Orange komt binnenkort met nieuw prepaid portfolio

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik heb goed nieuws van mijn bronnen binnen Orange. Het prepaid portfolio zal weldra drastisch aangepast worden. Het is de tweede stap na de aankondiging van het onbeperkt data in de arend en arend premium tarieven. Stay tuned
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

THX!

Enige indicatie of er ook een prepaid data pakket komt dat uitgebreider is ?
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik kan geen details geven omdat het nog vertrouwelijk blijft. Ik kan alleen maar zeggen dat de aanpassingen heel groot zijn.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

"Weldra". Is dat nog in februari of zal het maart zijn? :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 33 keer

Enig idee of er ook internet only komt ? Daar ben ik op aan het wachten.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Aha!
Ideaal. Tegen de zomer heb ik weer een prepaid sim nodig met zo veel mogelijk data voor zo weinig mogelijk geld om in mijn mifi te steken voor op congé. Laat maar komen. :bdaysmile:
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

In de meeste vakantie landen zijn prepaid sims met data te koop aan schappelijke prijzen.
Waarom dan een Belgische sim ?
Vakantie is vakantie me dunkt.
Laatst gewijzigd door TiTanium 21 feb 2018, 20:35, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote = tegen de regels!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Een prepaid SIM in NL (waar we op vakantie gaan) is een gedoe om het te activeren. Een BE SIM kan ik thuis activeren.
Voor €10 hadden we 4Gb en altijd het beste lokale netwerk. De prijsbrekers in NL zijn niet altijd overal bereikbaar.
Onze GSM heeft een dataplan van 1,5Gb, thuis ruim voldoende wegens overal WiFi.
Op vakantie kwamen we vorig jaar toe tijdens de vakantie van 3 weken met 1 SIM van 4Gb, en op elke camping (5, allemaal ten velde) perfecte ontvangst.
Vakantie is vakantie, Wifi dient daar niet om te werken maar om de gazet binnen te halen, twitter, facebook, games, userbase-trollen, activiteiten plannen, navigatie, ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

yaris schreef:Enig idee of er ook internet only komt ? Daar ben ik op aan het wachten.
Internet + tv + vaste telefonie pack. Zonder verplicht gsm abo zou ook leuk zijn ?!
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Patje dat is financieel niet haalbaar voor Orange.

Ze maken enkel winst met gsm abbonementen. Ze subsidiëren eigenlijk internet en TV vanuit de gsm abbonementen.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

En wat als je met Orange geen mobiel ontvangst hebt?
Het is de reden waarom ik niet Internet + TV + Mobile pack heb genomen bij Orange.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

tja, dat is pech dan voor Orange!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

boonpwnz schreef:Patje dat is financieel niet haalbaar voor Orange.

Ze maken enkel winst met gsm abbonementen. Ze subsidiëren eigenlijk internet en TV vanuit de gsm abbonementen.
Tja maar ik ben geen ocmw he ;) dat ze dan paar euro meer vragen voor een combinatie als dat , maar een gsm abo in uw strot duwen vind ik beetje te , das minstens 8 € teveel voor iets die dan in de lade ligt ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vaganzza schreef:"Weldra". Is dat nog in februari of zal het maart zijn? :wink:
Vaganzza, Luc heeft hieral over gecommuniceerd. :-D
Luc Watrin schreef:De nieuwe Orange tarieven zullen normaal gezien in maart op de markt gelanceerd worden. De bugs op de VOO lijnen zijn opgelost.

De prepaid tarieven zullen ten eerste aangepast worden en daarna de postpaid en LOVE tarieven zullen volgen.
Orange tv+internet of internet only nog enkele maanden geduld toch. En als ze het zullen aanbieden, zal het altijd interessanter blijven 'in pack'
Ik ben ook tevreden met een Tempo Giga, geen abbo. Voorlopig nog Kolibrie in de kast, stof aan het happen. Gelukkig nog 20% korting op momenteel. :-D

http://trends.knack.be/economie/bedrijv ... 17799.html
Omdat het herstel van de toestand van vóór 2013 - toen er geen gereguleerde kabelgroothandelstarieven waren - "extreem ernstige gevolgen" zou hebben voor de rechtszekerheid, besloot de rechtbank de huidige tarieven te handhaven voor een overgangsperiode tot 30 april 2018.

De CRC verwacht nieuwe marktanalysebesluiten "in de eerste helft van 2018". Die zullen nieuwe groothandelstarieven bepalen "die de concurrentie op de markt verder zullen bevorderen", deelt de CRC mee.

