Nieuw Panther Limited Edition

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

De Panter Ltd heeft momenteel een van de laagste prijzen per gigabyte. Ik heb momenteel nog altijd een combinatie van Internet Everywhere met extra kaart en 2 mobiele abonnementen waarbij je de data kan delen over alle drie de kaartjes. Dat beantwoordt goed aan het werkelijke gebruik, dat variëert wel eens tussen de nummers. Panter Ltd is verleidelijk, maar ik zou dan uiteindelijk meer gaan betalen voor GB's die ik nog niet verbruik.

Uiteindelijk zijn de elementen op mijn factuur die het meeste extra kosten en waardoor ik naar een andere formule uitkijk het internationale surfen. Dat zal nu wel flink verminderen door de afschaffing van de EU roaming, maar dan nog blijft er roaming buiten de EU en het feit dat je op reis gemakkelijk vel meer data verbruikt en je dan toch weer bijbetaald, aan je eigen operator of aan een simkaartje in het buitenland.

Interessant om te lezen dat er binnenkort nog aanpassingen aan de tarieven komen. Ik was al bijna een Panter Ltd gaan nemen omdat je inderdaad de indruk krijgt dat het nu of nooit is en daarna alleen maar duurdere tarieven gaan zijn. Ik wacht dus nog even af.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

koach schreef:Wanneer worden de nieuwe abonnementen van Orange nu bekent gemaakt?
http://www.techpulse.be/nieuws/218450/o ... e-klanten/
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Voor 4€ verschil heb je dus 14GB extra data... Wat een prijszetting, maar wel goed dat er iets aan die data gedaan wordt!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

jnsvr schreef:
koach schreef:Wanneer worden de nieuwe abonnementen van Orange nu bekent gemaakt?
http://www.techpulse.be/nieuws/218450/o ... e-klanten/
Interessant maar mogen we nog iets anders verwachten voor de gewone abonnementen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

Ik kwam nog eens op de Orange site van Frankrijk terecht. De prijzen die ze daar hanteren zijn toch stukken lager dan bij ons:

https://boutique.orange.fr/mobile/forfaits-orange

Let op de prijzen die je op deze pagina ziet zijn promoties voor de 1e drie maanden, daarna is het de normale prijs en die ligt uiteraard veel hoger. Maar je krijgt daar bvb met de Play 30go maar liefst 30 (DERTIG) gigabyte aan data voor €25 per maand. En je kan onbeperkt bellen in EU uiteraard en nog wat extra gebieden.

Het duurste abonnement daar is de Jet 100Go en die kost €60 per maand, voor 100gb en onbeperkt bellen/SMSn zowat over heel de wereld. Daarvoor krijg je bij Orange België de Arend Premium, met 10gb en een gedeeltelijk aanbod internationaal.

Komaan Orange België. Als ik het zo bekijk zitten jullie (net als de Belgische concurrentie) wel heel diep in onze zakken.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Vroeger waren er hier mensen op het forum die zeiden dat we niet mochten vergelijken met het buitenland omwille van bijvoorbeeld arbeidskosten etc... Nu Frankrijk is niet veel anders dan ons denk ik, toch niet in die verhoudingen met het prijsverschil bij Orange dat ik hier nu zie. Bij deze is dat dus ontkracht en zit er in België toch iets grondig fout.
Een ander ding dat ik opmerk is dat de sim kaart in Frankrijk maar 1 euro kost. Onlangs heb ik die van mij aan 10 euro moeten kopen van Orange...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

daydreamke schreef:Situatie vanaf november 2016: Orange Arend + TV & Internet = 39 + 39 = 78EU
Situatie vanaf juni 2017: Orange Dolfijn + TV & Internet = 15 + 49 = 64EU
Situatie vanaf augustus 2017: Panther limited + TV & Internet = 26,4 + 39 (promo voor 6 maanden) = 65,4EU
wat ik niet snap: heb jij terug tarief van 39 €/maand gekregen (internet+tv)??? Da's toch enkel voor nieuwe klanten? gewoon omdat je panther limited genomen hebt? Hoe heb je dat gefikst? :-D

Alhoewel, als ik arend zou nemen, willen ze mij ook 3 maand -50% geven (zou niet tellen voor bestaand nr.) Heb momenteel tempo giga prepaid (al eens paar maanden een dolfijn gehad, en terug prepaid gegaan). Maar arend is overkill voor mij.

