[Discussie] Is Tempo Giga vol te houden door Orange?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Zoals alle Orange klanten hier op dit forum allicht wel weten word je bij elk contact met Orange als herlaadkaartgebruiker telkens opnieuw gesmeekt om abonnee te worden. Mijn antwoord hierop is steevast hetzelfde: "Roep een abonnement in het leven met 4 GB voor €15 en ik word direct abonnee." Daarna volgt steevast hetzelfde antwoord: "U heeft gelijk, op vlak van data kan geen enkel abonnement het opnemen tegen Tempo Giga." en dan ben ik er weer vanaf voor een paar maand.

Maar laatst was ik in een Orange winkel om mijn SIM-kaart om te ruilen voor een Nano-SIM en opnieuw kwam de "word a.u.b. abonnee" discussie ter sprake. Opnieuw speelde ik m'n zelfde plaat af. Maar deze keer kwam er een ander antwoord. "Als we zo'n abonnement zouden aanbieden, dan zouden we daar ons eigen ruiten mee ingooien." Ik was gehaast en ging er niet verder op in.

Maar het zette me wel aan het denken... Wat bedoelde de medewerker hier mee? Eerst dacht ik nog in mezelf: "Ja, da's waar, dan zouden bijvoorbeeld alle Koala gebruikers die meer data willen en nu €25 betalen voor 3 GB internet direct omschakelen naar 4 GB voor €15, en verliezen ze €10 per klant per maand." Maar dan even later dacht ik: "Maar dat kunnen die Koala klanten nu toch ook al???"

De medewerker bedoelde dus vast iets anders... Zou het werkelijk zo zijn dat Tempo Giga hen amper winst brengt (if any) of misschien zelfs verlies? Geen enkele andere operator geeft zo'n gunstig tariefplan (bij Pay&Go krijg je bijvoorbeeld 1 GB internet voor 15 euro, en bij de andere concurrenten is het niet veel beter) dus iets verteld me dat het wel niet zo vanzelfsprekend zal zijn om zo'n tariefplan te kunnen aanbieden.

Zou Tempo Giga misschien een investering die Orange maakt om nieuwe Orange klanten te lokken in de hoop dat die dan tevreden zijn en later abonnee worden en alsnog geld opleveren? Zal Tempo Giga vol te houden zijn a.k.a. zal het blijven bestaan in de toekomst?
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Aangezien ze het aanbieden zal het hun al zeker geen verlies bezorgen. Lijkt me trouwens ook niet mogelijk omdat het enkel een extra gebruiker is van hun netwerk. Mochten ze nu 4 giga internet + gratis sms aanbieden aan 15 Euro + als meerkost voor de gebruiker gebruikte belminuten aan een schappelijke prijs van bijv 3 cent per minuut (dat is wat politiemannen betalen als ze via hun werk een abbo bij Orange nemen) dan zou ik zeker een abbo in overweging nemen. Waarom voor 300 minuten bellen betalen als je ze toch niet opgebruikt? Waarom moeten belminuten buiten de bundel zo belachelijk duur zijn?
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Mobile Vikings maakt toch ook gewoon winst?
En als je het vergelijkt met andere landen dan moet het netwerk wel veel duurder zijn om te onderhouden in België om de prijzen hier te kunnen verantwoorden. Had je tegenwoordig al niet onbeperkt data/sms/bellen in Frankrijk voor 20 Euro per maand?
Ik denk dat ze gewoon op andere abo's een zeer mooi winstpercentage hebben en dit bij tempo giga niet het geval is.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Mobile Vikings maakt toch ook gewoon winst?

weet ge dat wel zeker :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

vooral die cumulering is een doorn in hun oog. Vandaar dat dit niet meer mogelijk is vr. nieuwe klanten. belkrediet gebruiken via Google play of PSN store maken ze ZELF mogelijk, dus weten ze wel als dit rendabel blijkt....Ik zou graag abbo hebben met 3-4 GB data en wat sms (500 is meer als genoeg met wapp/signal) en belminuten kopen in een pack. Dan zou ik nu niet een extra sim hebben om Orange tv+internet te kunnen houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Wat de kost voor Orange is weet ik niet, maar ga er van uit dat ze dit niet met plezier aanbieden. Het was en is een tegenaanbod op dat van Mobile Vikings en meer ook niet. Puur een stukje van de cake hebben.
Ga ook er niet van uit dat er bij MV wél winst op wordt gemaakt.

