Orange lanceert opnieuw 'iets in primeur' in juni (teaser)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

macamba schreef:
Muziekbos schreef:Heeft er al iemand zicht op mogelijk tegen reacties van de andere operatoren Telenet, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDP, ...
Vandaag heeft Proximus gereageerd.
Slecht alternatief maar duidelijk nageaapt van Orange.
Nog altijd onaantrekkelijk. Maar je ziet dat het ze pijn doet.
Verwijs je dan naar de nieuwe Epic abonnementen of wat bedoel je?
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

De meeste mensen die ik ken zijn naar Koala overgeschakeld... Zo hoeven ze niet meer te tellen.
Ik heb de indruk dat het erg hard gaat met dit abonnement. Zou het de proporties van King en Kong kunnen aannemen? :???:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 3 keer

Stiaan schreef:
macamba schreef:
Muziekbos schreef:Heeft er al iemand zicht op mogelijk tegen reacties van de andere operatoren Telenet, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDP, ...
Vandaag heeft Proximus gereageerd.
Slecht alternatief maar duidelijk nageaapt van Orange.
Nog altijd onaantrekkelijk. Maar je ziet dat het ze pijn doet.
Verwijs je dan naar de nieuwe Epic abonnementen of wat bedoel je?
Ja precies, zogenaamd onbeperkt maar toch flink beperkt en vooral duur.
Wie weet waar we over een jaar staan.. hopelijk zoals ze het in Nederland of Frankrijk aanbieden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

antutu schreef:Ik heb sinds maandag een abonnement.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor mijn gegevens in de Orange app worden bijgewerkt?

Ik kan nl. niets meer zien, alleen mijn gsm nummer en dat ik nog op Tempo Giga sta (desondanks dat ik een sms gekregen heb dat mijn abonnement geactiveerd is). Alle andere dingen geven een fout. Ook #123# werkt niet.
Kan zelfs 1-2 weken duren. Iedere dag eens checken.
Kan je het online niet zien?
Tttsss
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Volgens Orange zelf hebben ze momenteel een zeer grote achterstand met de nummeroverdrachten doordat ze “overstelpt worden met aanvragen”.
Dat doet vermoeden dat de nieuwe formules aanslaan?
Laatst gewijzigd door Stiaan 27 aug 2020, 13:22, in totaal 1 gewijzigd.
Jody
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:55

Hier ook recent overgestap dat is een veel goedere prijs nu
kraaiven
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jun 2016, 15:06

Ook overgestapt: maandagavond besteld, woensdag nieuwe simkaart per post ontvangen (en direct geactiveerd) en vrijdagvoormiddag overgegaan naar Orange (kwam van Telenet)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Jody schreef:Hier ook recent overgestap dat is een veel goedere prijs nu
Ik kan het niet laten, maar het is 1 van de beste die ik gelezen heb de laatste maanden: "een veel goedere prijs" :lol: :lol:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik ook niet. Misschien heeft Jody Nederlands niet als zijn/haar moedertaal ?
Begreep je wat Jody schreef? Ik wel...
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Internet only zal er wel aankomen. Normaal ga ik overstappen ... alleen heeft mobistar mij ooit is zwaar in het zak gezet en heb ik gezworen er nooit meer naartoe te gaan.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik vermoed dat ze iets zoals yugo of epic combo ook zullen introduceren aangezien ze hun tv app hebben uitgebreid.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het laatste wat ik gehoord heb is dat hun data terug de hoogte in ging .
Waarschijnlijk nav aanpassingen telenet zullen zei ook die aanpassingen doorvoeren
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Steven7 schreef:
springfield schreef:Orange zou serieus wat telenet klanten kunnen afsnoepen als er een wigo equivalent komt, gebrek aan Belgisch voetbal houdt ook veel vrienden van mij nog tegen.

Denk niet dat ze een wigo-tegenhanger nodig hebben met de huidige tarieven.

Voor 59 euro tv en internet. Stel dat er 3 GSM's bijkomen. Dan hebben die 8 GB per nummer en zit je bij Orange aan 119 euro. Daar betaal je bij Telenet 124 euro voor en heb je 10 GB voor alle drie samen. Als je geen vaste lijn nodig hebt wordt het verschil alleen maar groter.
Er zijn met de volumeverhoging van Orange gekoppeld aan de prijsverhoging van Telenet nog weinig scenario's waarbij de Whoppa voordeliger is.
Doe dezelfde vergelijking nu met 4 of 5 Gsm , zoals in ons gezin dan krijgen we ook nog een vaste lijn erbij en een snelheid van 200 tegenover 100 bij Love ... voor mij goedkoper bij Telenet :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze kwamen ook nog met internet only toch in de zomer 2019? Misschien dat ze daar ook iets over aankondigen?
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Is er al iets meer bekend?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

volgens de wandelgangen komt telenet volgende week met aanpassingen dus denk ik dat ze snel zullen volgen.
Maar ik ga er zeker geen geld opzetten, daar het maar geruchten zijn en dat meer concretere gevallen ook niet doorgingen :oops:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

proximusboyke schreef:Er komt terug iets aan !

https://www.orange.be/nl/wetrekkenhetrecht
Als deze folder hun nieuwste is? Wat kan er beter?

