De server was onbereikbaar terwijl ik gewoon een internetverbinding heb en kan surfen.
Probleem is begonnen nadat de Yelotv app me zei dat ik geen Telenet verbinding had.
Yelotv app van miserie verwijderd, en nu kan ik hem niet meer terug installeren.
Gegoogled en map C:\Users\USER\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\LocalCache leeg gemaakt.
Probleem blijft.
Iemand tips?
Windows Store: server onbereikbaar
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 101 keer
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 101 keer
Net wsreset.exe uitgevoerd. Probleem blijft.
Heb ook Windows Update troubleshooter uitgevoerd.
Daarna kon ik Windwos Store openen, Yelotv terug installeren en opstarten.
Ik kon een programma kiezen maar afspelen lukte niet. Terug hetzelfde probleem en terug de Windows Store error.
Heb ook Windows Update troubleshooter uitgevoerd.
Daarna kon ik Windwos Store openen, Yelotv terug installeren en opstarten.
Ik kon een programma kiezen maar afspelen lukte niet. Terug hetzelfde probleem en terug de Windows Store error.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 101 keer
These settings are being managed by vendor application Kaspersky Endpoint Security 10 for Windows.joriz schreef:Staat je Windows Firewall misschien uit? Hier werkt namelijk de store nietmeer van zodra ik de Windows Firewall uitzet.
Op mijn andere PC's is er geen probleem met dezelfde instellingen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV