Overstappen van Pxms naar Orange = ramp

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

met 1 uur en een half bellen kom ik totaal niet toe.

2u en een half is maar nipt.

Ik ga nu naar orange dus dan maakt dat niet zoveel uit voor internet en TV. Maar de installatiedatum blijft maar een raadsel :( wacht al bijna 2 weken op een installatiedatum...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Waarom gebruik je geen voip om te bellen?
Dan heb je alleen data nodig en de belminuten kan je opbellen, uiteraard, of besteden aan andere dingen.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

Hier is de overgang van MV naar Orange zeer vlot gegaan! Simkaart netjes ontvangen na 2dagen (Tempo Giga). Om 11.35u nummeroverdracht aangevraagd online en om 15u was alles al overgezet...
"ONEup -> 1000/40"
Edson
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2017, 12:01

Hier ook al sinds 23 oktober een nummeroverdracht aangevraagd maar zelfs na verschillende keren bellen en twitter nog niet in orde.
*1ste keer zeiden ze dat er wss een probleem is bij proximus.Als proximus het nummer niet vrijgeeft kunnen wij niets doen.....Bel eens naar proximus.
Geen problemen bij proximus....nummer kan elk moment worden vrijgegeven.
*2de keer: Na wat nakijken van simkaartnummers ging het doorgeven worden en zou het met prioriteit binnen de 24 uur in orde komen.
*3de keer: Dossier aangemaakt en nog eens ging het via prioriteit binnen de 24u in orde komen.
*4de keer : Alles nog eens nakijken of er mss een probleem is....geen probleem.....herstart u gsm en normaal zou het inorde moeten zijn....
*5de keer: Dossier ligt bij de juiste dienst maar wegens een update van ons systeem kan ik het nu niet nakijken...Ik zal zeggen dat u al lang zit te wachten en normaal is dit vandaag nog in orde.
*Twitter : Ik zie dat je dossier werd overgedragen aan de correcte dienst. Zij behandelen dit verder.
*2dagen later op twitter :Ik begrijp dat het al even aansleept, maar op dit moment is het de interventie van mijn collega's van de technische dienst afwachten.

Wat een gedoe... :nono:
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”