Is nu een week dat mensen die ik ken overgeschakeld zijn van proximus naar telenet.
Als ze met mij meegaan naar frankrijk moeten ze enorm lang wachten vooraleer ze kunnen roamen(maar dat wisten we)
Maar iedere keer als we de grens oversteken zowel bij doorgaan als terugkomen krijgen ze de melding : uw simkaart heeft een toon afgespeeld.
Iemand een idee wat hier achter zit en welk nut dit heeft ?
simkaart heeft een toon...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7442
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Beetje googlen geeft weer dat dit zeker niet de eerste keer is:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=14111
http://www.9lives.be/forum/phones-table ... ng-12.html
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-int ... peeld.html
Blijkbaar steeds gelinkt aan overstap maken en roaming. Misschien dat de roaming niet zo snel wordt over gedragen?
In elk geval heb ik geen duidelijke oplossing of oorzaak teruggevonden na 30 seconden google.
Enige ietwat interessante post was in op het iculture forum:
"Ik weet wat er is. Ik ben al naar een telenet verdeler gegaan. Gebelt naar klantendienst. En ze gecontacteerd op Twitter. Het probleem licht aan hun. Er is iets mis met het systeem voor de simkaarten te activeren. Ze zeiden me dat het zeker maandag gemaakt is. (De onderliggende dienst werkt niet in het weekend). Dat is alles wat ik weet!..."
Beetje geduld hebben en 't zou niet meer mogen voorvallen...
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=14111
http://www.9lives.be/forum/phones-table ... ng-12.html
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-int ... peeld.html
Blijkbaar steeds gelinkt aan overstap maken en roaming. Misschien dat de roaming niet zo snel wordt over gedragen?
In elk geval heb ik geen duidelijke oplossing of oorzaak teruggevonden na 30 seconden google.
Enige ietwat interessante post was in op het iculture forum:
"Ik weet wat er is. Ik ben al naar een telenet verdeler gegaan. Gebelt naar klantendienst. En ze gecontacteerd op Twitter. Het probleem licht aan hun. Er is iets mis met het systeem voor de simkaarten te activeren. Ze zeiden me dat het zeker maandag gemaakt is. (De onderliggende dienst werkt niet in het weekend). Dat is alles wat ik weet!..."
Beetje geduld hebben en 't zou niet meer mogen voorvallen...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7442
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
uhu heb ik ook gevonden voorval van 2011 , je zou toch mogen denken dat ze de problemen al opgelost hebben.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 09 mei 2014, 15:07, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Proximusboyke,
Heb je deze al gezien: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 08#p547308
Misschien wil Charlotte jou ook wel helpen...?

Heb je deze al gezien: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 08#p547308
Misschien wil Charlotte jou ook wel helpen...?
