Sinds de upgrade naar W8.1 is IE11 zo goed als onbruikbaar. Van zodra ik bvb naar www.standaard.be of www.hln.be ga, begint IE11 zich heel raar te gedragen: ik kan geen nieuwe tabs meer openen (ze sluiten direct), en wanneer ik op die sites wil rondklikken hangt IE11 compleet. Ik begon al Flash te verdenken maar zelfs als ik zonder add-ons run (run 'iexplore -extoff') heb ik nog altijd hetzelfde probleem.
Uit de W8.1 thread blijkt dat ik niet de enige ben. Dus hopelijk kunnen we hier rap een oplossing vinden, of vindt iemand een oplossing online. Heb al redlijk wat gezocht, maar vind enkel ook andere mensen met allerhande problemen, maar geen oplossingen.
IE11 problemen op W8.1
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heel raar: ik heb het probleem precies alleen als ik het adres intyp in de address bar.
WERKT: IE11 opstarten (opent default MSN), nieuwe tab openen (die toont recente sites in thumbnails), op De Standaard thumbnail klikken.
FAALT: IE11 opstarten (opent default MSN), nieuwe tab openen, standaard.be intikken in address bar. Als ik nu nieuwe tab open, sluit die onmiddellijk terug en opent de New Tab content in het Standaard window (i.e. ik zie de thumbnails maar de addressbar/title zegt nog Standaard).
WERKT: IE11 opstarten (opent default MSN), nieuwe tab openen (die toont recente sites in thumbnails), op De Standaard thumbnail klikken.
FAALT: IE11 opstarten (opent default MSN), nieuwe tab openen, standaard.be intikken in address bar. Als ik nu nieuwe tab open, sluit die onmiddellijk terug en opent de New Tab content in het Standaard window (i.e. ik zie de thumbnails maar de addressbar/title zegt nog Standaard).