Orange Belgium verdubbelt het mobiele internet bij LOVE-klanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

satsurfer schreef:@koach: nog 5 keer slapen zeggen ze bij de kindjes ;-) (alhoewel ik ook benieuwd ben)

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ik ben ook zo ene ze; wachten ppfff ;).
Ik ga bv niet meer naar een pretpark omdat ik geen zin heb om 60min of langer te moeten staan aanschuiven, bah.
Tttsss
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Zijn er alleen veranderingen op til voor de mobiele abo's of verandert er ook wat bij de prepaid formules / internet / tv ?
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Unicorn1 schreef:
satsurfer schreef:@koach: nog 5 keer slapen zeggen ze bij de kindjes ;-) (alhoewel ik ook benieuwd ben)

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ik ben ook zo ene ze; wachten ppfff ;).
Ik ga bv niet meer naar een pretpark omdat ik geen zin heb om 60min of langer te moeten staan aanschuiven, bah.
Geduld hebben is een lieve deugd. Maar alles dient in het "nu" , "direct", "subiet of nog eerder" geconsumeerd te worden.

Men neme een blad papier, een schaar en een balpen. In het papier knipt men zes keer in, ieder lintje krijgt een nummer van 1 tot en met 6 of Van 1 november tot en met 6 november. Zo kan je iedere dag een strookje afscheuren ....
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik heb niks zien staan van wijzigingen prepaid
volgens mij zal dit nog wel even zo blijven, want is al jaren kromgetrokken
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Is wel waar. Tempo Giga is nog steeds één van de beste formules (voor mij persoonlijk DE beste) prepaidformule op de markt :) Mijn vriendin heeft wel een Dolfijn (zodat wij ook Internet & TV kunnen afnemen bij Orange), en zij heeft dankzij Love eigenlijk ook niet te klagen.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

we leven in een tijd waat belminuten en sms voorbij zijn !
Als je dan ziet dat je meer data bij een prepaid hebt dan bij een abo, jah dan is er volgens mij iets grondig mis. :nono:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Is Tempo Giga niet gewoon een manier om de "dealhunters" te lokken? Zover ik weet zit het redelijk goed verstopt op hun site en is er geen reclame.
Dus dan nemen alle mensen een abo behalve degenen die de beste tarieven opzoeken. Das een win-win voor hun: normale gebruikers betalen meer en ze sluiten de "dealhunters" niet buiten.

Ik ben persoonlijk ook Tempo Giga klant en ik wist eigenlijk niet dat het bestond mocht het hier op Userbase niet een paar keer vermeld zijn geweest.

Maar Orange loopt inderdaad op sommige vlakken wel achter, hun app :bang:
App werkt dus enkel op Wifi, soms meestal als ik wil herladen werkt dat niet via de app.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik kan nimmer volgen haha; tempo giga is toch de normale tarief voor 4GB data? MV heeft dat ook enz....
Nu ik orange genomen heb met love ga ik 20GB hebben, eindelijk eens een beetje degelijke data, heb je nergens anders. 4GB daar kom ik mee toe maar alleen maar omdat ik mij fors zit in te houden omdat ik geen zin heb om dubbel te betalen.
Tttsss
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik gebruik nochtans smsen en bellen nog.

Natuurlijk verbruik ik wel 10 keer minder smsen dan vroeger. Zat vroeger makkelijk aan 3k smsen per maand.

Bellen is vooral naar ouders en grootouders. Voor de rest bel ik niet veel maar het aantal belminuten loopt wel snel op.

Mobiele data heb ik ook veel nodig. 5 GB is echt niet genoeg.
steveedotcom
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2017, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Als ze een abonnement met een 4-5GB data en weinig bellen/smsen zouden hebben, gaan er veel van Mobile Vikings overkomen!
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Ik hoop ergens dat ik zeker de voordelen dat ik nu met Arend heb , ook blijf houden maar gewoon meer internet ga hebben dan 10GB , voor niet veel meer geld dan 39 euro ....
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

koach schreef:Ik hoop ergens dat ik zeker de voordelen dat ik nu met Arend heb , ook blijf houden maar gewoon meer internet ga hebben dan 10GB , voor niet veel meer geld dan 39 euro ....
Dus jij hebt thuis dan telenet of proximus of tv vlaanderen dan?
Tttsss
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Is er al iets gelekt van nieuwe abonnementen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

nog even geduld :)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

buthead schreef:nog even geduld :)
Nog altijd geen maandag? fpff :twisted: :|
Tttsss
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Duurt me ook te lang , zou toch al mogen bekend gemaakt worden hier ze!
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Unicorn1 schreef:
buthead schreef:nog even geduld :)
Nog altijd geen maandag? fpff :twisted: :|
Haha nog niet :P :banana:
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

wouter5 schreef:Tempo Giga is nog steeds één van de beste formules (voor mij persoonlijk DE beste) prepaidformule op de markt
Om welke reden is die Tempo Giga voor jou beter dan wat je krijgt bij MV? Gewoon curieus, want ik kijk ook altijd rond naar of ik ergens beter af zou kunnen zijn.
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Tis nog altijd niet zeker dat er nieuwe komen he maandag ;)
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 25 keer

