Nieuwe virtuele operator Neibo

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 243 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 255 keer

Re: Nieuwe virtuele operator Neibo

Berichtdoor satsurfer » 17 Jun 2019, 23:13

cyberbug schreef:of ze zijn de zaak al aan het bedriegen en zijn niet gerechtigd voor belastingsvoordeel...

jawadde. Een overtuigde investeerder, die al geen vertrouwen heeft, waarin hij investeert. :eek:

cyberbug
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 20 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Berichtdoor cyberbug » 18 Jun 2019, 08:49

satsurfer schreef:
cyberbug schreef:of ze zijn de zaak al aan het bedriegen en zijn niet gerechtigd voor belastingsvoordeel...

jawadde. Een overtuigde investeerder, die al geen vertrouwen heeft, waarin hij investeert. :eek:

het is op zich niet voor veel geld dus ik heb me er aan gewaagd (met in het achterhoofd dat ik alles kwijt kon zijn als het volledig misloopt). het is ook de eerste keer dat ik zo iets doe dus je je mag wat wantrouwen hebben he. :wink:

Het inschrijven is dit jaar gebeurd op 9 Februari (toen het plafond voor belasting-voordeel nog niet bereikt was) en bevestiging van bestelling succesvol op 11 Februari.

Later ergens in Februari of maart werd het plafond voor belastingsvoordeel bereikt en kan je enkel nog maar inschrijven zonder belastingsvoordeel. (iets voor rekening mee te houden voor als je nu nog wil inschrijven of na maart hebt ingeschreven.)

3 bijkomende reden dat ik achterdochtig ben zijn:
- ik heb nooit bevestiging gekregen dat ik dit voordeel zou ontvangen.
- de meter op de site van het bedrag voor belastings voordeel is meer dan een maan op 95% blijven staan zonder dat deze omhoog ging...
- Nadien (deze heeft 100% bereikt) is de meter verdwenen en is er ook geen vermelding op de website dat het belastings-voordeel niet meer geld.

Dus ik hoop mijn attest voor volgend jaar te ontvangen...
ik heb al wel een welkoms brief met zaadjes om te planten ontvangen...

Edit: om ook nog een nuttige bijdrage te leveren. hier de laatste info van hen (ze gaan blijkbaar voor het organge netwerk, de data kan dus intressant worden...)
Beste coöperanten,

Het heeft even op zich laten wachten, maar hier zijn we dan met groot nieuws!

Neibo gaat het netwerk van Orange Belgium gebruiken. Deze operator biedt haar infrastructuur aan zodat de toekomstige klanten en coöperanten deze vanaf september 2019 kunnen gebruiken.

Wat zijn de volgende stappen?
Zoals jullie al gehoord hebben zijn we volop in de technische ontwikkelingfase. We zijn ons commercieel aanbod aan het finaliseren en de simkaarten aan het creëren. Deze technische fase wordt opgevolgd door een testfase om alle onvolmaaktheden eruit te filteren.
In september 2019 zijn we klaar en kunnen jullie zich abonneren op een Neibo abonnement en naar hartelust bellen, surfen en smsen! We hebben er alvast zin in, jullie ook?

Een klein voorsmaakje?

De technische ontwikkeling is een erg belangrijke stap die veel tijd vergt en tot in de puntjes wordt voorbereid. Simkaarten, voicemail, commercieel aanbod, internationale zone’s; alles moet worden bepaald. Deze informatie is echter niet altijd deelbare materie. We danken jullie dan ook voor het geduld en het vertrouwen.

Voor de nieuwsgierigen onder jullie, alvast een concreet voorbeeld van onze vooruitgang de laaste maanden: het ontwerp van onze eerste SIM kaart!

Vriendelijke groeten en tot binnenkort,

Christophe, Noémi & Quentin
Greetz cyberbug

Afbeelding

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 18 Jun 2019, 09:28

al op 25 april gepost door jnsvr :bang:

cyberbug
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 20 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Berichtdoor cyberbug » 18 Jun 2019, 09:33

stond op de vorige pagina, dus niet gezien...

maar je lijkt wel geënerveerd vandaag (slechte dag ?)
Troost je die van mij was ook al niet goed begonnen (2 bussen gemist en boete wegens trein abbo vervallen)
Greetz cyberbug

Afbeelding

ghostboy1993
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor ghostboy1993 » 18 Jun 2019, 10:01

fendtje schreef:
ghostboy1993 schreef:ik heb toch 20€ mmaar ge-investeert uit nieuwschierigheid , ben benieuwd als ze beter dan Mobile Vikings zulle doen :banana:

Niet vergeten op uwe belasting brief in te vullen is toch al + - 10 € recup.

Ik heb nog geen attest gehad ! :o
Sturen ze mij dat op of moet ik ervoor emailen ?
alvast bedankt voor deze nuttige info ! :angel:

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor satsurfer » 3 dagen 22 uur 48 minuten geleden (13 Aug 2019, 18:46)

Neibo:
"Beste satsurfer, bedankt voor uw berichtje.

Tijdens de vakantie is het inderdaad een beetje stiller als normaal.
We zijn nog volop bezig met de technische ontwikkeling, ons klantenportaal en nieuwe website.
We lopen dus een beetje vertraging op, omdat we alles mooi in orde willen krijgen.
Eind augustus brengen we meer nieuws! Beta-testers kunnen we zeker gebruiken, maar dat zal nog niet voor volgende maand zijn.
We houden u op de hoogte.

Vriendelijke groeten"

Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”