Als Mobile Vikings er niet was zou Proximus nooit Generation Connect (ondertussen niet meer beschikbaar) hebben aangeboden en Orange nooit Tempo Giga. Lyca laat hier even buiten beschouwing. In prepaid (krediet herladen = krediet krijgen + bundels krijgen) zijn er maar 2 spelers die het bieden en dat niemand anders het in prepaid aanbiedt is dus met een reden.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

wied schreef:Mobile Vikings maakt toch ook gewoon winst?

weet ge dat wel zeker :-D
Neen, vandaar het vraagteken, ik vind alleen de omzet online. Dat is al geen goed teken :angel:
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

15 euro per maand is nog een 180 euro per jaar. Weinig verdienen doe je aan mensen die amper herladen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Het is natuurlijk ook zo dat je bij abonnementen elke maand dezelfde inkomsten hebben, ongeacht je verbruik.
Als ik kijk wat je bij LycaMobile (is een operator die zowel Orange als Base gebruikt) krijgt voor 15 euro vind ik Tempo Giga zelfs vrij duur. OK, je hebt maar 3GB ipv 4GB maar wel een pak meer belminuten. Voor €5 meer heb je zelfs 7GB data...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

krisken schreef:Het is natuurlijk ook zo dat je bij abonnementen elke maand dezelfde inkomsten hebben, ongeacht je verbruik.
Als ik kijk wat je bij LycaMobile (is een operator die zowel Orange als Base gebruikt) krijgt voor 15 euro vind ik Tempo Giga zelfs vrij duur. OK, je hebt maar 3GB ipv 4GB maar wel een pak meer belminuten. Voor €5 meer heb je zelfs 7GB data...
Maar Lycamobile bespaart echt wel overal waar er te besparen valt:
-alle traffic door de UK routen is waarschijnlijk goedkoper voor hun maar vind ik toch wel een groot nadeel
-klantenservice is er maar ze zijn eigenlijk alleen via Facebook bereikbaar als ik het me goed herinner
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

net PSN+ abbo voor 12 maand betaald (actie -30%) via Orange belkrediet. :-D

Volledig legaal bij Orange, volgens sommigen hier maken we zo operatoren kapot. Orange biedt het aan op hun website. Dus doe niets verkeerd.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Traffic routen naar de UK is op zich niet zo een issue vind ik. Maar goedkoper is het zeker niet? Want je moet in BE nog steeds alle traffic samen krijgen en een voldoende "dikke" lijn naar de UK hebben om het naar daar te transporteren? Nu, de prijzen in UK per megabit zijn wel een pak goedkoper dan de transitoperatoren hier, maar in BE begint dat stilaan mee te vallen...

Wat klantenservice betreft heb je gelijk : facebook en twitter. Ze hebben een telefoonnummer in BE maar toen ik daar naar belde (nu een goed jaar terug) nam er gewoon niemand op. Daar bespaar je inderdaad dus flink op. Aan de andere kant ben ik wel altijd correct en relatief snel geholpen via facebook en twitter. Zowel bij LM als bij elke andere operator waar ik klant ben geweest : tis nu niet dat ik die elke maand nodig heb hé. Hooguit eens per half jaar?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Een paar opmerkingen:

- Een GB meer of minder is bij lange niet de grote kost voor een mobiele operator. Voor elke extra Tempo giga klant krijgt Orange 15 euro meer in hun lade per maand. (geen betaallijnen, btw, etc. meegenomen) Maar er komen geen 15 euro aan kosten bij.
Je zou kunnen stellen dat de kost van hun netwerk vast is en een gebruiker meer of minder niet echt iets uitmaakt. De enigste variabele kost aan een extra Tempo klant is dat beetje extra dataverbruik (paar eurocent aan interconnect) en misschien wat administratie, al is dat vrij gelimiteerd bij een prepaid klant.
Mocht je enorm groeien dan ga je wel meer in je netwerk moeten investeren, maar je kan ruwweg stellen dat de kost per klant om netwerkkwaliteit constant te houden gelijk blijkt ongeacht het aantal klanten bij operator x. (dit gaat enkel op eens je boven een kritische massa zit).


- Een groot deel van de klanten die nu Tempo Giga hebben zouden zonder dit aanbod niet bij Orange zitten, maar bij een ander datarijk prepaid aanbod zoals MV. Zonder Tempo Giga zal de omzet van Orange ongetwijfeld lager liggen. De mensen die een data abonnement hebben bij Orange hebben blijkbaar geen zin in goedkope prepaid data en duur bellen. Dat laatste is denk ik de grootste lijn die Orange trekt om hun 'klassieke' klanten niet naar een goedkoper plan (Temp Giga) te lokken terwijl ze toch een markt (en dus omzet) aanspreken die ze anders niet hadden. Het data hongerige en weinig bellend publiek (jeugd?).


Het grote probleem voor dergelijke prepaid constructie met 'gratis' bundels is dat het belkrediet nog altijd een weg kan vinden naar buiten en dan schiet er niets meer over voor Orange. Dat is onhoudbaar mocht dat op grote schaal gebeuren.

