Ondertussen bij JIM Mobile...

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stefaand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 12 keer

Behalve dat http://www.gmx.com nog altijd niet bereikbaar is via 4G bij Jim Mobile, kunnen nu bepaalde simkaartjes nu zelfs niet opgeladen worden, vanwege een technische upgrade die ondertussen al meer dan een week duurt. Wat er is toch aan de hand ? Je zou toch verwachten dat dit soort dingen binnen een paar dagen is opgelost ?
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2958
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ik heb eenmalig problemen gehad om mijn tegoed bij te laden (rond InfoSecurity dit jaar), m.i. n.a.v. de verplichte SIM-swap, maar sindsdien geen problemen meer. Ik heb afgelopen maandag nog met succes een top-up gedaan.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Stefaand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb meerdere sim-kaartjes o.a. voor een alarmsysteem en bij één ervan kan ik na een week nog altijd niet opladen vanwege een technische update van dit account. Maar dat duurt wel erg lang.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2958
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Heb je al telefonisch contact opgenomen? Femke (IIRC) heeft dat toen voor mij opgelost door de technische dienst er op te zetten.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Stefaand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 12 keer

nee nog niet, enkel via facebook chat: ze zijn er mee bezig (wat wel erg lang duurt). Ik weet niet wat er aan de hand is: ik krijg ondertussen paranoïde gedachten dat Jim Mobile opgericht is door Telenet om zogenaamd toch concurrentie te hebben en ondertussen door het bedrijf te saboteren met slecht bereikbare nummers (zie vorige posts), websites die niet bereikbaar zijn en simkaartjes die niet oplaadbaar zijn en klanten zo beu te maken dat ze alsnog bij Telenet of Proximus gaan: kortom de uitrookmethode onder het motto: er is toch concurrentie, je moet echt niet bij ons zijn hoor (maar niet heus)? :cry:

Weet er iemand wat er aan de hand is met Jim Mobile, waarom het zo lang duurt met onbereikbare websites via 4G en simkaartjes die nog altijd niet oplaadbaar zijn en waarbij het tegoed plotseling foetsie is ?
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”