Misschien doe ik het wel: 3 maand 19,5 € en tv aan 39 €/maand. 58,5 €/maand. Na 3 maand hopelijk een tariefformule die beter aansluit bij mijn noden. weinig belminuten en sms, wel 5 GB data of zo (zoals scarlet Hifive)

Allee, de nieuwe tariefplannen gaan er toch niet doorkomen eind september? :-( Zoals verwacht, daar ze nu volle bak promo aan het voeren zijn voor dubbele data.

@Petrol242
ja, maar denk dat de 4G(+) dekking toch pak beter in België is dan in Frankrijk.
http://www.sensorly.com/map/4G/FR/Franc ... #|coverage

@Hendrake
40 € voor onbeperkt bellen en 5 GB (2gb in eu te gebruiken). Hier 10 GB (en 20 GB bij Love). Daar contract 24 maanden.
https://www.orange.pl/view/abonament-komorkowy
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

@Hendrake
40 € voor onbeperkt bellen en 5 GB (2gb in eu te gebruiken). Hier 10 GB (en 20 GB bij Love). Daar contract 24 maanden.
https://www.orange.pl/view/abonament-komorkowy[/quote]

mmm is dat niet 40 zloty? Ongeveer 9,2 euro?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat klopt wat je zegt Petrol want Polen heeft geen euro zls munt. :bdaysmile:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

damn, mea culpa..9,2 € :eek:
Love: 23,20 € (internet+tv+gsm+telefonie) 98 kanalen (41 in HD)
25,5 € voor 300 Mbps jawadde

Dan voelt ge u wel geripped here.... :-o
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

De nieuwe Orange tarieven komen aan begin november met grote aanpassingen aan het productportfolio. Nog een beetje geduld en ik kan zeggen dat Orange heel goed bezig is
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

satsurfer schreef: Dan voelt ge u wel geripped here.... :-o
Echt waar keer terug naar de realiteit.

Het loon dat we hier krijgen tov polen is minstens 2 keer zoveel...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus ze passen de prijzen aan volgens wat je wilt/kan betalen?

http://www.thenews.pl/1/12/Artykul/3075 ... ats-office
The average Polish monthly salary in April 2017 was EUR 1,053.

BE: 1600 €?
Laatst gewijzigd door satsurfer 29 sep 2017, 12:34, in totaal 1 gewijzigd.
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

@boonpwz @satsurfer Polen is inderdaad totaal andere markt. Frankrijk vind ik wel vergelijkbaar. Ze waren zelfs lange tijd duurder dan bij ons.
@lucwatrin Thx. Ik kijk er naar uit!
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Frankrijk is ook niet te vergelijken hoor. Wij hebben de luxe om zowat overal in BE 4G te hebben. In Frankrijk is dat enkel in de drukkere gebieden.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:dus ze passen de prijzen aan volgens wat je wilt/kan betalen?
Gemiddeld loon van polen is dus 1000 en zoveel bij België is dat meer dan 2000.

En als je de marktwerking niet kent wat doe je dan hier?

Levens is ook duurder in Zwitserland dan hier en daar verdienen ze meer dan hier.

Waarom denk je dat vele Polen hier komen werken. Ze verdienen meer dan in hun thuisland. Waarom snap je dat niet?

Markt is zoals eerder gezegd helemaal anders in Polen en praktisch alles zal goedkoper zijn.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

satsurfer schreef:dus ze passen de prijzen aan volgens wat je wilt/kan betalen?

http://www.thenews.pl/1/12/Artykul/3075 ... ats-office
The average Polish monthly salary in April 2017 was EUR 1,053.

BE: 1600 €?
Dat inkomen van de polen is Brutto. In BE ligt dat boven de €3.200.
Kwestie van toch een beetje correct te vergelijken.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Klopt, kijk maar naar de Mobile Vikings versie van Polen : https://mobilevikings.pl/en/oferta/telefon-na-karte/

29 Zloty (ofwel net geen 7 euro volgens Google) voor 15GB, onbeperkt bellen, onbeperkt smsen ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Levensstandaard is heel anders ik hoop dat jullie dat snappen.

Want dat mag je niet vergelijken.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik wist dat de discussie weeral op hetzelfde ging neerkomen. Ongeacht de levensstandaard en wat de loonkost ook mag zijn, als we het voorbeeld van Orange mogen nemen komt de opbrengst toch allemaal in dezelfde geldlade in Parijs terecht. Dus stop aub met die vergelijkingen want ze gaan van geen kanten op en het bewijst eens te meer dat een verenigd economisch Europa de grootste onzin is die ze ons hebben voorgedragen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

En dat van telenet komt in Amerikaanse handen.