Een ander punt dat wellicht problematisch kan worden is het gratis (data) roamen in de EU. Dat is ook geld dat vrij letterlijk naar buiten stroomt mits het weer in grote aantallen en hoeveelheden zal gebruikt worden. Hoewel dit in twee richting werkt (voor buitenlanders in België ook), toch kan dit netto slecht uitdraaien voor een provider met een groot data aanbod (~Tempo Giga) en geen echt toeristische bestemming (=relatief weinig inkomsten uit roaming). Maar dat is een heel ander verhaal.
satsurfer schreef:vooral die cumulering is een doorn in hun oog. Vandaar dat dit niet meer mogelijk is vr. nieuwe klanten.
Die cumulering is enkel een probleem op vlak van het gratis data roamen in de EU. Dat jij je data cumuleert en allemaal in een keer in België opgebruikt maakt Orange niet echt uit. Die kosten zijn sowieso gedekt door de meerdere keren dat je 15 euro betaalt hebt. Het grote probleem is als jij je data cumuleert en dan beslist om dat allemaal opdoet op vakantie in EU land x. Als jij dan 10GB gebruikt in NL en Orange kost dataroaming 5 euro per GB in NL dan kost het Orange 50 euro voor die data terwijl jij nooit 50 euro betaalt hebt voor de data.
Dit is niet enkel een probleem met het cumuleren van de data, maar relatief algemeen voor grote dataplannen. Door dat cumuleren te stoppen minimaliseren ze het risico op (zwaar) verlies op die klant.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik weet uit goed ingelichte bron (een kleine MVNO) dat de kost voor 10.000 smsjes rond de 3 euro ligt. Inkoopprijzen voor data ken ik niet.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 34 keer

De cumulering kan ook een probleem zijn als je daardoor naar een lagere tarief kan stappen.

Bij MV moest ik elke maand herladen voor 15€, bij orange doe ik dat 1 maand en daarna herlaad ik x aantal maanden met 10€.
Deze 10€ gebruik ik dan ook nog eens om google music te betalen, waardoor ik minder data verbruik heb (offline playlists) en dus nog
meer maanden toekom met mn 10€.

Ik ben heel blij met tempo giga, maar vraag me ook best wel af hoe ze het doen.
Eigenlijk verdienen ze enkel wanneer je effectief belt, want de rest van je bel krediet koop je op,
maar als je dat veel doet, dan neem je geen tempo giga.
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive / Reverb G2 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

En in Portugal data kaartje 15 € voor 15 dagen 30 GB.
Dus die data kost zal wel meevallen, zoals die sms kost.
Natuurlijk in elk koopcentrum een winkel daar zullen veel centjes naar toe gaan.
Bvb huur , personeel , enz.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Kijk naar Orange zelf : 15 euro voor 15GB of 20 euro voor 100GB met hun Flybox (https://www.orange.be/nl/aanbod/shop/st ... ybox-mr200)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

AndRo555 schreef:Dit is niet enkel een probleem met het cumuleren van de data, maar relatief algemeen voor grote dataplannen.
Dus eigenlijk mogen we er vrijwel zeker van zijn dat we door het afschaffen van de roamingkosten onze hoop op grotere dataplannen mogen opbergen? :-( Ik ben momenteel nog tevreden met 4 GB, maar meer mag natuurlijk altijd en stilletjes was ik toch wel al aan het hopen dat er binnen dit en een aantal jaren misschien weer één of meerdere gigabyte(s) bijkomt/bijkomen. De tijden veranderen nu eenmaal en alles wordt alsmaar data intensiever. Er zal een tijd komen dat 4 GB niet meer genoeg zal zijn.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

antutu schreef:
AndRo555 schreef:Dit is niet enkel een probleem met het cumuleren van de data, maar relatief algemeen voor grote dataplannen.
Dus eigenlijk mogen we er vrijwel zeker van zijn dat we door het afschaffen van de roamingkosten onze hoop op grotere dataplannen mogen opbergen? :-( Ik ben momenteel nog tevreden met 4 GB, maar meer mag natuurlijk altijd en stilletjes was ik toch wel al aan het hopen dat er binnen dit en een aantal jaren misschien weer één of meerdere gigabyte(s) bijkomt/bijkomen. De tijden veranderen nu eenmaal en alles wordt alsmaar data intensiever. Er zal een tijd komen dat 4 GB niet meer genoeg zal zijn.
Ja en nee, er zijn immers andere EU landen met veel grotere bundels (zelfs unlimited) die toch EU gebruik limiteren op xxGB per maand. Ik kan me wel inbeelden dat de kosten en risico inschatting van een dataverhoging voor, bijvoorbeeld, Tempo Giga, vrij strikt zal onderzocht worden en dat de dataverhoging er misschien eerder had geweest zonder gratis roaming. Maar ik ben geen insider dus exact weet ik ook niet hoe dat zal lopen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

en Orange kan ook nog geld recuperen van roaming door toeristen in België. MVNO's niet, vandaar dat VOO dit niet aanbiedt.

