommel niet alleen beslissen over een zo grote ommekeer in de tarieven.
Voor mensen die veel bellen,en af en toe een sms sturen,is Jim Mobile geen intresant alternatief,voor de 3€ die Dommel minimaal zal aanrekenen kan men een uur bellen.

WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 927
Lid geworden op: 22 Jan 2010
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor WalterB1 » 01 Okt 2018, 10:29

@Fluppie Waarom is JImMobile geen interessant alternatief voor wie een zeer laag verbruik of 0 verbruik heeft?

Bellen is per minuut wat duurder; 5 cent Dommel naar 8 cent JimMobile. Maar dat blijft zeer redelijk. Denk aan de 25 cent per minuut van Base 0.

En belkrediet is 12 maanden geldig, herladen kan vanaf 5 euro

= voor 5 euro kan men een jaar verder bij (bijna) geen verbruik. Ik mag hopen dat 5 euro per jaar om een telefoonnummer beschikbaar te hebben niet te veel is.
En bij beperkt gebruik zijn ook de tarieven niet slecht te noemen en kan men dan af en toe herladen. Zonder de druk 'ik ga nu moeten betalen omdat ik niet telefoneerde deze maand'.

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1609
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 137 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fredo66 » 01 Okt 2018, 11:09

pff, 3 maand problemen gehad om te switchen naar Dommel (omdat proximus het pay&go nummer gijzelde tot ik er belwaarde opgezet had) en nu weer dit.

En op de Dommel website staat er nog steeds "geen abonnementskost", betaal enkel wat je belt ...
Blijkbaar mag je alles, voorwaarden veranderen zonder website aan te passen ...

3 euro is uiteraard veel te duur als administratiekost, mochten ze nu 1 euro gezegd hebben, kon ik mee leven.
Kan ik dit opzeggen zonder verbrekingsvergoeding (zit er dus nog geen 6 maand ...) ? Ik vermoed van wel gezien ze eenzijdig de voorwaarden veranderen maar wil het zeker zijn.

fluppie schreef:Dit is toch wel heel drastisch,zou het kunnen dat Proximus deze regel heeft ingebracht?

Ik sluit dat ook niet uit. De almacht van Proximus en Telenet wordt alsmaar zorgwekkender. Ze kunnen zich gewoonweg alles permiteren !
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Nokia 2.1 - Roku 3

AfAX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 01 Dec 2011
Bedankt: 15 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor AfAX » 01 Okt 2018, 13:08

fredo66 schreef:
Kan ik dit opzeggen zonder verbrekingsvergoeding (zit er dus nog geen 6 maand ...) ? Ik vermoed van wel gezien ze eenzijdig de voorwaarden veranderen maar wil het zeker zijn.

Staat in je mail dat je mag opzeggen.
Dommel mag je trouwens na 1 maand reeds verlaten.

tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 915
Lid geworden op: 24 Aug 2012
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor tb0ne » 01 Okt 2018, 13:28

Ik ben al meer dan een jaar geen klant meer maar ik heb de mail ook gekregen... :roll:

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1609
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 137 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fredo66 » 01 Okt 2018, 14:06

Over prijsaffichage:
"5.1. De tarieven voor de door SCHEDOM NV/SA verleende diensten
zijn beschikbaar en consulteerbaar op de site
http://www.dommel.com en kunnen eveneens verkregen worden
door aanvraag bij SCHEDOM NV/SA of de erkende dealers. Deze
tarieven omvatten de telecommunicatiekosten en/of het
abonnementsgeld. Bij eventuele verschillen gelden de prijzen zoals
deze vermeld staan op de website."
Mij lijkt het er dus op dat Dommel voor de maand oktober nog geen 3 euro kan aanrekenen: het staat niet op de site en de aankondiging diende 1 maand vooraf te gebeuren
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Nokia 2.1 - Roku 3

fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2598
Lid geworden op: 18 Feb 2008
Bedankt: 54 keer
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fluppie » 01 Okt 2018, 20:07

Ik vrees dat de problemen zullen beginnen als men een tel. kaart annuleert bijv.(wij hebben er hier twee bij Dommel) dan zal U nu Dommel ervan moeten informeren, want anders mag U die drie euro blijven betalen.