- Onbeperkte Arend werkelijk onbeperkt maken
- Data sim onbeperkt maken voor een redelijke? prijs.
- Vasthouden aan hun prijsstelling, en geen extra diensten toevoegen wat je moet betalen en eigenlijk best kan missen.

Dan kan ik Orange in de ogen kijken...
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Misschien esim ondersteuning? Gaan al langer geruchten dat ze er ver mee staan...
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Dat ze maar doen, hoe meer zaken die ze lanceren des te meer concurrentie en wij als consument een beter aanbod zullen krijgen.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

timmermc schreef:- Onbeperkte Arend werkelijk onbeperkt maken.
Zal nooit oftenooit gebeuren.

Maar een snelheidsverhoging buiten cap zie ik nog wel gebeuren. 512 kbps is gewoon onbruikbaar als je iets anders wil doen dan mailen of het nieuws lezen.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

glenner05 schreef:Misschien esim ondersteuning?
Denk niet dat ze daar een groot circus over zouden starten, buiten een paar techneuten weet niemand wat dat is.
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

konda schreef:
glenner05 schreef:Misschien esim ondersteuning?
Denk niet dat ze daar een groot circus over zouden starten, buiten een paar techneuten weet niemand wat dat is.
Dat weet ik zo nog niet... er zijn er velen die staan te wachten wanneer hun iPhone eindelijk dual sim kan gaan gebruiken, en dat ze hun apple watch met 4g verbinding kunnen gebruiken. Het zou inderdaad een mooie primeur zijn voor de benelux.
Thomba
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jun 2019, 20:04

Hopelijk internet only met een modem...
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

antutu schreef:
timmermc schreef:- Onbeperkte Arend werkelijk onbeperkt maken.
Zal nooit oftenooit gebeuren.

Maar een snelheidsverhoging buiten cap zie ik nog wel gebeuren. 512 kbps is gewoon onbruikbaar als je iets anders wil doen dan mailen of het nieuws lezen.
Waarom niet? Het komt, misschien niet morgen maar ver weg is het niet meer.

Vrienden van mij hebben 2 werkelijk onbeperkte abonnementen in Engeland bij Three http://www.three.co.uk voor £22/stuk per maand bij een kontrakt van 12 maand.
Bij Free in Frankrijk http://mobile.free.fr voor nauwelijks €20 nu al een 100Gb data abo.

De rest van de EU volgt wel en snel...
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:volgens de wandelgangen komt telenet volgende week met aanpassingen dus denk ik dat ze snel zullen volgen.
Maar ik ga er zeker geen geld opzetten, daar het maar geruchten zijn en dat meer concretere gevallen ook niet doorgingen :oops:
geen Luc Watrinke doen :-D

Reclameborden van telenetaanbod hangen nog maar uit...dus terug nieuwe affiches voor gans het land? :-o
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

timmermc schreef:Waarom niet? Het komt, misschien niet morgen maar ver weg is het niet meer. De rest van de EU volgt wel en snel...
Ja, maar België will be België. We hebben niet bepaald een track record van vrijgevigheid op telecomvlak. Nu zelfs nog zijn er nog een heeeeele rits Belgische providers te vinden die zelfs nog hun vast internetaanbod limiteren, terwijl zoiets in vele andere landen al ondenkbaar is en het tijdperk van vast-internetaanbod met limiet reeds ver achter hen ligt.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Gewoon afwachten en zien wat ze lanceren
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

idd. want wat er hier al allemaal gefantaseerd werd (self fulfilling prophecy)... op basis van zogenaamde betrouwbare bronnen. :eek:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

timmermc schreef: De rest van de EU volgt wel en snel...
Keep on dreaming, dit is België het land van de graaiende politieke klasse in de raden van bestuur en adviesorganen van de telecom industrie. Een BIPT die niet eens in staat is om de telecom sector te reguleren en naar de pijpen danst van de monopolisten en politieke klasse. Ook niet vergeten dat Proximus nog een staatsbedrijf is waar ze een grote bonus kunnen incasseren om de begroting mee op te smukken.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

Het OTT-landschap in Belgie staat nog maar aan het prille begin en gaat in de nabije toekomst een grote concurrent worden van die dienstverleners die we nu kennen.
Traditionele dienstenverdelers (kabel- en IPTV-operatoren) worden steeds meer omzeilt door rechtstreeks content aan te bieden aan de eindgebruiker.
Je ziet nu al hoe populair Video On Demand diensten zoals Netflix, Facebook video... aan het worden zijn, VTM en ook VRT NU spelen met hun applicatie daar handig op in.