Maar ik denk dat Orange niet wilt, dat postpaidklanten de melkkoe worden van de prepaid ook. :-o
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

AndRo555 schrijft: Het data hongerige en weinig bellend publiek (jeugd?)

zou deze groep echt wel verrassend groot gaan worden? En middels ''HiFive'' lijkt ook Scarlet hiernaar te willen peilen...
https://www.proximus.com/nl/news/scarle ... -lots-data#
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
Locatie: In de buurt van een ROP
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 9 keer

satsurfer schreef:vooral die cumulering is een doorn in hun oog. Vandaar dat dit niet meer mogelijk is vr. nieuwe klanten.
Sedert wanneer is die cumulering afgeschaft? :eek: Dat moet ik dan volledig gemist hebben. Was immers sinds een tijdje aan het overwegen om m'n Dolfijn 15 weer te vervangen door een Tempo Giga. Maar als de gig's niet meer worden samengeteld, zit ik wel met een probleem...
ISP: EDPnet VDSL XL (100/40 Mbps (down/up), 100/40 sync)
Modem/Router: Fritzbox 7530 met OpenWRT 23.05 (als modem + router)
Wifi: TP-Link Omada
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb ik verkeerd geformuleerd. Automatic Reload is afgeschaft voor nieuwe klanten, vermoedelijk toch om dat cumuleren van data tegen te gaan (doorn in hun oog).
Zelf herladen dag voor vervaldatum, cumuleert nog altijd. Sorry voor het misverstand.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

lanadekat schreef:Mobile Vikings maakt toch ook gewoon winst?
Geloof jij dat nu echt? Als je even naar de jaarrekeningen kijkt van VikingCo NV (sinds begin dit jaar van naam gewijzigd naar UNLEASHED NV; ondernemingsnummer 0886.946.917) dan ziet dat er bijzonder somber uit. De jaarrekening van 2016 is nog niet beschikbaar (vermoedelijk wel tegen het einde van deze maand), maar sinds hun oprichting in 2007 hebben ze enkel nog maar verlies gemaakt, met in 2015 een triest dieptepunt van -3.781.515, waardoor ze op een negatief eigen vermogen van -3.013.324 uitkwamen. Virtueel failliet met andere woorden.

https://www.finactum.be/nl/company/BE0886946917
http://cri.nbb.be/bc9/web/catalog?lang= ... 0886946917
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

jah zoals ik al jaren zeg duren is een mooie stad blijven duren is veel mooier !!
Allez als ge goedkoper bent dan de firma waar ge inkoopt is er iets verkeerd !!!
als bakker louis 2,30€ vraagt voor een brood en alle andere bakkers ook tussen de 2,10-2,50€
en je gaat uw brood inkopen bij bakker louis en je verkoopt het aan 1,50€ dan weet je op voorhand dat dit niet kan lukken, zeker niet als je geen andere producten kan verkopen die jezelf maakt en winstgevend zijn.

dus moest orange plots merken dat ze hier verlies aan doen dan kunnen de veranderen voor nieuwe klante de oude laten staan, ook al doen ze verliest ze maken genoeg winst op andere producten.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

en hoe rijm je dat met VDSL olo's die goedkoper zijn dan proximus?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

proximusboyke schreef:als bakker louis 2,30€ vraagt voor een brood en alle andere bakkers ook tussen de 2,10-2,50€
en je gaat uw brood inkopen bij bakker louis en je verkoopt het aan 1,50€ dan weet je op voorhand dat dit niet kan lukken, zeker niet als je geen andere producten kan verkopen die jezelf maakt en winstgevend zijn.
Die vergelijking gaat niet op é.
Een MVO koopt niet in aan de prijs van een particulier. (althans, laat ons hopen van niet)
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
Locatie: In de buurt van een ROP
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 9 keer

satsurfer schreef:Heb ik verkeerd geformuleerd. Automatic Reload is afgeschaft voor nieuwe klanten, vermoedelijk toch om dat cumuleren van data tegen te gaan (doorn in hun oog).
Zelf herladen dag voor vervaldatum, cumuleert nog altijd. Sorry voor het misverstand.
Ah ok :-D Al is het afschaffen van de Automatic Reload voor mij ook een doorn in het oog.
ISP: EDPnet VDSL XL (100/40 Mbps (down/up), 100/40 sync)
Modem/Router: Fritzbox 7530 met OpenWRT 23.05 (als modem + router)
Wifi: TP-Link Omada
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”