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 18221
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 886 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1750 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor krisken » 02 Okt 2018, 09:26

Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is. Maar : wat willen jullie minimaal terug voor die 3 euro per maand? Een aantal belminuten? Een aantal smsjes? Een aantal MB data? Dat ze het niet even goedkoop kunnen maken als FREE is verstaanbaar, maar misschien kunnen wij hun wat input geven om het abonnement te optimaliseren voor kleine gebruikers?

viewtopic.php?f=81&t=53816

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 29 Jun 2008
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Matthias_VL » 02 Okt 2018, 13:42

Heb ook meerdere kaarten en heb deze vlug overgezet naar Jim Mobile waar men maximum 5 euro per nummer en per jaar zal betalen. ( ipv 36 euro per sim kaart )
Ietwat smerig is dat ze in het weekend een mail sturen en spreken vanaf volgende maand 3 EURO aan te rekenen.... ik mag hopen dat we de tijd krijgen om af te trappen en er geen 3 euro deze maand per SIM zal worden aangerekend.

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1173
Lid geworden op: 01 Jun 2006
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor liegebeestig » 02 Okt 2018, 13:43

Mochten ze toch 3 euro proberen aan te rekenen via domiciliering wordt dat gewoon teruggevorderd via de bank. Tegen dan is mijn nr daar toch al weg.

satellitetv
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Nov 2017

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor satellitetv » 02 Okt 2018, 13:51

Modbreak:
off-topic (deze topic gaat over Dommel mobile) en provider bashing
Vooral veel technische problemen bij dommel als je problemen hebt met internet-uitval: de lijn huurt dommel van Proximus en geen van beiden nemen het initiatief om dit op te lossen waardoor de klant weken zonder internet zit. Dit zijn ervaringen van veel ex klanten bij dommel. De administratie is ook een puinhoop: veel facturen dubbel doen betalen, domilicieringen die na maanden nog niet in orde zijn... geen betrouwbaar bedrijf! Veel sterkte aan diegenen die hier klant willen worden!

fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2598
Lid geworden op: 18 Feb 2008
Bedankt: 54 keer
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fluppie » 03 Okt 2018, 11:00

Hier word Dommel vooral gebruikt om mobiel te bellen,die drie Euro is gewoon een uur mobiel bellen,en dat is nog altijd heel goedkoop.Ik kan begrijpen dat mensen die Dommel bijv. gebruiken voor een alarm Systeem,of voor te smsen gewoon goedkoper af zijn bij een andere provider,zolang het blijft duren,want bij Sommigen staat in de voorwaarden dat het niet mag gebruikt worden bij alarm syst..ik dacht dat dit bij Dommel ook zo was.

nightwish
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 Jul 2008
Bedankt: 1 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor nightwish » 04 Okt 2018, 13:20

De miserie begint al :bang:

We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten

Hallo Philip,

Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.

Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.

We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?

Vriendelijke groet,

Het JIM Mobile-team

tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 915
Lid geworden op: 24 Aug 2012
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor tb0ne » 04 Okt 2018, 13:24


kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 Jan 2006
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor kick » 04 Okt 2018, 13:36

nightwish schreef:De miserie begint al :bang:

We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten

Hallo Philip,

Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.

Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.

We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?

Vriendelijke groet,

Het JIM Mobile-team


hier zelfde probleem. doorgegeven simnr stemt overeen met nr uit opgehaald uit telefoon.

ygeffens
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 08 Sep 2011
Locatie: Arendonk
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor ygeffens » 04 Okt 2018, 13:40

Idem hier, dubbel check gedaan, op 4 kaarten.
Als dommel op weigeren klikt heb je dat dus...
Ligt niet noodzakelijk aan Jim volgens mij.

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3334
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 342 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Splitter » 04 Okt 2018, 13:42

krisken schreef:Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is.