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... ge/9979906
7/2/18
de huurprijs moet van Trabbia met 10 euro omlaag tot 17 euro per kabelklant. Afwachten of de Belgische telecomwaakhond en de Europese Commissie binnen enkele maanden Oranges visie volgen bij de herziening van het groothandels- of huurprijs.
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

...
Laatst gewijzigd door Fentimento 26 apr 2018, 15:50, in totaal 1 gewijzigd.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Iemand nog zo een sms van Jim ontvangen?
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

...
Laatst gewijzigd door Fentimento 26 apr 2018, 15:49, in totaal 1 gewijzigd.
Raketisch2
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2017, 21:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Vandaag ook opgemerkt dat je een gratis testsimkaart kan aanvragen om het netwerk te testen.
https://orangeoffer.be/trialnetwork/
petervm
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 12 keer

kurtcockaert schreef:Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Iemand nog zo een sms van Jim ontvangen?
Als Jim Mobile zou migreren naar Orange, dan MV ook, aangezien die beide onder Unleashed vallen de telefoniepoot van Medialaan.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 27 keer

kurtcockaert schreef:Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Iemand nog zo een sms van Jim ontvangen?

Ik denk eerder dat de reden hiervoor is dat de JIM Mobile SIM kaarten eigenlijk nog Base SIM kaarten waren en gezien
Unleashed (JIM Mobile & Mobile Vikings) een volledig onafhankelijke MVNO wordt, ze deze nu vervangen door hun
eigen SIM kaarten (net zoals Telenet vroeger gedaan heeft toen ze Full MVNO werden op het Orange netwerk).

Indien Unleashed in de toekomst dan bvb een overeenkomst sluit met Orange of Proximus en Base zou aan de deur zetten,
dan moeten ze hun klanten niet telkens nieuwe SIM kaarten sturen. (Zo is het ook gegaan bij bvb. LycaMobile bij hun overstap van Orange naar Base)

Unleashed heeft trouwens een eigen nummerplan: 0456/******

Eens je uw nieuwe SIM kaart zal hebben zal je dan ook bij het ingeven van jouw GSMnummer op 1299 niet meer Base zien staan als operator
maar Unleashed.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ooit was mobistar als netwerk geen vetten maar ze hebben proximus ingehaald en ik moet zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben vh gsm netwerk en ook de belkwaliteit al ligt dat ook deels natuurlijk aan u smartphone enz... en dan veel data 20GB en onbeperkt bellen en smsen is gewoon een verademing vind ik, orange is goed bezig, beetje jammer dat ze zich moeten kapot betalen aan telenet maar ze zijn alvast goed bezig en het kan alleen maar beter worden.
Zij zijn de 1ste in lange tijd die het beter begrepen hebben .
Telenet en proximus zijn 2 arrogante bedrijven; veel betalen, te weinig krijgen.
En nu doen die alsof zij degene zijn die yelo openstellen voor iedereen en in den buitenland maar dat is dus dikke onzin; het is de EU die diene regel heeft ingevoerd.
Tttsss
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Ondertussen al 5 maart...laat de nieuwe tarieven maar komen!! :)
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ook hier recent overgeschakeld naar Orange Tempo Giga en beklaag het me nog niet: goede ontvangst, praktisch overal 4G (ook hier in de uithoek van Wallonië).
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Blijkbaar Tempo Giga promo bij herlading van minimum 15€: gratis onbeperkt bellen naar tempo giga.
Promo geldig tot 20 mei.
Krijg je dit voordeel na 20 mei dan niet meer?
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Wat wel al bestond is dat je gratis naar andere mensen van je gezin vb kan bellen zolang iedereen op dezelfde factuur staat (dus dat je automatisch herladen activeert voor Tempo Giga)
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Unicorn1 schreef:Telenet en proximus zijn 2 arrogante bedrijven; veel betalen, te weinig krijgen.
En nu doen die alsof zij degene zijn die yelo openstellen voor iedereen en in den buitenland maar dat is dus dikke onzin; het is de EU die diene regel heeft ingevoerd.
Orange heeft plannen om ook iets te maken zoals yelo play en proximus tv.
(zag ik onlangs op een tweet)
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja, al 2,5jaar zijn ze dat van plan Afbeelding

blijkbaar al werkend....
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.orangetv
Laatst gewijzigd door satsurfer 15 maa 2018, 08:44, in totaal 1 gewijzigd.
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Ik kreeg vandaag ook een sms met als bericht dat je onbeperkt kan bellen van Orange GIGA Prepaid naar Orange GIGA Prepaid en dit tot 20 mei...
Vind ik maar een mager voorstel want ik ken geen andere personen met Orange Prepaid GiGA
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Ja gisteren deze sms gekregen:
Orange-info. Scheur je broek niet aan het vertellen van je nieuwste verhaal. Profiteer van onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga (31 dagen geldig) bij elke herlaadbeurt van min. 15 euro. Herlaad je kaart voor 20 mei via je My Orange-app: http://onelink.to/5utmpz of online via www.orange.be/nl/reload
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

heb zo den indruk dat de bronnen bij orange er met hun klak achter smijten :bdaysmile:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Inderdaad. De eerste post van de heer Watrin is al van 29 sept 2017.
Lijkt me toch sterk dat orange er 6 maand over doet om nieuwe tarieven in de markt te zetten.