Enkel proximus gaat terug naar onze overheid.

Dus waarom dat erbij halen?
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Het gaat er niet om waar het terecht komt, maar dat het uiteindelijk wel in dezelfde pot terecht komt bij een provider die in meerdere landen actief is. Zowel die Pool als die Belg, als die Fransman draagt bij aan de meerwaarde die gegenereert wordt door Orange.
Bij elke marktstudie gaat men op onderzoek uit, tot hoever de consument wil gaan om een bepaald product aan te schaffen en wordt dit in overweging genomen met de te behalen marges. Die marges zullen in Polen misschien wat ruimer liggen door de loonkost, maar de meerwaarde zal daar tegenover wat lager liggen omdat ze minder voor het product vragen. Ten andere de totale operatiekost bevat meer dan alleen lonen, maar ook energie, taksen, en infrastuctuur om er maar een paar te noemen.
De vraag is in hoeverre die verhoudingen verschillen van land tot land. Ik ben dus zeer benieuwd wat het netto resultaat is op dat abonnement in Polen en dat in België of Frankrijk.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

petrol242 schreef: De vraag is in hoeverre die verhoudingen verschillen van land tot land. Ik ben dus zeer benieuwd wat het netto resultaat is op dat abonnement in Polen en dat in België of Frankrijk.
Voor België weet je op voorhand dat die balans volledig uit evenwicht is. Als consument betalen we hoe dan ook veel te veel voor onze telecom producten. Deze worden kunstmatig de hoogte ingedreven. Hier eisen de politiekers dat ze mee in de pot mogen, neen moeten, kunnen graaien.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

De vraag is ook de loonkost in belgie !!!
Ik ken nu een paar fransen die zeggen allemaal hetzelfde, waarom denkte dat we frontalier zijn geworden.
Dus hoeveel belgen gaan goeste hebben om voor minder loon te gaan werken bvb tussen 7-9u tussenn 11-13u 16,30-19,30u en tussen 21-22 uur.
Wbt dat heb je veel in frankrijk maar ook in nederland.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 01 okt 2017, 11:23, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Luc Watrin schreef:De nieuwe Orange tarieven komen aan begin november met grote aanpassingen aan het productportfolio. Nog een beetje geduld en ik kan zeggen dat Orange heel goed bezig is

Ben echt benieuwd !!!!!!!! kan nie wachten!!!! :bdaysmile: :bdaysmile: :bdaysmile: :banana: :banana: :banana: :banana:
hendrake
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:45
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 13 keer

petrol242 schreef:Het gaat er niet om waar het terecht komt, maar dat het uiteindelijk wel in dezelfde pot terecht komt bij een provider die in meerdere landen actief is. Zowel die Pool als die Belg, als die Fransman draagt bij aan de meerwaarde die gegenereert wordt door Orange.
Bij elke marktstudie gaat men op onderzoek uit, tot hoever de consument wil gaan om een bepaald product aan te schaffen en wordt dit in overweging genomen met de te behalen marges. Die marges zullen in Polen misschien wat ruimer liggen door de loonkost, maar de meerwaarde zal daar tegenover wat lager liggen omdat ze minder voor het product vragen. Ten andere de totale operatiekost bevat meer dan alleen lonen, maar ook energie, taksen, en infrastuctuur om er maar een paar te noemen.
De vraag is in hoeverre die verhoudingen verschillen van land tot land. Ik ben dus zeer benieuwd wat het netto resultaat is op dat abonnement in Polen en dat in België of Frankrijk.
Dat zal zeer zeker erg verschillen. Die operators in verschillende landen mogen dan wel bij dezelfde groep horen, zo'n constructies zijn toch complexer dan dat. Stel je voor dat Orange Frankrijk verlies maakt om de put van Orange Polen te dempen. Dat zou nooit aanvaard worden door de aandeelhouders en ook niet door de overheid. Dat is oneerlijke concurrentie tegenover de operator in Polen die alleen in Polen actief is. Dat is wel wat Europa regelt. Je hebt het over "de overheid" die centen afroomt maar afgezien van belastingen zie ik niet goed hoe dat zou gebeuren. De aandeelhouders daarentegen die houden zeker niet van verliezen in het ene filiaal die gedempt worden met winst in een ander.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

De overheid roomt af ja, maar voor zover ik weet heb ik dat niet in de context van of in dit draadje laten vallen. Kan zijn dat ik ergens over kijk. Op den duur in die fora...
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Voor de mensen die voor panter unlimited edition hebben ingetekend. Vergeet je gratis extra 1GB data niet te claimen. (Zie Orange app) Maar 1 maand geldig na activatie van Panter Unlimited edition! Afbeelding

Geen sms hiervan gehad... Misschien mail, maar die zal dan wel bij mijn vriend terecht gekomen zijn. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Is dat niet triestig? 1GB als promotie. allez vooruit claimen die handel dus.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

petrol242 schreef:Is dat niet triestig? 1GB als promotie. allez vooruit claimen die handel dus.
Beter dat dan niks he Afbeelding een gegeven paard kijk je niet in de muil.

