Dommel Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

liegebeestig schreef:Ygeffens. Misschien maar is er ook niet zoiets als inkomende oproep vergoedingen? Die zijn ze ook kwijt he.
Ik wist zelfs niet dat dat bestond.
In mijn geval zou ook dat niets opleveren. Maar niet iedereen gebruikt zijn kaart op eenzelfde manier.

Ze zullen zoals WalterB1 zegt vast wel simulaties gedaan hebben. Zoiets beslis je niet op buikgevoel.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik denk dat je zou schrikken als je wist hoe domweg dit soort keuzes gemaakt worden. Zeker in zo een klein bedrijf. Simulaties? Zou me verwonderen! Dat is puur mijn buikgevoel :)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Dit is toch wel heel drastisch,zou het kunnen dat Proximus deze regel heeft ingebracht?? volgens mij kan Dommel niet alleen beslissen over een zo grote ommekeer in de tarieven.
Voor mensen die veel bellen,en af en toe een sms sturen,is Jim Mobile geen intresant alternatief,voor de 3€ die Dommel minimaal zal aanrekenen kan men een uur bellen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Fluppie Waarom is JImMobile geen interessant alternatief voor wie een zeer laag verbruik of 0 verbruik heeft?

Bellen is per minuut wat duurder; 5 cent Dommel naar 8 cent JimMobile. Maar dat blijft zeer redelijk. Denk aan de 25 cent per minuut van Base 0.

En belkrediet is 12 maanden geldig, herladen kan vanaf 5 euro

= voor 5 euro kan men een jaar verder bij (bijna) geen verbruik. Ik mag hopen dat 5 euro per jaar om een telefoonnummer beschikbaar te hebben niet te veel is.
En bij beperkt gebruik zijn ook de tarieven niet slecht te noemen en kan men dan af en toe herladen. Zonder de druk 'ik ga nu moeten betalen omdat ik niet telefoneerde deze maand'.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

pff, 3 maand problemen gehad om te switchen naar Dommel (omdat proximus het pay&go nummer gijzelde tot ik er belwaarde opgezet had) en nu weer dit.

En op de Dommel website staat er nog steeds "geen abonnementskost", betaal enkel wat je belt ...
Blijkbaar mag je alles, voorwaarden veranderen zonder website aan te passen ...

3 euro is uiteraard veel te duur als administratiekost, mochten ze nu 1 euro gezegd hebben, kon ik mee leven.
Kan ik dit opzeggen zonder verbrekingsvergoeding (zit er dus nog geen 6 maand ...) ? Ik vermoed van wel gezien ze eenzijdig de voorwaarden veranderen maar wil het zeker zijn.
fluppie schreef:Dit is toch wel heel drastisch,zou het kunnen dat Proximus deze regel heeft ingebracht?
Ik sluit dat ook niet uit. De almacht van Proximus en Telenet wordt alsmaar zorgwekkender. Ze kunnen zich gewoonweg alles permiteren !
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

fredo66 schreef:
Kan ik dit opzeggen zonder verbrekingsvergoeding (zit er dus nog geen 6 maand ...) ? Ik vermoed van wel gezien ze eenzijdig de voorwaarden veranderen maar wil het zeker zijn.
Staat in je mail dat je mag opzeggen.
Dommel mag je trouwens na 1 maand reeds verlaten.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Ik ben al meer dan een jaar geen klant meer maar ik heb de mail ook gekregen... :roll:
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Over prijsaffichage:
"5.1. De tarieven voor de door SCHEDOM NV/SA verleende diensten
zijn beschikbaar en consulteerbaar op de site
http://www.dommel.com en kunnen eveneens verkregen worden
door aanvraag bij SCHEDOM NV/SA of de erkende dealers. Deze
tarieven omvatten de telecommunicatiekosten en/of het
abonnementsgeld. Bij eventuele verschillen gelden de prijzen zoals
deze vermeld staan op de website."
Mij lijkt het er dus op dat Dommel voor de maand oktober nog geen 3 euro kan aanrekenen: het staat niet op de site en de aankondiging diende 1 maand vooraf te gebeuren
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vrees dat de problemen zullen beginnen als men een tel. kaart annuleert bijv.(wij hebben er hier twee bij Dommel) dan zal U nu Dommel ervan moeten informeren, want anders mag U die drie euro blijven betalen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is. Maar : wat willen jullie minimaal terug voor die 3 euro per maand? Een aantal belminuten? Een aantal smsjes? Een aantal MB data? Dat ze het niet even goedkoop kunnen maken als FREE is verstaanbaar, maar misschien kunnen wij hun wat input geven om het abonnement te optimaliseren voor kleine gebruikers?