door Luc Watrin » Vr Sep 29, 2017 11:01
De nieuwe Orange tarieven komen aan begin november met grote aanpassingen aan het productportfolio. Nog een beetje geduld en ik kan zeggen dat Orange heel goed bezig is
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

nee de eerste zij van 1 mei 2016 dat er veel zou veranderen de dierenabos zouden verdwijnen.

Maar luc kan daar niks aan doen dat is de top van orange die bewust valse info geeft, om zo die mensen belachelijk te maken die info lekken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
tommydaz
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 maa 2018, 13:14

proximusboyke schreef:
Maar luc kan daar niks aan doen dat is de top van orange die bewust valse info geeft, om zo die mensen belachelijk te maken die info lekken.
Trap jij er dan ook niet in,jij gelooft ook alles
Nog maar te zwijgen wat je zelf uit je duim zuigt,en hier post
Heel het apartementsblok loop leeg terwijl Telenet uitvalt,van die zever kom je hier verkondigen,man man
Laatst gewijzigd door tommydaz 21 maa 2018, 15:04, in totaal 1 gewijzigd.
Whoppa boost.Aan Mbps niets te kort.
Afbeelding
https://speedof.me/show.php?img=180321133019-2261.png
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

+1
tommydaz
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 maa 2018, 13:14

Ga je met je mercedes 220 ook klagen bij BMW als je stilvalt
Net zoals je eerst Telenet moet raadplegen als Orange klant als je internet uitvalt(dat beweer je in 'n vorige post) maak dat iemand anders wijs :oops:
Whoppa boost.Aan Mbps niets te kort.
Afbeelding
https://speedof.me/show.php?img=180321133019-2261.png
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Modbreak:
geen users aanvallen aub
TROLL ge zijt nog dommer dan ik dacht iemand die het telenetnetwerk gebruikt en het telenetwerk valt uit dan kan orange daar niks aan doen. En tis niet omdat jij nooit problemen hebt dat een andere nooit problemen kan hebben.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
tommydaz
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 maa 2018, 13:14

Jij bent slim
Laatst gewijzigd door tommydaz 21 maa 2018, 15:13, in totaal 1 gewijzigd.
Whoppa boost.Aan Mbps niets te kort.
Afbeelding
https://speedof.me/show.php?img=180321133019-2261.png
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

De vaste lijn komt aan begin april en de postpaid tarieven zullen in de tweede helft van mei of misschien begin juni volgen.

Alle informatie die ik hier geef zijn van bronnen binnen de hoofdzetel van Orange te Evere of van shopmanagers.
tommydaz
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 maa 2018, 13:14

proximusboyke schreef:TROLL ge zijt nog dommer dan ik dacht iemand die het telenetnetwerk gebruikt en het telenetwerk valt uit dan kan orange daar niks aan doen. En tis niet omdat jij nooit problemen hebt dat een andere nooit problemen kan hebben.
Zijn ze bij Orange zo lui,dat jij Telenet zelf moet raadplegen als het net dat zij huren uitvalt
Goe bezig die heren,en daar trap jij in.Ik ben mischien dom
Je bent nooit slimmer geweest
Whoppa boost.Aan Mbps niets te kort.
Afbeelding
https://speedof.me/show.php?img=180321133019-2261.png
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

uhu luc en daar twijfel ik niet aan maar je ziet toch zelf ook dat het iedere keer aan het opschuiven is was eerst 2016 dan eind 2016 dan eerste helft 2017 was dan zoals ik ooh gehoord had november ging dan een spectaculair eindejaarspromo zijn en zo schuift het iedere keer 1 2 3 maand op :-D
weet je nog dat ik U pb stuurde dat ik gehoord had dat ze niks of nauwelijks iets gingen doen omdat love goed draaide , wel tbegint erop te lijken dat die bron gelijk heeft.


Kijk als ik nu zeg in dat proximus binnenkort hun tarieven gaat wijzigen wel dan is de kans groot dat dit ook zal gebeuren tegen mei 2020,zonder dat nik een bron heb want tenslotte zijn we al bezig van 1 mei 2016 en in 2 jaar tijd zal het wel een keer veranderen. :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”