De steeds grotere hoeveelheid reclame en de bijzonder hoge prijs van kabelabonnementen zullen sommige consumenten uiteindelijk doen afhaken, die trend manifesteert zich nu al in de Verenigde staten, Canada...
Subscription Video On Demand is dan ook de toekomst, en vooraleer het zover is gaan de traditionele dienstverleners proberen om nog flink wat geld te verdienen doordat er veel meer capaciteit nodig is voor streaming.
'De grote werf', de 'gestegen loonkost'... zijn waarlijk een mooie en geloofwaardige opsteek om flink alles nog eens duurder te maken voordat uiteindelijk de traditionelen verworden zijn tot niet meer dan een een domme pijp.

Orange probeert aan de stijgende prijzen het hoofd te bieden met hun verzekering om niet duurder te worden in 2019, maar of dit daarna langer vol te houden valt denk ik niet. Als consument hebben wij geen zicht op de details van hun contracten met de kabel operator.
De toekomst van Orange ligt bij broadband-only en we zien al kleine stapjes gebeuren met hun Flybox aanbod.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Wacht nog max 5 jaar tot Musk z'n LEO systeem volledig operationeel heeft....... Verleden week zijn de lanceringen gestart. 64 stuks per keer...
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

proximusboyke schreef:volgens de wandelgangen komt telenet volgende week met aanpassingen dus denk ik dat ze snel zullen volgen.
Maar ik ga er zeker geen geld opzetten, daar het maar geruchten zijn en dat meer concretere gevallen ook niet doorgingen :oops:
Met alle respect maar ik hoor u dat al meer als een jaar roepen, als je blijft roepen ga je ooit wel gelijk hebben.
Natuurlijk totaal u fout niet, want ik ben zeker dat de wandelgangen dat roepen, tegen mij zijde ze ook aan de telefoon dat de nieuwe tv box er kwam begin 2018, en 1GBIT ten laatste eind 2019, maar ze stellen het steeds uit.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

uhu daarom dat ik er anders ook nie veel over praat. De dingen die ik hoor is zo van woow als ze dat realiseren zullen de anderen het knap lastig krijgen.
maar blijkbaar kunnen ze nietveel doen wordt alles tegengehouden. Vod diensten zouden ook al actief zijn van januari 2018
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

proximusboyke schreef:uhu daarom dat ik er anders ook nie veel over praat. De dingen die ik hoor is zo van woow als ze dat realiseren zullen de anderen het knap lastig krijgen.
maar blijkbaar kunnen ze nietveel doen wordt alles tegengehouden. Vod diensten zouden ook al actief zijn van januari 2018
Denk dat ze inderdaad wel wat toffe dingen achter de hand hebben liggen voor moest een concurrent met hetzelfde afkomen, sommige dingen worden bij Proximus en Telenet op bijna geen maand van elkaar uitgebracht, en deze dingen kun je niet realiseren op een maand.
Ik zie ook geen haast voor hun om de snelheid te verhogen, Proximus zit toch vast op 100/40 en er is geen vraag naar hogere download snelheid, en de mensen die het toch willen betalen er extra voor, een verhoging doen die er voor zorgt dat mensen die speedboost niet meer nodig hebben zou een verlies in inkomsten kunnen zijn.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Dat ze gewoon 400/40 geven zeker voor die up alleen al en mensen die 1gbps willen laat hun betalen zijn er genoeg die het zullen doen juist voor het "beste" te hebben :p
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Als ze morgen een abonnement geven van 200/200, liever dat dan 400/40 of 500/50 of 1000/100
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze kunnen maar geven wat telenet geeft !
Misschien later met glasvezel maar zal ook niet meer zijn of wat de netbeheerder van glasvezel zal geven.
En veel goedkoper geloof ik ook niet, iedereen zal gewoon meedoen met de prijzen die ze nu hanteren, waarom zouden ze ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Goedkoper goedkoper, waarom geloven mensen daar eigenlijk in, Telecom word nooit nog goedkoper als het nu is.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik ken hier 2 operatoren die goedkoop waren en is niet echt goed afgelopen :-D

rommeldommel kennen we resultaat
base was ook goedkoop maar heel weinig investeringen waardoor alles achterliep


zit al lang veel in de pijplijn dusja , ik kan alvast al paar bedenken nieuwe decoders onbeperkt arend op lijn trekken van base enz
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”