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=81&t=53816

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Heb ook meerdere kaarten en heb deze vlug overgezet naar Jim Mobile waar men maximum 5 euro per nummer en per jaar zal betalen. ( ipv 36 euro per sim kaart )
Ietwat smerig is dat ze in het weekend een mail sturen en spreken vanaf volgende maand 3 EURO aan te rekenen.... ik mag hopen dat we de tijd krijgen om af te trappen en er geen 3 euro deze maand per SIM zal worden aangerekend.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Mochten ze toch 3 euro proberen aan te rekenen via domiciliering wordt dat gewoon teruggevorderd via de bank. Tegen dan is mijn nr daar toch al weg.
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Modbreak:
off-topic (deze topic gaat over Dommel mobile) en provider bashing
Vooral veel technische problemen bij dommel als je problemen hebt met internet-uitval: de lijn huurt dommel van Proximus en geen van beiden nemen het initiatief om dit op te lossen waardoor de klant weken zonder internet zit. Dit zijn ervaringen van veel ex klanten bij dommel. De administratie is ook een puinhoop: veel facturen dubbel doen betalen, domilicieringen die na maanden nog niet in orde zijn... geen betrouwbaar bedrijf! Veel sterkte aan diegenen die hier klant willen worden!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Hier word Dommel vooral gebruikt om mobiel te bellen,die drie Euro is gewoon een uur mobiel bellen,en dat is nog altijd heel goedkoop.Ik kan begrijpen dat mensen die Dommel bijv. gebruiken voor een alarm Systeem,of voor te smsen gewoon goedkoper af zijn bij een andere provider,zolang het blijft duren,want bij Sommigen staat in de voorwaarden dat het niet mag gebruikt worden bij alarm syst..ik dacht dat dit bij Dommel ook zo was.
nightwish
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:37
Bedankt: 2 keer

De miserie begint al :bang:

We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten

Hallo Philip,

Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.

Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.

We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?

Vriendelijke groet,

Het JIM Mobile-team
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 2 keer

nightwish schreef:De miserie begint al :bang:

We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten

Hallo Philip,

Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.

Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.

We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?

Vriendelijke groet,

Het JIM Mobile-team
hier zelfde probleem. doorgegeven simnr stemt overeen met nr uit opgehaald uit telefoon.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Idem hier, dubbel check gedaan, op 4 kaarten.
Als dommel op weigeren klikt heb je dat dus...
Ligt niet noodzakelijk aan Jim volgens mij.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

krisken schreef:Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is.
- base 0 (abbo)
- telenet prijs volgens gebruik (weliswaar 1malige activatiekost van 5 euro, abbo)
- jimmobile, (prepaid 1x opladen / jaar: 5 euro)
- united telecom "united base plan" (0 euro / maand, 1malige activatiekost van 15 euro)
- internet&bellen "buiten": 2 euro / maand
- edpnet mobile, 1 euro / maand

dus... goedkoopste? voor quasi nihil verbruik (nr bewaren, alarmsysteem, backup lijn, ....) alles behalve alvast.
Laatst gewijzigd door Splitter 04 okt 2018, 15:16, in totaal 1 gewijzigd.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Je zou haast denken dat ze er die 3 euro nog willen uithalen...
wquatan
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

woutervh schreef:Geldt dit trouwens ook voor bestaande klanten? En is het €3 per nummer of per account?

Code: Selecteer alles

beste,

dit word vanaf 01/11 verrekend per telefoon nummer.

mvg Joël voor dommel.com 
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Splitter schreef:
krisken schreef:Laten we even stellen dat Dommel blijft aan een minimum kostprijs voor 3 euro per maand. Voor een abonnement is dit het goedkoopste abonnement op de markt dat er is.
- base 0 (abbo)
- telenet prijs volgens gebruik (weliswaar 1malige activatiekost van 5 euro, abbo)
- jimmobile, (prepaid 1x opladen / jaar: 5 euro)
- united telecom "united base plan" (0 euro / maand, 1malige activatiekost van 15 euro)
- internet&bellen "buiten": 2 euro / maand
- edpnet mobile, 1 euro / maand

dus... goedkoopste? voor quasi nihil verbruik (nr bewaren, alarmsysteem, backup lijn, ....) alles behalve alvast.
Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

