Aanpak nieuwe tarieven?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Erik.B
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2017, 12:58

Hoe gaat orange om met nieuwe tarieven?

Ik zou klant willen worden voor gsm omdat telenet is overgeschakeld naar base en ridicuul slecht netwerk heeft.

Maar als op 1 januari orange (en base) hun nieuwe bundels voorstellen vraag ik me af of ik dan als nieuwe klant daar ook dadelijk gebruik van kan maken bij orange?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Meestal moet de gebruiker uitdrukkelijk overschakelen op een ander/nieuw tariefplan. Als je een contract hebt mogen zij de keuze dus niet voor jou maken (of het moet op alle gebied een verbetering zijn, dan zou het in principe geen probleem mogen zijn. Maar ga er van uit dat je zelf op het nieuwe tariefplan moet overschakelen.
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

Je kan daar meteen gebruik van maken. Je kan een aantal keer per jaar overschakelen, ik denk 12 keer. De keren dat ik overschakelde ging dat ofwel meteen ofwel een dag later in. Ik zou mij daar geen zorgen over maken.
Erik.B
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2017, 12:58

Ok, dus feitelijk zelf weer in de gaten houden als er ergens een promo doen of een upgrrade doen onder een andere debiele dierennaam.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Je kan tot 12 keer per jaar gratis omschakelen.

De verkleutering qua namen heb je overal. Geen enkele provider zal zomaar je laten omschakelen naar een nieuwe formule als er in de nieuwe formule wijzigingen zijn die mogelijk in het nadeel van de klant zijn.
Men kan bv. meer minuten en onbeperkt sms geven voor eenzelfde prijs, maar als de prijs buiten bundel in de nieuwe formule duurder is, kan men je niet zomaar omschakelen.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”