SIM kaart suspended door teveel SMS'en?
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vroeg enkele jaren terug hier hoe eenzelfde SMS naar 100en contacten ineens te sturen. Uiteindelijk gebruik ik sindsdien toch het betalende Group SMS Pro. Recent ben ik van Mobile Vikings naar Orange overgestapt. Vorige donderdag voor het eerst nog eens zo'n massabericht verzonden. Dag daarna was plots mijn netwerk weg. Zaterdag heb ik in de Orange shop een nieuwe SIM gekregen die binnen de 48 uren geactiveerd zou zijn. Gisteren nog steeds niets en mensen die me bellen, kregen/krijgen bericht dat mijn nummer niet meer in gebruik is. Dan maar terug naar de Orange shop waar ze in hun systeem zien dat mijn SIM op 'suspended' staat zonder dat ze zelf kunnen zeggen waarom. Iemand enig idee of dat getriggerd kan zijn door het versturen van een grote hoeveelheid SMS'en binnen korte tijdspanne? (Je kan hun gebruiksvoorwaarden wel zo interpreteren nl.)
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Ze hebben tussen de regels aan de telefoon bevestigd dat dit dus wel eens de reden kan zijn dat automatisch 'suspenden' getriggerd werd. Soit, nog steeds aan het wachten tot mijn nummer terug actief is, toch ook maar je dat qua service me dunkt, hoe moeilijk kan dat nu zijn, denk ik dan...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2265
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 70 keer
Jij bent een garagist die auto's te koop zoekt?
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Morgen zit ik twee weken met een afgesloten nummer, suspended SIM. Elke twee dagen gebeld naar de support, redelijk snel iemand aan de lijn, vriendelijke mensen maar telkens dezelfde boodschap ("nieuw dossier aangemaakt met hogere prioriteit") en geen resultaat. Topservice daar bij Orange! Iemand enig idee of en hoe ik op tegemoetkoming kan rekenen en misschien nog belangrijker, hoe ik schot in de zaak krijg?
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Dus Orange moet jouw tegemoetkomen omdat jij hun regels overtreedt?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Ze hebben nooit gezegd dat ik in de fout ben gegaan, ze kunnen blijkbaar gewoon niet zien waarom die suspense er gekomen is. Zelfs dan nog, de volle twee weken voor zoiets? En hun voorwaarden zijn ook rekbaar interpreteerbaar natuurlijktommekentom schreef:Dus Orange moet jouw tegemoetkomen omdat jij hun regels overtreedt?
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Was de kaart geregistreerd?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Moderator
- Berichten: 17487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
- Bedankt: 3348 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Welke regels?tommekentom schreef:Dus Orange moet jouw tegemoetkomen omdat jij hun regels overtreedt?
Nummer onmiddelijk porteren. Je wilt toch niet bij een operator blijven die je zo behandelt?eensteven schreef:Iemand enig idee of en hoe ik op tegemoetkoming kan rekenen en misschien nog belangrijker, hoe ik schot in de zaak krijg?
Voor iedere dag vertraging heb je wettelijk recht op compensatie.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb een maand zonder problemen gewerkt dus ik ga er vanuit van wel, en ze hebben dat volgens mij in de shop ook nog gecheckt.tommekentom schreef:Was de kaart geregistreerd?
Mja, ik had net eerste keer €15 belwaarde opgeladen, en heb nog recht op extra €15 van promo bij aansluiting. Die ben ik dan kwijt waarschijnlijk...philippe_d schreef:Nummer onmiddelijk porteren. Je wilt toch niet bij een operator blijven die je zo behandelt?
Voor iedere dag vertraging heb je wettelijk recht op compensatie.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Met Orange op een dag toch al eens +500 berichten gestuurd, kaart werkt nog steeds. Ook prepaid.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Vorige maand hebben ze bij Orange voor mij ook zo'n reeks dossiers aangemaakt "met steeds hogere prioriteit" voor één en hetzelfde probleem, zonder dat er een oplossing kwam.eensteven schreef:vriendelijke mensen maar telkens dezelfde boodschap ("nieuw dossier aangemaakt met hogere prioriteit") en geen resultaat
Ik heb mijn nummers geporteerd, mijn probleem is opgelost.
Op de dag dat de nummers geporteerd werden nog eens naar Orange teruggebeld: niets gebeurd in de dossiers, zelfs al hadden ze ruim de tijd gehad. Voor de zoveelste keer op rij hadden ze zelfs geen verklaring waarom er wederom niets gebeurd was.... 't Ja, groen, oranje en dan ... rood.