Koala €20 binnenkort standaard ipv limited edition??

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

In het menu bij de abonnementen die Orange aanbiedt staat er nog altijd Limited Edition bij Koala. Maar als je dan de pagina open doet stond er vroeger op die pagina ook Limited Edition en ook dat het beperkt was tot 100.000 klanten. Nu is op die pagina van het Koala abonnement het woord 'Limited' NERGENS meer te bespeuren alsook de aangegeven limiet van 100.000 klanten.

Ook iets dat me opviel is dat op de mobiele site van Orange de Limited Edition markering in het menu met alle abonnementen wél is weggehaald, i.t.t. tot de desktopversie.

Dus enkel op de desktopversie in het menu waar je alle beschikbare abonnementen kunt zien is er nog een spoor te bekennen van Limited Edition. Ook op de homepage is het weg, en op de TV heb ik ook al een tijdje de reclame voor de Limited Edition niet meer gezien.

Zou het zo'n succes geworden zijn dat ze het weldra voor altijd zullen houden? :D :D
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Ik vermoed dat ze bij orange niet meer kunnen terugkrabbelen. Er is ondertussen reeds scarlet onbeperkt bellen voor 18 euro,
er is base 15 met optie 5 euro om onbeperkt te bellen en zelfs proximus mobilus M is vanaf 1 nov onbeperkt bellen (wel voor 26,99 euro)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Hmm inderdaad, als je het zo bekijkt dan zou het inderdaad niet zo verstandig zijn om het limited te houden voor max. 100.000 klanten.

Zojuist is me ook opgevallen dat als je op je smartphone naar orange.be surft en Chrome op 'Desktopversie' zet, het wel nog gemarkeerd is als zijnde Limited Edition (zie hier). Vandaar dat ik zei dat op de desktopversie nog het enige spoor van Limited Edition te vinden is, maar dat is niet zo. Ik ben zojuist op een echte desktop er naar toe gegaan en blijkt dat ook daar Limited Edition toch verdwenen is. Blijkbaar krijg je als je Chrome Mobile in desktopmodus zet dus toch nog een andere page dan wanneer je op een echte desktop naar de site surft. :-o Waarschijnlijk zal Koala nu dus inderdaad permanent €20 zijn maar is de webmaster het er vergeten af halen op die ene page. :D

Is wel zeer goed nieuws!! :D Ik verander al eens graag van tariefplan, als ik weet dat ik die maand veel data nodig heb oid ga ik eens naar Arend, en daarna terug naar Koala, maar met die limited edition ging dat niet want dan riskeerde ik het kwijt te spelen. Dus goed nieuws als het daadwerkelijk permanent wordt!! :banana:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

De geruchten doen al een tijdje de ronde dat arend lim op de markt zou komen aan 35 euro.
Misschien is dit de oorzaak.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

proximusboyke schreef:De geruchten doen al een tijdje de ronde dat arend lim op de markt zou komen aan 35 euro.
Misschien is dit de oorzaak.
Arend limited edition?? En wat zou er dan anders zijn?? en wat met de gewone Arend?? Krijgen die aanpassing?

Groetjes
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

de prijs is 5 euro minder. de panther lim ed was ook enkel de prijs die zakte.
en dan heb je nog die zeggen 25gb en 50 gb icm love alvorens een mindere snelheid.
Anderen zeggen dat de snelheid zou zakken naar 3G
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”