Tempo Giga facturen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Zijn er hier mensen die ook het Tempo Giga prepaid formule hebben met een factuur en deze nog kunnen raadplegen via de klantenzone? (factuur door bv Automatic Reload)

In de beginperiode kon ik na het activeren van Automatic Reload perfect de facturen raadplegen via de klantenzone. Op een gegeven moment heb ik het gsm nummer (ook Tempo Giga + Automatic Reload) van een familielid laten samenvoegen met mijn klantennummer zodat we Orange Circle konden gebruiken om gratis naar elkaar te bellen. Sindsdien krijg ik telkens Geen toegang als ik de pagina met facturen (https://e-services.orange.be/nl/invoices) via de klantenzone wens te raadplegen. Ik krijg deze wel nog als bijlage via mail maar ik wens graag oudere facturen te raadplegen op ieder moment, zonder aan de klantendienst te moeten vragen deze manueel door te sturen. De medewerkers op sociale media komen telkens af dat herlaadkaarten geen facturen hebben (zonder mijn situatie te controleren waarschijnlijk) of verwijderen telkens klantenzone zodat ik opnieuw dien te registreren en alle gegevens opnieuw worden opgehaald maar helaas.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”