Zo'n dingen zag ik nooit bij Telenet... Bij Orange geven ze je tenminste nog iets...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb die kadookes al zien passeren. Nu nog een goei abo of prepaid en dan gaan we echt tevree zijn.
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

@Luc Watrin: Wanneer mag je iets zeggen over de nieuwe abo's bij Orange? Want ben al lang benieuwd naar wat er zal komen ... groetjes!
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb ook het cadeau gekregen maar heb iets anders gekozen.

In augustus was het een bon van 15 euro voor een ecologische webshop. Nu iedere maand 8 e books. Wss niet allemaal interessant maar ah who cares. Ben sinds 9 augustus klant.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

satsurfer schreef:
daydreamke schreef:Situatie vanaf november 2016: Orange Arend + TV & Internet = 39 + 39 = 78EU
Situatie vanaf juni 2017: Orange Dolfijn + TV & Internet = 15 + 49 = 64EU
Situatie vanaf augustus 2017: Panther limited + TV & Internet = 26,4 + 39 (promo voor 6 maanden) = 65,4EU
wat ik niet snap: heb jij terug tarief van 39 €/maand gekregen (internet+tv)??? Da's toch enkel voor nieuwe klanten? gewoon omdat je panther limited genomen hebt? Hoe heb je dat gefikst? :-D

Alhoewel, als ik arend zou nemen, willen ze mij ook 3 maand -50% geven (zou niet tellen voor bestaand nr.) Heb momenteel tempo giga prepaid (al eens paar maanden een dolfijn gehad, en terug prepaid gegaan). Maar arend is overkill voor mij.

Misschien doe ik het wel: 3 maand 19,5 € en tv aan 39 €/maand. 58,5 €/maand. Na 3 maand hopelijk een tariefformule die beter aansluit bij mijn noden. weinig belminuten en sms, wel 5 GB data of zo (zoals scarlet Hifive)

Allee, de nieuwe tariefplannen gaan er toch niet doorkomen eind september? :-( Zoals verwacht, daar ze nu volle bak promo aan het voeren zijn voor dubbele data.

@Petrol242
ja, maar denk dat de 4G(+) dekking toch pak beter in België is dan in Frankrijk.
http://www.sensorly.com/map/4G/FR/Franc ... #|coverage

@Hendrake
40 € voor onbeperkt bellen en 5 GB (2gb in eu te gebruiken). Hier 10 GB (en 20 GB bij Love). Daar contract 24 maanden.
https://www.orange.pl/view/abonament-komorkowy
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben inderdaad geen nieuwe klant en heb promo van 39EU voor tv en internet toch gekregen. Ik heb mijn aanvraag gedaan bij Orange via Facebook. Echter hebben ze wel 49EU gefactureerd maar nadat ik gaan klagen was opnieuw via Facebook ORange geven ze me nu 10EU korting gedurende een half jaar :)
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

Nog altijd geen nieuws over de nieuwe abo's ?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

ik wacht ook af met spanning :p
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik heb al gezegd dat het voor begin november is. Nog een beetje geduld :-D

Ik kan niets meer zeggen omdat alles nog vertrouwelijk is. Grote aanpassingen komen aan en nog grotere in het voorjaar 2018
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb orange besteld; ik ga het eens een kans geven en ik heb dienen arend inbegrepen in die 78 euro en zomaar effekes 20GB aan data, nice zeg ik, kga mij kunnen uitleven.
Tttsss
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik snap niets van hun voorstellen eerlijk gezegd :bang:

Afbeelding

Waarom bieden ze mij net hetzelfde aan? :roll:

Blijkbaar is er geen onbeperkt bellen meer bij hun nieuwe tariefplan van panter.

Kan het zijn dat de nieuwe tariefplannen komen?

Afbeelding
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Volgens de website (https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... onnementen) is onbeperkt bellen nog steeds inbegrepen?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”