Microsoft Edge

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Microsoft Edge is normaal voor Windows 10 maar kan deze browser feitelijk ook geïnstalleerd worden op andere Windows versies zoals Windows 7, 8 of 8.1 of is dat enkel mogelijk op Windows 10?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Met virtual machine is er een oplossing.
Als je eens zoekt met google vind je wel wat materie.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Edge is deel van Windows 10 en sinds kort ook op iOS en Android. Ik denk dat de kans klein is dat ze Edge gaan backporten naar Windows 7 of 8(.1), Microsoft ziet ze liever naar Windows 10 upgrade'n.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Wat bij mij in de EDGE browser ook niet altijd goed werkt is als je een woord/tekst zoekt op een pagina.
Soms lukt dat wel en dan een andere moment weer niet meer, als je op een woord zoekt en het lukt niet dan kan het soms ineens wel als je voor dat woord een spatie invoert ofwel een spatie erna :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

jackho schreef:Wat bij mij in de EDGE browser ook niet altijd goed werkt is als je een woord/tekst zoekt op een pagina.
Dit hand ik van de week ook... al was het de eerste keer dat ik er last van had (nu staat m'n laptop van het werk wel enkele releases achter en ik merk dat Edge er toch al stevig op vooruit is gegaan ondertussen).
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Aan de releases zal het bij mij niet liggen want die zijn up-to-date.
Het is al een tijdje dat ik dit probleem heb en ik dacht ook na een paar Windows updates zal dat wel gefikst zijn, maar spijtig genoeg nog niet, hopelijk zal de fall update dat oplossen :???:
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”