Aanpak nieuwe tarieven?

Erik.B
Starter
Starter

Aanpak nieuwe tarieven?

Berichtdoor Erik.B » 09 Dec 2017, 14:49

Hoe gaat orange om met nieuwe tarieven?

Ik zou klant willen worden voor gsm omdat telenet is overgeschakeld naar base en ridicuul slecht netwerk heeft.

Maar als op 1 januari orange (en base) hun nieuwe bundels voorstellen vraag ik me af of ik dan als nieuwe klant daar ook dadelijk gebruik van kan maken bij orange?

jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 89 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer

Re: Aanpak nieuwe tarieven?

Berichtdoor jnsvr » 09 Dec 2017, 15:13

Meestal moet de gebruiker uitdrukkelijk overschakelen op een ander/nieuw tariefplan. Als je een contract hebt mogen zij de keuze dus niet voor jou maken (of het moet op alle gebied een verbetering zijn, dan zou het in principe geen probleem mogen zijn. Maar ga er van uit dat je zelf op het nieuwe tariefplan moet overschakelen.

hendrake
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 62 keer

Berichtdoor hendrake » 10 Dec 2017, 12:25

Je kan daar meteen gebruik van maken. Je kan een aantal keer per jaar overschakelen, ik denk 12 keer. De keren dat ik overschakelde ging dat ofwel meteen ofwel een dag later in. Ik zou mij daar geen zorgen over maken.

Erik.B
Starter
Starter

Berichtdoor Erik.B » 10 Dec 2017, 15:06

Ok, dus feitelijk zelf weer in de gaten houden als er ergens een promo doen of een upgrrade doen onder een andere debiele dierennaam.

Steven7
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 35 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Berichtdoor Steven7 » 10 Dec 2017, 18:27

Je kan tot 12 keer per jaar gratis omschakelen.

De verkleutering qua namen heb je overal. Geen enkele provider zal zomaar je laten omschakelen naar een nieuwe formule als er in de nieuwe formule wijzigingen zijn die mogelijk in het nadeel van de klant zijn.
Men kan bv. meer minuten en onbeperkt sms geven voor eenzelfde prijs, maar als de prijs buiten bundel in de nieuwe formule duurder is, kan men je niet zomaar omschakelen.

Terug naar “Orange (Mobistar)”