Sedert een paar dagen krijg ik constant de melding van O2016 "dat er een fout is opgetreden en dat het programma moet afgesloten worden".
Terug opstarten leidt tot het opstarten van een hulp-/herstelprogramma die "alles terug in orde brengt".
De foutmelding: "C:\Users\enz...\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Internetagenda-abonnementen.pst
Blijkbaar een probleem met de Google agenda??
Hoe is zoiets op te lossen? Google was spaarzaam... Het betreffende .pst bestand deleten?
Noot: na het synchroniseren staat er altijd iets in het logboek van een "0x0004002B" fout.
Maar die boodschap komt al lang voor en negeer ik straal...
Zou er een verband zijn?
Outlook 2016 foutmelding
-
- Pro Member
- Berichten: 403
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 7 keer
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
De foutmelding verwijst naar een PST bestand, lijkt mij dus niet meteen iets te maken hebben met uw Google agenda.
Als je naar https://calendar.google.com surft, zie je dan al uw afspraken staan?
Dat zou betekenen dat al uw afspraken netjes bij Google staan, wat uiteraard positief is.
Probeer in Outlook eens het volgende:
> Klik op Bestand links bovenaan
> Klik op Accountinstellingen > Accountinstellingen
> Klik op tabblad Gegevensbestanden
Zie je daar de PST staan? Klik erop en kies voor Verwijderen, start hierna uw Outlook eens volledig opnieuw op en kijk alles eens opnieuw na.
Als je naar https://calendar.google.com surft, zie je dan al uw afspraken staan?
Dat zou betekenen dat al uw afspraken netjes bij Google staan, wat uiteraard positief is.
Probeer in Outlook eens het volgende:
> Klik op Bestand links bovenaan
> Klik op Accountinstellingen > Accountinstellingen
> Klik op tabblad Gegevensbestanden
Zie je daar de PST staan? Klik erop en kies voor Verwijderen, start hierna uw Outlook eens volledig opnieuw op en kijk alles eens opnieuw na.
Orange LOVE 150Mbps
Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
-
- Pro Member
- Berichten: 403
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 7 keer
Probeer in Outlook eens het volgende:
> Klik op Bestand links bovenaan
> Klik op Accountinstellingen > Accountinstellingen
> Klik op tabblad Gegevensbestanden
Even een update: bovenstaande lukte niet, omdat Outlook al afsloot nog voordat ik twee stappen ver was.
Dan maar via verkenner het .pst bestand opgezocht en een andere naam gegeven (wissen kan later nog)
Sedertdien geen problemen meer ondervonden...
> Klik op Bestand links bovenaan
> Klik op Accountinstellingen > Accountinstellingen
> Klik op tabblad Gegevensbestanden
Even een update: bovenstaande lukte niet, omdat Outlook al afsloot nog voordat ik twee stappen ver was.
Dan maar via verkenner het .pst bestand opgezocht en een andere naam gegeven (wissen kan later nog)
Sedertdien geen problemen meer ondervonden...