ygeffens schreef:Idem hier, dubbel check gedaan, op 4 kaarten.
Als dommel op weigeren klikt heb je dat dus...
Ligt niet noodzakelijk aan Jim volgens mij.
Nee, uiteraard niet. Die providers waar je weg wil gijzelen je nummer gewoon, dat kan hier in Vlaanderen blijkbaar allemaal ongestraft.
Proximus deed hetzelfde met mij toen ik naar Dommel ging.
En ondertussen deed ik ook een aanvraag voor Jim Mobile.
Dat beloofd ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Hier naar scarlet, duurt allemaal lang, druk bij dommel?
Crazy2
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 maa 2008, 15:34
Locatie: Heusden-Zolder, België
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Hier ook niet mogelijk om over te gaan naar Jim mobile.
Less is more
bartd
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 aug 2010, 11:50
Bedankt: 6 keer

Dommel wacht zeker tot de factuur van september betaald is vooraleer die nummer overdracht goed te keuren ?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

krisken schreef: Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.
dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen :P)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Nieuwe Sim van Jim ontvangen en online de laatste 4 cijfers ingegeven voor activatie. Ging tot hier toe vlekkeloos. We zullen zien hoe lang het duurt voor het signaal van Dommel wegvalt.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Bij mij was de overdracht ook niet gelukt.
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Jim met mijn simkaartnummer.
Vandaag rond de middag mail gekregen dat er nog een poging gedaan was met het juiste simkaartnummer en rond 16 uur was dommel niet meer actief.
Bij mij waren er bij mijn simkaartnummer 6 cijfer voor mijn simkaartnummer gezet, terwijl ik het juiste nummer had ingegeven bij de aanvraag.
Een simpele mail naar Jim zou het probleem moeten oplossen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Splitter schreef:
krisken schreef: Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.
dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen :P)
Vreemd, van Telenet bvb heb ik echt al brieven daarvoor ontvangen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Als nieuwe Jim mobile klant heb ik nog 1 technisch probleem: als ik met voip (megavoip) naar mijn gsm nr bel krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat. Ligt dat aan megavoip of aan Jimmobile en hoe op te lossen ? Andere nrs. kan ik uiteraard wel bellen met mijn megavoip.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Bij mij werkt alles nu, ook via VoIP van dezelfde groep als de jouwe.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

fredo66. Ik denk dat Viber hun nummerdatabase niet snel genoeg updatet.

1299.be Moet je melden aan Viber, niet aan Jim Mobile.

Volgens Viber ben je nog dommel, maar klopt niet.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik ben bij Dommel met twee tel. nrs, op mijn account,ben benieuwd of ik nu 2x3€ (kosten) zal moeten betalen.In ieder geval zal ik (voorlopig) wel bij Dommel blijven,gewoon omdat de twee nrs vooral(eigenlijk uitsluitend) voor bellen gebruikt worden.
wquatan
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

fluppie schreef:ben benieuwd of ik nu 2x3€ (kosten) zal moeten betalen
Ja, is per sim, vanaf facturatieperiode Oktober 2018 - facturatie 1 November 2018
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

door Splitter » 04 Okt 2018, 20:02
krisken schreef:
Zowel bij Base als bij Telenet moet je eens per 3 maand een uitgaande activiteit hebben, met andere woorden : bellen of smsen.
dacht ik ook, maar ik vergeet het telkens (uit de 5 sims is er maar 1 altijd actief), dus ik kan je nu bevestigen dat het niet zo is.
4 van de 5 hebben al meer als een halfjaar geen activiteit gehad (which reminds me, ik denk dat ik er zelfs een niet meer weet liggen

Het is wel al een tijd geleden maar ook ik heb destijds hierover (begin 2017?) een brief van telenet gekregen (gratis bellen naar uw voice mail zou evenwel volstaan) om schrapping te voorkomen
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Waar kan je je klantnummer vinden in de klatenzone? Zelfs op de proforma facturen zie ik die niet staan... Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Vaganzza schreef:Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Jawel, leuk hé

Weg gaan bij hun is niet makkelijk, ze moeten nog altijd mijn transfer goedkeuren, 1 week counting...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Pff, allez, prachtig...

En zonder klantnummer op te geven kan je niet overstappen, veronderstel ik??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik heb 3 nummers van Dommel naar Jim overgezet rond hetzelfde moment. Ik heb ze enkele dagen terug ook rond hetzelfde moment geactiveerd op de website van Jim Mobile. Een nummer is nu al actief bij Jim, en zie ik op de website. De overige twee niet, hoewel ik 3x een e-mail heb ontvangen dat het nummer is overgezet. Kan iemand bevestigen dat meerdere nummers onder 1 account bij Jim goed werkt?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”