JamesEarlGray schreef:
wouter5 schreef:Tempo Giga is nog steeds één van de beste formules (voor mij persoonlijk DE beste) prepaidformule op de markt
Om welke reden is die Tempo Giga voor jou beter dan wat je krijgt bij MV? Gewoon curieus, want ik kijk ook altijd rond naar of ik ergens beter af zou kunnen zijn.
Waarschijnlijk het netwerk dat beter is + prepaid belkrediet waarmee je nog dingen kan aankopen of cashen via betaallijnen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb dus nu orange mobile al; alles gaat wel goed en snel tot nu toe; wat me wel opvalt is dat ze op veel plaatsen mee moeite maar 1-2 blokskes behalen, ze hebben werk aan de winkel vind ik maar gelukkig werkt het voorlopig toch wel goed via die 1-2 blokskes.
Tttsss
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Hakki schreef:
JamesEarlGray schreef:
wouter5 schreef:Tempo Giga is nog steeds één van de beste formules (voor mij persoonlijk DE beste) prepaidformule op de markt
Om welke reden is die Tempo Giga voor jou beter dan wat je krijgt bij MV? Gewoon curieus, want ik kijk ook altijd rond naar of ik ergens beter af zou kunnen zijn.
Waarschijnlijk het netwerk dat beter is + prepaid belkrediet waarmee je nog dingen kan aankopen of cashen via betaallijnen.
Dit en het feit dat ik mijn data nog kan cumuleren.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Ale jongens maak het maar bekend he :) Want ik twijfel nog altijd dat er wel iets komt op 6 nov...
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Nog maar 12u47 , diene tijd gaat niet vooruit e haha. :-D
Tttsss
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Ik twijfel zeer sterk dat er wel iets komt op 6 nov dus kga niet te veel verwachten ;)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

koach schreef:Ik twijfel zeer sterk dat er wel iets komt op 6 nov dus kga niet te veel verwachten ;)
Ze zeggen dat toch, wrm zeggen ze dat dan?
Tttsss
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Unicorn1 schreef:
koach schreef:Ik twijfel zeer sterk dat er wel iets komt op 6 nov dus kga niet te veel verwachten ;)
Ze zeggen dat toch, wrm zeggen ze dat dan?
Goh ja ik weet niet maar ik twijfel of er wel iets zal komen maandag , gezien ze er zo geheimzinnig over doen , tis pressies staatsgeheim, Dus denk dat het niet zeker is of er wel iets zal zijn maandag ;) groeten
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

kijk als ik zeg dat er formules inzitten tot 70gb ga dan weet ge genoeg zeker, dat het niet om een kleine aanpassing gaat

gaat anders zeggen

nu Arend Premium + Internet Everywhere =10GB +10GB love + 5GB iInternet Everywhere +5gb love = 30GB dat je maximum op 1 kaart kunt hebben
dus we hebben hier al gezegd dat het max op 1 kaart 70 gb zal zijn, kan je ook al wa uitmaken dat we niet spreken over een lichte aanpassing :-D


Bij mijn weten zou het ook de eerste keer zijn dat de info van luc niet klopt.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

Unicorn1 schreef:Nog maar 12u47 , diene tijd gaat niet vooruit e haha. :-D
Ga eens buiten spelen of zo, of lees een boek of kijk desnoods naar voetbal op tv :-) Ik ben ook wel benieuwd, uiteraard, en verheug mij op meer data zodat ik die Telenet WiFree niet meer nodig heb, maar van zoo groot belang zijn telecomtarieven nu ook weer niet om nagelbijtend dagen aan een stuk in spanning zitten te wachten. Een beetje perspectief heren!
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

hendrake schreef:
Unicorn1 schreef:Nog maar 12u47 , diene tijd gaat niet vooruit e haha. :-D
Ga eens buiten spelen of zo, of lees een boek of kijk desnoods naar voetbal op tv :-) Ik ben ook wel benieuwd, uiteraard, en verheug mij op meer data zodat ik die Telenet WiFree niet meer nodig heb, maar van zoo groot belang zijn telecomtarieven nu ook weer niet om nagelbijtend dagen aan een stuk in spanning zitten te wachten. Een beetje perspectief heren!
Als je niet doorhebt dat ik maar wat aan het zwanzen ben :angel:
Tttsss
Picobel
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2016, 20:36
Bedankt: 3 keer

