onbeperkt bellen 2 euro

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

blijkbaar kan je nu bij base 2 euro extra betalen om onbeperkt te bellen.
Dit vanaf de base 25
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Telenet blijft met Base een beetje de kaart trekken van Challenger binnen de telecom markt. Enige tijd met hun variabel verbruik van data / bellen, overdracht van data naar de volgende maand, nu met 2 euro erbij om onbeperkt bellen, ... of zie ik dit verkeerd?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Was me gisteren ook opgevallen toen ik toch eens Base zijn tarieven wou vergelijken. Voor 27€ kan je onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 6GB data. Geen slechte deal, lijkt me. Voor 37€ wordt dat 12GB en voor 47 24GB. Spijtig dat je geen abo voor 17€ kan afsluiten: onbeperkt bellen en 1,5GB data, dat zou ideaal zijn voor mijn vrouw...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Niet slecht maar het blijft Telenet.
Ik ben uit mijn wigo gestapt door het slechte bereik.
Bij Orange geen problemen meer.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

inderdaad het is en blijft telenet.
Hier ook hun netwerk was het grootste opstakel,anders hadden we waarschijnlijk nooit de moeite gedaan om te veranderen.
Nu we het gedaan hebben heel tevreden, en vooral een goeie 130 euro minder per maand.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

proximusboyke schreef:inderdaad het is en blijft telenet.
Hier ook hun netwerk was het grootste opstakel,.
Misschien is het "minder performante netwerk" wel de reden dat ze met flexibeler data / overdracht data volgende maand / onbeperkt bellen voor 2 Euro / ... proberen klanten te lokken en / of te behouden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Ja da zie je overal in alle landen. Ik betaal graag wa meer en dat het goed is.
Met orange en proximus kom ik anderhalve dag toe met base nog geen dag en dat is dan nog zonder iets te doen;
In frankrijk idem de bank cic werkt via orange geen probleem.
Bouygues was dit voor kort ook een ramp goedkoop maar trok op nieveel. Tegwoordig iets duurder maar hun netwerl is enorm verbeterd.
Nu is het free die zwak is.
Nederland had je hetzelfde verhaal, weet niet hoe het tegenwoordig is.

Maar nu met telenet is de kans natuurlijk veel groter dat dit allemaal in orde zal komen, zei zullen wel investeren in base.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

proximusboyke schreef: Maar nu met telenet is de kans natuurlijk veel groter dat dit allemaal in orde zal komen, zei zullen wel investeren in base.
Telenet heeft volgens mij (of gaat?) +-300 Miljoen euro investeren in het mobiele netwerk van Base (nu dus Telenet).
Net ook online gevonden dat ze tot +- 1000 mobile sites bij willen gaan plaatsen.

Om eerlijk te zijn ben ik zelf niet 100% tevreden van Orange. Hier in 't zuiden van Limburg toch ni super bereik wat met Base wel zo zou zijn, Soit, het is en blijft heel fel regio afhankelijk en ik hoop ook gewoon dat ze alle operatoren hier in Belgie gewoon eens wat beter hun best zouden doen om die dekking goed te krijgen.

Ik meen mij ook te herinneren dat de operatoren in Belgie maar de helft van het Europees goedgekeurde zendvermogen mogen uitzenden, had dit ergens gelezen maar kan mij enkel niet meer herinneren waar :???:

Soit, om een beetje on topic te blijven. Dat is een ferm goeie deal voor 27 euro onbeperkt bellen met genoeg data..
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Sowieso zijn de normen in Brussel veel strenger dan in Wallonië en Vlaanderen.

Die 6 Gb data is beetje zoals panther limited edition bij Orange toen qua prijskwaliteit is die quasi hetzelfde.

Die 47 euro voor 24 GB data is competitief met Orange vindk persoonlijk.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Ik zag gisteren op de base.be website dat het onbeperkt bellen nu ook een optie is bij Based-on-you 15, maar het kost dan wel 5 euro extra. Moet recent veranderd zijn, me dunkt

Wellicht om te concurreren met de (tijdelijke) Orange optie aan 20 euro met onbeperkt bellen en 4 GB data.


Persoonlijk heb ik al maanden niet meer nodig dan Based-on-you 15 (dankzij onbeperkt bellen naar andere Base, en dankzij de overdracht aan eind vd maand, waardoor ik altijd wel wat meesleep van een kalme periode)
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Ik denk dat de telecomoperatoren rijkelijk te laat zijn om onbeperkt bellen aan te bieden.
Bijna iedereen is in het bezit van een smartphone waarmee je gratis via allerlei apps kan bellen met een goede kwaliteit.
Bijna 80% van mijn contacten gebruikt wel een of andere app om te bellen en berichten te sturen.
Databundels zijn de toekomst en binnenkort zullen de operatoren onbeperkt bellen wel in iedere bundel aanbieden zoals nu al in veel van onze buurlanden het geval is.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”