Nieuwe ZEN abonnementen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Vandaag lanceert Orange Belgium ZEN, mobiele abonnementen met een vaste bundel van mobiele data, belminuten en onbeperkt sms'en, waarmee de klant altijd de volledige controle over zijn budget behoudt.

De abonnementen Kolibrie ZEN en Dolfijn ZEN bevatten een hele hoop belminuten, onbeperkt sms'en en een bundel voor mobiel internet. Dankzij ZEN heeft de klant volledige controle over zijn maandelijkse budget, omdat zijn uitgaven gelimiteerd zijn (buiten bundel bellen en mobiel surfen is immers onmogelijk).

Indien de klant extra belminuten of mobiel datavolume wil, dan kan hij makkelijk extra belwaarde aankopen (5, 10, 15, 20 of 50 €) via de My Orange application, online of in onze verkooppunten (Orange-shops of supermarkten). Aangekochte belwaarde is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden om te bellen (in België en daarbuiten) of te surfen.

ZEN = comfort + controle

Met ZEN kiest de klant voor het comfort van een abonnement (meer belminuten en mobiele data dan met een herlaadkaart en niet constant herladen) met hét grote voordeel van een prepaidformule: hij heeft 100 % controle over zijn budget, want hij kan enkel zijn belminuten en surfvolume gebruiken die in zijn bundel zitten. Wil hij meer of heeft hij meer nodig, dan kan hij extra belwaarde en surfvolume kopen. Op die manier bepaalt de klant zelf hoeveel hij maximaal wil uitgeven.

Kolibrie ZEN Smartphone en Dolfijn ZEN Smartphone zijn twee extra ZEN-tariefplannen met nog meer mobiele data in combinatie met een geweldige smartphonedeal:

De ZEN-abonnementen kunnen ook gecombineerd worden met Orange Internet + TV in een LOVE-bundel.

100 % controle over je budget, maar altijd verbonden via Orange Circle

Cristina Zanchi, Chief Consumer Officer: 'Met ZEN krijgt de klant meer waarde voor z'n geld en houdt hij zijn budget onder controle. Jongvolwassenen willen vaak een nieuwe smartphone en genoeg mobiele data om op elk moment en overal verbonden te blijven, maar hun budget is vaak beperkt. Voor amper 15 € met een Orange Kolibrie ZEN Smartphone-abonnement bijvoorbeeld kunnen ze genieten van geweldige deals op onze smartphones en krijgen ze 1 GB mobiele data, terwijl ze zelf hun budget voor hun uitgaven bepalen. Uit onze studies blijkt ook dat ouders meer geneigd zijn om een abonnement voor hun tieners te nemen, enerzijds uit gemakzucht (geen herlaadbeurten) en anderzijds omdat hun kinderen zo een mooie smartphone krijgen met de mobiele data die ze willen. Met ZEN behouden ouders de volledige controle over de uitgaven van hun kinderen en leren die laatsten op hun beurt hun budget beheren. Gezinnen hoeven zich geen zorgen meer te maken, want met ZEN zijn ze altijd met elkaar verbonden zelfs als hun volume is opgebruikt, dankzij de onbeperkte sms'en en Orange Circle, waarmee ze onbeperkt kunnen bellen naar nummers op dezelfde factuur. Bij Orange investeren we in wat voor de klant echt telt.'
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

weer een 'oude wijn in nieuwe zakken' formule. Alles om af te raken van prepaid. idem hun Love bullshit.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Het is een soort "FullControl" van Orange. Orange zal normaal gezien haar postpaid product portfolio herzien in de voorkomende weken volgens geruchten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik hoop het. vb veel meer data ipv belminuten en sms (evt cumuleerbaar) zoals hun prepaidformules.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Ik denk dat ze bij orange serieus uit hun pijn gaan mogen komen.
Als je weet dat in 2018 de lycamobile alsook de telenetklanten naar het netwerk van telenet (base) gaan dan zullen ze bij orange toch wel heel veel inkomsten mislopen. Misschien komen er wel tariefplannnen zoals er nu in Nederland of Frankrijk bestaan. (onbeperkt bellen,smsen en enkele GB data voor minder dan 20 euro)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

minder of 20 bestaat niet bij orange fr enkel 25€ voor 2gb en 35€ voor 20gb
Bij mijn weten bestaat orange nederland niet, werd overgenomen door t mobile maar ook zei bieden niks aan beneden de 20€
Daarbij vanaf 3 personen betaal je bij telenet ook maar 20€ en ik ken personen die maar 12€ betalen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Zijn er nog andere providers die de optie aanbieden om niet buiten de bundel te gaan? Onlangs nog nagegaan bij Scarlet maar was niet mogelijk.
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

blidi schreef:Ik denk dat ze bij orange serieus uit hun pijn gaan mogen komen.
Als je weet dat in 2018 de lycamobile alsook de telenetklanten naar het netwerk van telenet (base) gaan dan zullen ze bij orange toch wel heel veel inkomsten mislopen. Misschien komen er wel tariefplannnen zoals er nu in Nederland of Frankrijk bestaan. (onbeperkt bellen,smsen en enkele GB data voor minder dan 20 euro)
Waarom zouden ze dat doen? De prijs drastisch verlagen is in hun eigen voeten schieten, zolang er geen enkele reden is om dat te doen, zal geen enkele operator dat doen. En kan je eens een link geven van die abonnementen in Nederland?

