Facebook & Twitter:onbeperkt...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Abo met 4 nummers Dolfijn 15 (van vroeger) : 750MB data, 2u bellen, circle, onbeperkt SMS en... Facebook & Twitter:onbeperkt...
Zag op de website dat de kids met "ZEN" niet meer over de limiet kunnen gaan.
Voorheen was dit ook al geblokt maar enkel data, geen gesprekken... Vooral dat laatste brengt de laatste tijd een meerkost mee.
Nu denk ik dat ik me laten vangen heb door een gladde verkoper...
Facebook & Twitter:onbeperkt... nergens meer te bespeuren??? In plaats van 750MB wel 1,5GB maar ik vrees dat ik gejost ben?
Het gemiddelde per gsm voor Facebook & Twitter:onbeperkt ligt nu op zo'n 1,3 GB... dat impliceert dus dat ze bijna meer niets meer
over zullen hebben voor andere data??????
Klopt dat?
Na meer dan 20 jaar klant bij Orange vrees ik gewoon het ergste voor die gasten...
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

1) sja... verkopers zijn verkopers, en als je verkoopspraatjes gelooft heb je pech (het overkomt ons allemaal wel eens)

2) je krijgt meer data, maar idd geen onbeperkte fb/twitter meer (hebben ze al een tijdje afgeschaft, met als rede dat teveel van de content of FB van externe bronnen komt en dus toch zowiezo meetelt, zoals youtube videos en hln artikels bv)

3) ligt het gemiddelde voor ENKEL fb/twitter op 1.3gb? das anders wel best veel heb ik het idee (om puur van FB afkomstig te zijn)

4) terug naar oude abbo's gaat niet, dus kan je enkel een hogere formule nemen of bij de alternatieven kijken (pxm geeft wel nog onbeperkt fb)

5) als je meer als 20 jaar orange klant ben, was je vroeger dus base klant ;)
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Het is inderdaad enige tijd geleden afgeschaft, ook voor de niet-zen/gewone abonnementen.

De enigste optie van Orange die zoiets aanbiedt, zijn de Tempo kaarten: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... empo-touch
Daar heb je 500MB voor Twitter en Facebook, dus ook niet onbeperkt.

Je kan wel veranderen naar Proximus. Daar kan je 1 app uit een selectie apps kiezen, waarvan de data niet meetelt (=onbeperkt!).
Zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/p ... enten.html
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Nicopara schreef: Je kan wel veranderen naar Proximus. Daar kan je 1 app uit een selectie apps kiezen, waarvan de data niet meetelt (=onbeperkt!).
Zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/p ... enten.html
Maar die verhogen wel hun maandelijkse prijs de komende maanden.
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Splitter schreef: 2) je krijgt meer data, maar idd geen onbeperkte fb/twitter meer (hebben ze al een tijdje afgeschaft, met als rede dat teveel van de content of FB van externe bronnen komt en dus toch zowiezo meetelt, zoals youtube videos en hln artikels bv)
Wel vreemd, op mijn huidige factuur staat tot heden nog steeds een x- aantal MB of GB bij de post "Facebook & Twitter:onbeperkt" vermeld?
Splitter schreef: 3) ligt het gemiddelde voor ENKEL fb/twitter op 1.3gb? das anders wel best veel heb ik het idee (om puur van FB afkomstig te zijn)
Yep! Maar het betreft hier wel pubers :-D Hun data was gisteren op en in de auto maakte ik een hotspot aan zodat ze via wi-fi mijn 4G konden plunderen: tijdens het ritje 40min heen en 40min terug ben ik bijna 700MB kwijt??!! Nochtans mochten ze van mij geen video afspelen... blijkbaar enkel Instagram, Snapchat en FB... Ik heb me dus opnieuw laten vangen! :bang:
Splitter schreef: 4) terug naar oude abbo's gaat niet, dus kan je enkel een hogere formule nemen of bij de alternatieven kijken (pxm geeft wel nog onbeperkt fb)
Idd. misschien best eens uitkijken naar iets anders...
Muziekbos schreef:
Nicopara schreef: Je kan wel veranderen naar Proximus. Daar kan je 1 app uit een selectie apps kiezen, waarvan de data niet meetelt (=onbeperkt!).
Zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/p ... enten.html
Maar die verhogen wel hun maandelijkse prijs de komende maanden.
Idd. vandaag nog gehoord op Radio 1... "De prijsstijging heeft echt maar dan echt niets, geloof mij echt, te maken met het wegvallen van de roaming hoor"... Eerlijk duurt het langst...
Anyway tarief vanaf 01/08 valt nog mee denk ik?
Afbeelding
Splitter schreef: 5) als je meer als 20 jaar orange klant ben, was je vroeger dus base klant ;)
Shame on me... >17 jaar (Mobistar) :bdaysmile:
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Muziekbos schreef:
Nicopara schreef: Je kan wel veranderen naar Proximus. Daar kan je 1 app uit een selectie apps kiezen, waarvan de data niet meetelt (=onbeperkt!).
Zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/p ... enten.html
Maar die verhogen wel hun maandelijkse prijs de komende maanden.
En je denkt dat dat de enige provider is die prijzen aanpast? Ze doen het allemaal wel eens. Dat is hier trouwens ook niet de vraag van de TS... ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”