- base 0 (abbo)
- telenet prijs volgens gebruik (weliswaar 1malige activatiekost van 5 euro, abbo)
- jimmobile, (prepaid 1x opladen / jaar: 5 euro)
- united telecom "united base plan" (0 euro / maand, 1malige activatiekost van 15 euro)
- internet&bellen "buiten": 2 euro / maand
- edpnet mobile, 1 euro / maand

dus... goedkoopste? voor quasi nihil verbruik (nr bewaren, alarmsysteem, backup lijn, ....) alles behalve alvast.
Laatst gewijzigd door Splitter op 04 Okt 2018, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
ooit zal hier iets nuttigs staan

tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 915
Lid geworden op: 24 Aug 2012
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor tb0ne » 04 Okt 2018, 14:53

Je zou haast denken dat ze er die 3 euro nog willen uithalen...

wquatan
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 Mar 2010
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor wquatan » 04 Okt 2018, 16:48

woutervh schreef:Geldt dit trouwens ook voor bestaande klanten? En is het €3 per nummer of per account?


Code: Selecteer alles

beste,

dit word vanaf 01/11 verrekend per telefoon nummer.

mvg Joël voor dommel.com

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 18221
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 886 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1750 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor krisken » 04 Okt 2018, 16:57

Splitter schreef:
krisken schreef:Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is.


- base 0 (abbo)
- telenet prijs volgens gebruik (weliswaar 1malige activatiekost van 5 euro, abbo)
- jimmobile, (prepaid 1x opladen / jaar: 5 euro)
- united telecom "united base plan" (0 euro / maand, 1malige activatiekost van 15 euro)
- internet&bellen "buiten": 2 euro / maand
- edpnet mobile, 1 euro / maand

dus... goedkoopste? voor quasi nihil verbruik (nr bewaren, alarmsysteem, backup lijn, ....) alles behalve alvast.

Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1609
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 137 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fredo66 » 04 Okt 2018, 16:57

ygeffens schreef:Idem hier, dubbel check gedaan, op 4 kaarten.
Als dommel op weigeren klikt heb je dat dus...
Ligt niet noodzakelijk aan Jim volgens mij.

Nee, uiteraard niet. Die providers waar je weg wil gijzelen je nummer gewoon, dat kan hier in Vlaanderen blijkbaar allemaal ongestraft.
Proximus deed hetzelfde met mij toen ik naar Dommel ging.
En ondertussen deed ik ook een aanvraag voor Jim Mobile.
Dat beloofd ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Nokia 2.1 - Roku 3

Gebruikersavatar
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2728
Lid geworden op: 05 Dec 2010
Twitter: fusabe
Locatie: ::1
Bedankt: 373 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Tim.Bracquez » 04 Okt 2018, 17:01

Hier naar scarlet, duurt allemaal lang, druk bij dommel?
Tim Bracquez, tim@fusa.be, https://www.fusa.is
Dedicated Servers - https://fusa.is/offer

Crazy2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 Mar 2008
Locatie: Heusden-Zolder, België
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Crazy2 » 04 Okt 2018, 18:30

Hier ook niet mogelijk om over te gaan naar Jim mobile.
Less is more

bartd
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 Aug 2010
Bedankt: 5 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor bartd » 04 Okt 2018, 19:57

Dommel wacht zeker tot de factuur van september betaald is vooraleer die nummer overdracht goed te keuren ?

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3334
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 342 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Splitter » 04 Okt 2018, 20:02

krisken schreef:Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.


dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen :P)
ooit zal hier iets nuttigs staan

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1173
Lid geworden op: 01 Jun 2006
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor liegebeestig » 04 Okt 2018, 20:03

Nieuwe Sim van Jim ontvangen en online de laatste 4 cijfers ingegeven voor activatie. Ging tot hier toe vlekkeloos. We zullen zien hoe lang het duurt voor het signaal van Dommel wegvalt.

blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 14 Okt 2004
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor blidi » 04 Okt 2018, 23:40

Bij mij was de overdracht ook niet gelukt.
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Jim met mijn simkaartnummer.
Vandaag rond de middag mail gekregen dat er nog een poging gedaan was met het juiste simkaartnummer en rond 16 uur was dommel niet meer actief.
Bij mij waren er bij mijn simkaartnummer 6 cijfer voor mijn simkaartnummer gezet, terwijl ik het juiste nummer had ingegeven bij de aanvraag.
Een simpele mail naar Jim zou het probleem moeten oplossen.

