Onvoldoende geheugen, i5-7500, 8GB ram ?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Welke ervaringen dan specifiek?

Als je niet prutst met de selectie van filters, dan zou de standaardverzameling filters van uBlock Origin zo minimaal intrusief mogelijk moeten zijn.

Daarnaast zijn er tal van goeie redenen om uBlock Origin te verkiezen boven Adblock Plus:
* ze chanteren websites en reclameplatformen niet om afpersingsgeld om toch reclame erdoor te krijgen op die zogenoemde whitelist
* daarnaast is uBlock Origin veel minder zwaar voor je systeem dan ABP
* en als laatste is UO volledig Open Source, weigert de maker van UO giften (om neutraal te kunnen blijven) en is alles volledige open source te bekijken op github

Het is de defacto standaard geworden na een aantal jaren hegemonie van ABP. De meesten die ABP nog gebruiken, doen dat omdat ze dat vroeger ook deden, maar niet omdat ze het béter vinden dan ABP (enkele uitzonderingen daargelaten, zoals bovenstaande :-)).
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ik zou UO nog eens moeten proberen, is inmiddels al ongeveer één jaar geleden maar toen/en nog nooit geprutst met instellingen van adblockers had ik wel eens een website die er niet helemaal door kwam in het laden.
Dan probeerde ik Adblockplus en die enkele websites gingen dan beter open, dus dan maar blijven gebruiken... maar ik zal Ublock zeker nog wel eens proberen. :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”