Blijkbaar iedereen a/h slapen op userbase? Ben ik de eerste met deze info.
Allée, elke operator op zijn beurt.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/al ... n~a299864f
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180118 ... 5213020320
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180118_03306323
Onder topic Base geplaatst, want Telenet staat niet bij 'Vaste telefonie'. En daar base overgekocht is door Telenet.
Algemene storing bij vaste telefonie Telenet: problemen weer van de baan
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3872
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Niets van gemerkt eigenlijk aangezien ik op het werk was. Maar ik denk dat een vaste telefoon minder gemist word dat televisie en dat het tijdstip een rol speelt om het te merken.
-
- Moderator
- Berichten: 17490
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
- Bedankt: 3349 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Tenzij je natuurlijk Telenet gebruikt voor je business, en je klanten je niet meer kunnen bellen ...mailracer schreef:Niets van gemerkt eigenlijk aangezien ik op het werk was. Maar ik denk dat een vaste telefoon minder gemist word dat televisie en dat het tijdstip een rol speelt om het te merken.
Dan is vaste telefoon tijdens de werkuren waarschijnlijk belangrijker dan TV s' avonds
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2493
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 221 keer
Idd. wij hadden prijs op het bedrijf. Het probleem stelde zich gelukkig enkel bij uitgaande oproepen, niet bij inkomende. Vermits we verschillende Telenet PRA's hebben naar verschillende centrales heb ik het verkeer kunnen herrouteren over de PRA's die wel werkten (probleem stelde zich op de Telenet centrale in halle, onze lijnen op de centrale Gent hadden geen problemen).
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus