Orange naar orange overzetten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Axonet
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 aug 2011, 21:47

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten onder mijn vennootschappen. Nu ga ik deze vennootschap verlaten en zou deze willen onderbrengen naar een andere vennootschap van mij. Volgens de support van orange zou ik mijn abonnement moeten overzetten naar een prepaid abonnement en zou ik dan de overstap kunnen maken naar een nieuw combi pakket van internet + mobiel + tv.

Is dit normaal? Mede vennoot van mij is overgestapt naar Proximus en deze heeft dit abonnement niet moeten omzetten naar een prepaid abonnement alvorens de verhuis aan te vragen. Hier heeft Proximus het nodige gedaan!
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Bij migratie tussen verschillende operatoren is altijd meer mogelijk. Lees: de nieuwe operator zal er alles aan doen om het de nieuwe klant zo makkelijk mogelijk te maken en hem zeker niet voor het hoofd te stoten. Stap dus desnoods tijdelijk over naar een andere operator om het vooruit te laten gaan.

Van formule wijzigen bij Orange is een nachtmerrie. Ik heb zelf maanden moeten wachten om mijn privé prepaid om te zetten naar een bedrijfsabonnement. Pas nadat onze office manager een deadline had gesteld met de mededeling dat ons bedrijf (een KMO) haar conclusies zou trekken, kwam het in orde.
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

Hiervoor dien je gewoon een overdracht formulier in te vullen en te tekenen door een mandataris van overdragende en overnemende partij.

https://e-services.business.orange.be/m ... 5-2016.pdf

Voordeel: Je gaat nooit downtime hebben, je SIM blijft ten allen tijde actief als postpaid/abonnement want het is enkel een administratieve aanpassing.

Bij overzetting naar een prepaidformule ga je je nummer eerst moeten identificeren in de shop of online en moet je belkrediet opladen om te kunnen bellen vooraleer je nummer terug als abonnement actief staat.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”