Base 0 en Telenet 0 en ook MobileVikings voor enkele.liegebeestig schreef: Waar parkeer je ze voortaan dan?
Allemaal wel duurder als Dommel voor SMSjes (alarm)
Base 0 en Telenet 0 en ook MobileVikings voor enkele.liegebeestig schreef: Waar parkeer je ze voortaan dan?
Beste klant,
Zoals u weet heeft Dommel reeds jarenlang een mobiel product zonder vaste abonnementsprijs, enkel het effectieve verbruik wordt u aangerekend. Hier verandert nog steeds niets aan.
We zijn ervan overtuigd dat dit voor velen van u de reden is waarom u klant bij ons bent.
Voor een heel klein deel van onze klanten zal er wel iets veranderen. Er zal vanaf volgende maand een minimale verbruikskost van 3€/maand worden aangerekend, ook al bedraagt het werkelijk verbruik minder dan dit bedrag. Dit minimum bedrag van 3€/maand dient om de administratieve en technische afhandeling van uw nummer te kunnen blijven garanderen.
Het bedrag verandert niet voor het overgrote deel van onze klanten waar een maandelijks verbruik reeds hoger ligt dan 3€ incl. btw.
Indien u niet akkoord zou gaan met deze prijsverandering, kunnen we kosteloos uw mobiele diensten bij Dommel stopzetten. Neem hiervoor contact op met onze service desk.
Met vriendelijke groeten,
Dienst Administratie
Schedom nv/sa
dommel.com
Dat zal er niet lang meer staan, vermoed ik.AfAX schreef:en op hun site staat bij Dommel Freedom nu nog steeds "no fixed fees, only pay for your actual usage".
Dit is bedrieglijke reclame.
Net overgegaan naar Jim.satsurfer schreef:mijn vader zal ook opzeggen (1€/maand +/-)
kan je bij Jim Mobile ook vb. automatisch herladen via bankkaart als het vb. onder 2 € belwaarde raakt?
bellen is wel 60% duurder dan dommel, bij Jim
Idem. Hier 2 Sims die actief gebruikt worden (gsm) maar ook 2 die minder gebruikt worden (tablet en smartphone). Heb ze net de vraag gestuurd, ik ben benieuwd...DIBO schreef:Per account kan ik er nog mee leven (2 sims). Begrijpelijk dat ze met die lage omzet per klant, niet kunnen overleven.
Overstappen naar bvb. Base0 brengt mijn minder dan 1€ Dommel verbruik toch naar boven de 3€, dus met 3€ minimum per klant blijf ik nog. Bij 3€ per sim (ging nog een extra sim in dienst nemen binnenkort), ga ik terug naar prepaid, welke weet ik dan nog niet goed...
Nee hoor, maar ik maak wel mijn rekeningen. En dat heb ik trouwens van jou geleerd. Maffia is inderdaad wat sterk uitgedrukt.satsurfer schreef:@liegebeestig: 'Maffia': Werk jij ook gratis?
Dank je voor de eerbetuiging.liegebeestig schreef:Nee hoor, maar ik maak wel mijn rekeningen. En dat heb ik trouwens van jou geleerd.
Ik betwijfel ten zeerste dat dit op zo'n korte termijn mag. No way dat ik die factuur betaal in ieder geval, moesten ze het toch al aanrekenen. Daar kunnen ze naar fluiten.liegebeestig schreef:Trouwens: 1 dag op voorhand aankondigen dat de formule verandert vind ik wel heel kort. Legaal? Ik ben benieuwd of ik nu vanaf morgen toch nog 3 euro kwijt ben.
Simkaart steekt ergens weg (ingebouwd) op een lastige plaats, vandaar.satsurfer schreef:nee, je hebt toch brief? simkaart uithalen? Ik houd dat trouwens allemaal bij in een word document. Geen gepruts.
Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
Hier intussen overgestapt. Ze gaan daar werk hebben bij Dommel om alle overstap aanvragen vanuit Jim mobile te verwerken. Ik denk dat ze snel spijt krijgen van hun beslissing. Ik tel zo losweg al 10 nummers die vertrekken. En die dus geen 3 en geen 1 euro of wat dan ook gaan opbrengen.bf62 schreef:Wij gaan ook overgaan naar JIM Mobile, dommel is 3 klanten kwijt door hun belachelijke wijziging. Data en sms is 2 keer zo goedkoop bij JIM Mobile, bellen is duurder, maar ik bel meestal via whatsapp, dus de totale rekening zal nog goedkoper worden dan vroeger Ik zou vandaag niet naar alternatieve gekeken hebben moest dommel niet de mail gestuurd hebben met een vaste kost van 3 euro.