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 18221
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 886 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1750 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor krisken » 05 Okt 2018, 02:14

Splitter schreef:
krisken schreef:Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.


dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen :P)

Vreemd, van Telenet bvb heb ik echt al brieven daarvoor ontvangen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1609
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 137 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fredo66 » 08 Okt 2018, 08:56

Als nieuwe Jim mobile klant heb ik nog 1 technisch probleem: als ik met voip (megavoip) naar mijn gsm nr bel krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat. Ligt dat aan megavoip of aan Jimmobile en hoe op te lossen ? Andere nrs. kan ik uiteraard wel bellen met mijn megavoip.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Nokia 2.1 - Roku 3

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1173
Lid geworden op: 01 Jun 2006
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor liegebeestig » 08 Okt 2018, 09:16

Bij mij werkt alles nu, ook via VoIP van dezelfde groep als de jouwe.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3818
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 235 keer
Uitgedeelde bedankjes: 240 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor satsurfer » 08 Okt 2018, 11:52

fredo66. Ik denk dat Viber hun nummerdatabase niet snel genoeg updatet.

1299.be Moet je melden aan Viber, niet aan Jim Mobile.

Volgens Viber ben je nog dommel, maar klopt niet.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2598
Lid geworden op: 18 Feb 2008
Bedankt: 54 keer
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor fluppie » 08 Okt 2018, 12:10

Ik ben bij Dommel met twee tel. nrs, op mijn account,ben benieuwd of ik nu 2x3€ (kosten) zal moeten betalen.In ieder geval zal ik (voorlopig) wel bij Dommel blijven,gewoon omdat de twee nrs vooral(eigenlijk uitsluitend) voor bellen gebruikt worden.

wquatan
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 Mar 2010
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor wquatan » 08 Okt 2018, 12:23

fluppie schreef:ben benieuwd of ik nu 2x3€ (kosten) zal moeten betalen


Ja, is per sim, vanaf facturatieperiode Oktober 2018 - facturatie 1 November 2018

M_016
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 Aug 2017
Bedankt: 23 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor M_016 » 08 Okt 2018, 18:05

door Splitter » 04 Okt 2018, 20:02
krisken schreef:
Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.
dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen

Het is wel al een tijd geleden maar ook ik heb destijds hierover (begin 2017?) een brief van telenet gekregen (gratis bellen naar uw voice mail zou evenwel volstaan) om schrapping te voorkomen

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1861
Lid geworden op: 04 Jan 2013
Bedankt: 126 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Vaganzza » 09 Okt 2018, 15:23

Waar kan je je klantnummer vinden in de klatenzone? Zelfs op de proforma facturen zie ik die niet staan... Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Telefonie, Internet & TV: Orange Internet & TV
GSM: Koala limited edition + Dommel Mobile Freedom (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Gebruikersavatar
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2728
Lid geworden op: 05 Dec 2010
Twitter: fusabe
Locatie: ::1
Bedankt: 373 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Contact:

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Tim.Bracquez » 09 Okt 2018, 15:33

Vaganzza schreef:Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??

Jawel, leuk hé

Weg gaan bij hun is niet makkelijk, ze moeten nog altijd mijn transfer goedkeuren, 1 week counting...
Tim Bracquez, tim@fusa.be, https://www.fusa.is
Dedicated Servers - https://fusa.is/offer

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1861
Lid geworden op: 04 Jan 2013
Bedankt: 126 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Vaganzza » 09 Okt 2018, 15:34

Pff, allez, prachtig...

En zonder klantnummer op te geven kan je niet overstappen, veronderstel ik??
Telefonie, Internet & TV: Orange Internet & TV
GSM: Koala limited edition + Dommel Mobile Freedom (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Bababa
Pro Member
Pro Member
Berichten: 300
Lid geworden op: 28 Jul 2014
Bedankt: 18 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Dommel Mobile

Berichtdoor Bababa » 09 Okt 2018, 17:52

Ik heb 3 nummers van Dommel naar Jim overgezet rond hetzelfde moment. Ik heb ze enkele dagen terug ook rond hetzelfde moment geactiveerd op de website van Jim Mobile. Een nummer is nu al actief bij Jim, en zie ik op de website. De overige twee niet, hoewel ik 3x een e-mail heb ontvangen dat het nummer is overgezet. Kan iemand bevestigen dat meerdere nummers onder 1 account bij Jim goed werkt?
Telenet Basic Internet + Telenet Digicorder + Telenet CI+-module
Mobile Vikings prepaid sinds 6 jaar
Netflix via Chromecast - Eweka nieuwsgroepen


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast