Dommel Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
X3madsniffer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

BertG3 schreef:Hier ook 2 nummers bij Dommel. Nooit problemen gehad. Dat verhaal van dat extra cijfertje bij Orange herken ik. Ik had hetzelfde probleem. Ligt niet aan Dommel maar aan Orange. Zij houden hun niet aan het aantal karakters van een simkaartnummer blijkbaar.
Het probleem lag inderdaad aan het aantal en de juiste karakters. Niet alleen de eerste 13 cijfers zijn belangrijk voor Orange maar ook het VOORLAATSTE cijfer kwam niet overeen met mijn ondertussen EX simkaart. En dit na telefonisch contact met de helpdesk van Orange.
Sinds woensdagnamiddag ben ik nu eindelijk geactiveerd en Dommel gebruiker (Na meer dan 15 DAGEN). Ook voor een deel is Dommel verantwoordelijk. Na 1 week kom ik pas te weten dat mijn simkaartnummer niet klopte. Wsl ook te wijten aan de onderbezetting en gebrek aan ervaring bij de Dommel helpdesk. Einde verhaal. :wink:
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 26 keer

Bron ? Staat dit in de voorwaarden ? Ik vind dit niet terug op hun site.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Familie kreeg dit -ongevraagd- in de mailbox: Anderen zelfde ervaring?

Geachte,

In bijlage sturen we u het document voor de aanvraag van uw sepa domiciliering.
U kan dit document ondertekend terugsturen naar ons,zodat wij een sepa domiciliering kunnen openen voor de proforma fakturen die u van ons ontvangt.
Tot uw sepa domiciliering geaccepteerd is, dient u all proforma fakturen te voldoen via overschrijving.
We hebben zowel de engelse als de nederlandse versie ingesloten.

Indien u verdere vragen heeft, neem dan eerst een kijkje op onze support-paginas via https://crm.schedom-europe.net (klik op "online faq").
Mocht u hier geen antwoord vinden op uw vraag, open dan een ticket via https://crm.schedom-europe.net (klik op "support-desk"), of contacteer ons telefonisch elke werkdag van 09.00 tot 18.00 (+32 11 920 000) of via fax (+32 11 920 000).

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in onze firma!

met vriendelijke groeten
het dommel.com-team
een schedom nv/sa oplossing
http://www.dommel.com
t + f = +32 11 920 000
johann
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 35 keer

Heel lang geleden heb ik dat ook ontvangen. Ik weet niet meer of en hoe ik daarop gereageerd heb, maar laat duidelijk zijn dat het gaat om een 'uitnodiging'. Betalingen via domiciliëring kunnen immers niet afgedwongen worden. Gewoon negeren dus, of een berichtje terugsturen dat je niet geïnteresseerd bent.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

[quote="satsurfer"]Familie kreeg dit -ongevraagd- in de mailbox: Anderen zelfde ervaring?

domiciel waarom niet

op de eerste van de maand verbruik via mail.
rond de 20 van de maand gaat het van de rekening.
een probleem , via internet bankieren is domiciel op stop te plaatsen.

dus waarom het niet doen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

van een firma die zelfs op aangetekende zendingen niet reageert of bij problemen? Stel je voor dat er een vergissing gebeurt en ze debiteren 400 € ipv 4 €? Begin dan maar eens aan je geld terug te raken. Domiciliëring doe ik altijd, maar bij Dommel niet hoor. Blijf ze wantrouwen, sorry.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Heel wat personen blijken deze regeling niet te kennen:
"U kunt terugstorting van een domiciliëringsbetaling vragen tot 8 weken (in bepaalde gevallen zelfs gedurende een termijn van 13 maanden) na de debitering. Opgelet: een aanvraag om terugbetaling houdt niet in dat de schuldvordering vervalt."
Bron: http://www.sepabelgium.be/nl/uw-domicili%C3%ABringen
Afbeelding
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Onlangs heeft mijn energieleverancier mij teveel aangerekend via domiciliering. Dat ongedaan maken was onbegonnen werk... Uiteindelijk hebben ze wel het correcte bedrag teruggestort.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ldw +1
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

ldw schreef:Onlangs heeft mijn energieleverancier mij teveel aangerekend via domiciliering. Dat ongedaan maken was onbegonnen werk... Uiteindelijk hebben ze wel het correcte bedrag teruggestort.
Bij mij, Argenta, heb ik bij die SEPA-domicilieringsafhoudingen een knop staan om die betaling terug te vorderen. En bij de mandaatdetails kan je instellen hoe vaak men een factuur mag aanbieden en voor hoeveel.

Dus een beperking instellen maximaal 1x per maand. Maximaal 50 euro, dat kan. Wel mee oppassen dat je dat niet vergeet. Ik had dat gedaan bij Scarlet maar door een wijziging van product was er een factuur hoger dan toegelaten en faalde de betaling.

Een bedrage terugvorderen van een uitgevoerde domiciliering heb ik wel nog nooit echt gedaan. In theorie zou je het direct terug moeten krijgen.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

dweezil schreef: Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
Hoe kunnen ze uit de kosten geraken op die manier? De operationele kosten van facturen maken, innen en gebruikers beheren kosten toch al meer
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Bababa schreef:
dweezil schreef: Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
Hoe kunnen ze uit de kosten geraken op die manier? De operationele kosten van facturen maken, innen en gebruikers beheren kosten toch al meer
Idem als met Telenet prijs volgens verbruik, Base B-0 en vele prepaidtarieven veronderstel ik. Ze hopen je meerdere diensten bij hun firma afneemt. En dit gaat natuurlijk slechts om 1 klant. Er zullen wel andere klanten zijn die meer verbruiken wat dit compenseert.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Bababa schreef:
dweezil schreef: Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
Hoe kunnen ze uit de kosten geraken op die manier? De operationele kosten van facturen maken, innen en gebruikers beheren kosten toch al meer
Mijn facturen waren nog lager.
Dat zijn dan ook geen papieren facturen die per post opgestuurd worden. Dat zijn automatisch gegenereerde emails met een betaling met gestructureerde mededeling, dus ook automatisch.
johann
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 35 keer

Toekomstige facturen zullen ietsjes duurder uitvallen: Dommel heeft namelijk een tariefaanpassing doorgevoerd. Zoals steeds bij Dommel zonder duidelijke communicatie hierover; je moet als klant de kleine lettertjes op de website in de gaten houden om 'mee te zijn' :nono:
(3) De prijzen zijn in euro per minuut. Na de eerste minuut gebeurt de facturatie per seconde.
Anyway: Dommel factureert sinds deze maand per seconde na de eerste minuut. Dus niet meer per seconde vanaf de eerste seconde. Toch wel sterke koffie, vermits Dommel in het verleden klanten trachtte te werven met de 'analyse' dat een aanzienlijk percentage van de gevoerde gesprekken geen minuut duren...
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

Inderdaad, niet zo netjes, maar anderzijds blijven de tarieven toch zeer laag voor 'gemengd gebruik' (mix van gesprek/sms/MB) en voor de kleinverbruiker. Met die profielen valt er zelfs nu niet veel winst te maken...
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zal vermoedelijk te maken hebben met de connectiekost die zij moeten betalen

Verstuurd vanaf mijn Hi10 met Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik vermoed dat het te maken heeft met de grote toevloed aan klanten die zij nu binnenkrijgen van Aldi Talk en Simyo (vraag & aanbod)? Sowieso blijven ze nog de goedkoopste, dus als ze klein beetje extra marge kunnen rekenen, is dat meegenomen. :-D
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Wist zelfs niet dat dit per seconde was vroeger. Ouders hebben ook de gewoonte van die 1 min vol te praten van de herlaadkaarten van vroeger / telefoonlijnen.

Zal wel een verschil maken met al die voicemails dat je snel aflegt, vanaf nu dus gelijk een minuut (spreek je beter iets in dan)

Iemand had het over geen papieren factuur, maar je kan dus in de mail klikken dat je die factuur per post wilt, en ze sturen die ook (gratis) op ! Per ongeluk eens geklikt en dan wordt die gelijk zonder verder vraag de post op gedaan. Best gek, zit ook foutje in, geef je in link iemand anders zijn factuurnummer in (volgend nummer) vertrekt die ook met de post :-)
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

De proforma factuur op papier laten toesturen kost dan weer wel €2,50 ...
Dommel_proforma.png
webside007
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 jan 2011, 15:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Betreffende surfen, rekent dommel per 100Kb? Of per connectie? Of maakt aantal connecties niet uit?
dweezil
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

ħier een screenshot van op de crm van mijn dommel mobile freedom van ik die pokémon go speel:

start time - duration / mbytes - price (in euro)
Afbeelding
webside007
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 jan 2011, 15:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

@Dweezil: Bedankt voor het overzicht!
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Misschien is het al eens gevraagd, maar ze zeggen op hun website "bepaal, indien gewenst, uw maandelijkse limiet.".
Waar kan ik die optie aanzetten en instellen? Ik heb het in ieder geval niet gevonden op hun portaal (mobile telephone manager).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je moet hiervoor ticket aanmaken. ik vorige week antwoord:
"Hierbij bevestig ik dat de limiet voor nummer 047******* op 5 euro per maand staat.
Helaas is het inderdaad niet mogelijk om de mobiele data uit te schakelen, maar zolang de APN niet is ingesteld zal er ook geen gebruik van kunnen gemaakt worden.
Mvg ***"* voor Dommel.com'
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Hallo,ik heb ook een SIM kaart aangevraagd,(reden bij mij is het stoppen van Aldi Talk)en kreeg gisteren een tel van Dommel om nog eens alles te bevestigen(naam,adres e.d.) en dit terwijl ik in Nederland juist aan de kassa v/d supermarkt stond,maar ok alles is bevestigd en ik verwacht nu mijn kaart.
Toch zie ik nu ook het probleem van je maandelijkse limiet in te stellen.
Ik heb dat gisteren nog gevraagd,maar de persoon van Dommel beweerde dat het max. wettelijk bepaald was op ..........250€ per maand.
Ik heb verder niets meer kunnen vragen,wegens omstandigheden (betalen aan de kassa).
Hopelijk kan iemand hier eens goed uitleggen hoe dit juist in zijn werk gaat,het is zeker de bedoeling om een maandelijkse limiet in te stellen,en ik zou het iedereen 100% aanraden.
Als alles goed gaat,dan zal ik andere kleine gebruikers (en dat zijn er nogal wat)ook Dommel Mobile aanraden.
Ik vind het aanbod zelf voor de kleine gebruiker het beste wat er is.

Het heeft een vier werkdagen geduurd (na opsturen van Copie pass)eer ik iets van Dommel gehoord heb,ik laat weten wanneer ik de SIM kaart heb ontvangen.Ik denk toch ook dat er veel klanten zullen bijkomen bij Dommel,en dat het daar nu heel druk is,men kan zich afvragen hoe ze alles gefinancieerd krijgen,maar het kan ook zijn dat Dommel een akoord heeft met Proximus voor het aantal klanten die ze binnen brengen,en dus niet uitsluitend hoe groot de rekeningen zijn,per klant.
Ik zal volgende week ook eens luisteren bij mijn bank voor een limiet bij een domcilering.

Deze Middag (15/5/2017) is mijn SIM kaart toegekomen,ik zal deze avond alles doen om de sim kaart te proberen activeren.
Om 17/5/2017 kan ik voll. de diensten van Dommel gebruiken.
Laatst gewijzigd door fluppie 18 mei 2017, 10:22, in totaal 3 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

fluppie schreef:Toch zie ik nu ook het probleem van je maandelijkse limiet in te stellen.
Ik heb dat gisteren nog gevraagd,maar de persoon van Dommel beweerde dat het max. wettelijk bepaald was op ..........250€ per maand.
mijn bovenstaande post niet gelezen? :eek:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Toch wel,dus men moet gewoon een ticket aanmaken,en de vraag voor een limiet te stellen ??
Ik heb nu eerst een aanvraag gedaan voor Domi. via de bank, als dat in orde is zal ik mijn limiet in orde brengen.
Alles ondertussen in orde,op 2/6 mijn eerste factuur gekregen, ik ben zeer tevreden.
bartd
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 aug 2010, 11:50
Bedankt: 6 keer

satsurfer schreef:Je moet hiervoor ticket aanmaken. ik vorige week antwoord:
"Hierbij bevestig ik dat de limiet voor nummer 047******* op 5 euro per maand staat.
Helaas is het inderdaad niet mogelijk om de mobiele data uit te schakelen, maar zolang de APN niet is ingesteld zal er ook geen gebruik van kunnen gemaakt worden.
Mvg ***"* voor Dommel.com'
Ik zie dat je nu toch een maandelijkse limiet kan instellen via de crm.
Blijkbaar recent toegevoegd.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Klopt,zie ik nu ook,dit moet nog maar net gebeurt zijn,vorige week moest men inderdaad nog een ticket aanmaken,en wachten op een mail waarop alles werd bevesigd.Natuurlijk is dit beter,de medewerkers van Dommel gaan wrsl. er nu geen tijd meer met verliezen.
Laatst gewijzigd door fluppie 18 jun 2017, 10:26, in totaal 1 gewijzigd.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Maar wel blijkbaar door dommel bepaalde waarden, dat zou nog beter kunnen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dommel.jpg
tof, bij mij bevestigen ze nog dat limiet op 5 € staat. Er staat hier 250 €! blijkbaar kan je zelf minimum 10 € instellen. Denk dat ik mijn zoon die binnenkort gsm krijgt, orange zal geven hoor....prepaid met 100% ca$hback. geen verrassingen.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:36, in totaal 1 gewijzigd.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

satsurfer schreef:dommel.jpg
tof, bij mij bevestigen ze nog dat limiet op 5 € staat. Er staat hier 250 €! blijkbaar kan je zelf minimum 10 € instellen. Denk dat ik mijn zoon die binnenkort gsm krijgt, orange zal geven hoor....prepaid met 100% ca$hback. geen verrassingen.
Dit is nog maar net geinstaleerd,wrsl. zijn de limieten die nu al volop gelden nog niet toegevoegd,(was bij mij ook zo) gewoon veranderen naar die vijf Euro,en gedaan.
Volgens mij zal ook domicilering veranderen,mettertijd zodanig dat men dit veel gemakkelijker kan aanvragen.
Ik ben tot nu toe tevreden met Dommel Mobile,en mijn Moeder ook.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb zojuist de aanvraag gedaan om over te stappen naar Dommel Mobile. Ik zat bij Simyo, overgestapt naar Base via de migratie-promo. Ik bel wel niet veel maar bij Base kost het 30 cent per minuut. Dat is belachelijk. Het is goedkoper mijn belkrediet te recycleren via thoorn dan het op te bellen bij Base met de tarieven bij Dommel.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

Zelf ook overgestapt naar Dommel (van Alditalk) met behoud van nummer. Alles snel & prima verlopen :beerchug:
Tim.Bracquez schreef:PS: Hun niet melden, zijn nog zo'n foutjes :banana:
wel, ze hebben het gelezen en rechtermuisknop disabled.

En de optie om zelf de limiet aan te passen, vind ik ook niet terug (kan ook aan mij liggen)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

DIBO schreef:rechtermuisknop disabled.
Zo'n 15 jaar geleden dacht men ook dat er op deze manier de broncode kon beschermd worden. :P
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Is inderdaad nieuw.
gewoon op U klikken en men diverse aanpassen.
was me al opgevallen geen detail van belletjes meer op mail.
dit ook in eens maar geactiveerd ( op enable )
max verbruik ook ingesteld .
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Kan iemand me helpen met het volgende,ik krijg iedere week een sms met de kosten tot dan toe van de maand,maar het zou ook wel intresant zijn een voll. factuur te krijgen,jammer genoeg heb ik dat indertijd niet aangeduid,(eigenlijk verkeerd)en ik krijg er dus geen,hoe moet ik dat veranderen??
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Heb je al eens gekeken in je profiel op dommel.be
Daar kan je dit soort zaken aanpassen.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Tim.Bracquez schreef:@satsurfer : Oh geen probleem hier :)

Code: Selecteer alles

current maximum usage limit: 1 euro in past 30 days
Tipje: rechtermuisknop in chrome, inspect. Edit die 10 euro (getal naar 1) in de rechterkant, en druk dan op submit, werkt :D

PS: Hun niet melden, zijn nog zo'n foutjes :banana:
Probleem is dat je niet weet wat dat op de back-end doet natuurlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”