Ik zou het ook graag weten. Maar om zoals er al gezegd werd ga buiten spelen :-D
Ga ik doen ook. Ik vertrek mooi vandaag voor 2 weken op cruise rond New Zealand.
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Ale nu mag het toch wel bekend gemaakt worden he :)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

wouter5 schreef:
Hakki schreef: Waarschijnlijk het netwerk dat beter is + prepaid belkrediet waarmee je nog dingen kan aankopen of cashen via betaallijnen.
Dit en het feit dat ik mijn data nog kan cumuleren.
De mogelijkheid tot gebruik der betaallijnen staat mij aan. Iets aankopen via belkrediet maakt mij minder uit.

Wat bedoel je met data cumuleren?
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

JamesEarlGray schreef:
wouter5 schreef:
Hakki schreef: Waarschijnlijk het netwerk dat beter is + prepaid belkrediet waarmee je nog dingen kan aankopen of cashen via betaallijnen.
Dit en het feit dat ik mijn data nog kan cumuleren.
De mogelijkheid tot gebruik der betaallijnen staat mij aan. Iets aankopen via belkrediet maakt mij minder uit.

Wat bedoel je met data cumuleren?
Dat als ik op het eind van de maand nog 2gb over heb en ik herlaad juist op het einde maand (of automatische reload in mijn geval) dan wordt die 2gb meegenomen naar volgende maand en heb ik dus 6gb. Dit kan je blijven doen tot 12gb. Hetzelfde geldt voor smsen, maar ja dat gebruik ik persoonlijk niet meer :)

Nu had ik het wel iets gelezen dat het voor nieuwe klanten niet meer mogelijk is.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

idd. mijn zoon kan nt. meer cumuleren (klant van juli 2017)

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Het is logisch en de normaalste zaak van de wereld dat Orange uit zijn pijp komt met veranderingen aan zijn mobiele abonnementen. Moet toegeven dat het lang geduurd heeft. Het punt is effectief aangebroken dat Telenet zijn klanten begint over te zetten op het Base netwerk. Wat een verlies van miljoenen klanten betekent de komende maanden/jaren. Ze schuiven op van comfortabele 2de naar challenger van de markt en nemen hierbij de rol van Base over. Met dat verschil dat het netwerk van Orange op dit moment in orde is en dat Telenet/Base nog (veel) werk aan de winkel heeft. Ook wetende dat Telenet bezig is met de kleine niche spelers simpel op te doeken, zodat er steeds minder en minder concurrentie op de telecom markt is. Met dank aan het BIPT en Alexander Decroo. Cynisch dat net een liberale partij ervoor zorgt dat de marktwerking in al zijn facetten de nek wordt omgedraaid.

Wat dynamiek in de markt mag er wel komen om het status quo op de telecom markt te komen.

Mocht het lukken om met competitieve mobiele abonnementen ook nog eens de Internet + tv markt dooreen te schudden dan komen er interessante tijden aan voor de consument. Hopelijk kan het tij dan gekeerd worden van die constante (graai)prijs verhogingen per jaar van de duopolisten Telenet en Proximus. De arrogantie van deze duopolisten dient heel dringend een halt toegeroepen afgestraft te worden.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Muziekbos schreef:Hopelijk kan het tij dan gekeerd worden van die constante (graai)prijs verhogingen per jaar van de duopolisten Telenet en Proximus. De arrogantie van deze duopolisten dient heel dringend een halt toegeroepen afgestraft te worden.
Als het klopt wat proximusboyke hier schrijft zullen de duopolisten hun strategie SERIEUS moeten herzien :lol: Ik weet zelf niets meer, maar heb berekend wat proximusboyke gezegd heeft en dan kom ik aan een extreem grote verandering ten opzichte van nu, zeker de mensen met LOVE gaan lachen met PRX of Telenet :wink: Ook ik zit echt met spanning te wachten voor morgen :wink: De kaap van 100.000 klanten zal zo wel gemakkelijk gehaald worden tegen eind december.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Zojuist de informatiefiche van het Love Arend aanbod gelezen. Blijkbaar kan je voor 3 eur een extra data SIM vragen die eveneens aan die 20GB wordt gekoppeld. Zalig. :eek: De verleiding om over te stappen wordt alsmaar groter. Enkel nog het nieuws van morgen afwachten.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Kleine gok? Ik vermoed dat een vaste lijn bij het LOVE pakket zal komen, ze hebben onlangs in veel BE zones ranges opnieuw gereserveerd en laten activeren.

En mocht LOVE nu ook geldig zijn in combinatie met easy internet@home, zou helemaal prettig zijn ;-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Inderdaad Krisken :-)
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”