Proximus heeft trouwens al langer zo'n abonnementen zoals deze ZEN (fullcontrol).
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

In Nederland oa Simpel onbeperkt bellen, smsen en 2gb data voor 15 euro. https://www.simpel.nl/
Tele2 https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonne ... &binding=1
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Als toerist in Portugal
15 € 15 gig Nos 4g
15 € 35 gig Meo 4g

15 dagen geldig.

ZOU WEL EEN BLOK OPZITTEN VOOR 90 DAGEN VIA MAC ADRES

kan een Europeaan dit in Belgie ook bekomen ?
Dat noem ik pas data zonder poespas van abbo.
Belgskes trek eindelijk de oogjes eens open.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik ben ervan overtuigd dat het hoog tijd is voor een forse verhoging van datalimieten met wat betreft mobiel internet. Die limieten zijn veel te laag in vergelijking met andere europese landen maar de dataverbruik is ook veel lager dan elders in Europa. Eind 2016 gebruikten proximus klanten ongeveer 1,2GB per maand, Orange klanten 1,334GB per maand en BASE klanten ongeveer 1,4GB per maand. Er is elk jaar een verhoging van dataverbruik hier in Belgie tussen 50 en 60% maar het is duielijk dat datalimieten in dezelfde proporties niet volgen.

Er zijn ook veel minder smartphones in Belgie dan elders in Europa en ook veel minder 4g klanten. Er moet verandering hierover komen om die vertraging in te halen.
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Het gemiddeld gebruik per provider bekijken is geen referentie .. als de operators niet meer data aanbieden dan ze op dit moment doen, is het toch niet vreemd dat die gemiddelde verbruiken volledig passen binnen de huidige tariefplannen?
Wie staat er nu te springen om zoveel mega of gigabytes buiten hun bundel te gaan?
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Als je dicht bij de franse grens woont zijn er ook vele mogelijkheden.
Hier een abonnement met 15GB data, onbeperkt bellen en onbeperkt smsen en dit alles geldig in gans Europa.

Ook binnenkomende oproepen in Europa zijn inbegrepen.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Luc Watrin schreef:Het is een soort "FullControl" van Orange. Orange zal normaal gezien haar postpaid product portfolio herzien in de voorkomende weken volgens geruchten.
Laat ons hopen...het zou maar logisch zijn dat je voor de gewone abonnementen bijv meer data zou krijgen tov de nieuwe Zen abonnementen.
Orange geeft graag steken naar Telenet dat de telecomtarieven hier veel te duur zijn...
Hun Love aanbod is een pak duurder dan Wigo voor gemiddelde gezinnen.
Laat ons hopen dat ze eindelijk eens de concurrentie aanwakkeren!!
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Heb wel de indruk dat Orange en Base nog iet of wat proberen om met (mooie) promoties uit te pakken. Base nu bv voor €15 in de maand 3GB 2,5u bellen en sms'en tot het einde van het jaar is zeker niet slecht. (Toch al zeker 8 maanden). Daarvoor had Base ook bij z'n 25 abonnement onbeperkt bellen naar alle netwerken voor één jaar lang.

Bij Proximus zie je zo'n dingen gewoon veel minder. Daar lopen hun abonnementen in vergelijking dan ook gewoon erg achter. 15 euries voor 1GB. Dat was 4 jaar geleden ook al zo, amper iets aan veranderd.

Base zal de komende tijd ook qua merk wel verdwijnen zeker? Een concurrent minder :wink:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

hopelijk is het niet zoals de vorige keer, dan zat er ongeveer 1 jaar tussen het gerucht en aanpassing :-D
momenteel :
20€ + BTW voor 500min 500sms 500mb roaming orange
20€ + BTW voor 800min 800sms 2GB roaming telenet
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

Wat ben je met een abonnement als je plots niet meer kan bellen als je 15 euro is opgebruikt? Dan kan je beter werken met een herlaadkaart ipv een abonnement. De ZEN abonnementen lijkt me meer ontworpen voor kinderen die niet over hun limiet mogen gaan. Ik denk dat Orange niet veel nieuwe klanten gaat aantrekken met de "ZEN" abonnementen.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Die abonnementen zijn vooral voor families met kinderen, mensen die niet hun eigen inkomsten hebben dus en het abonnement door iemand anders wordt betaald. En zoals ik eerder zei, Proximus had dit ook al. Daarom dat ze dit waarschijnlijk ook hebben geïntroduceerd, zodat families voor die reden al niet naar Proximus lopen. Zal zeker niet bedoeld zijn om innoverend te zijn en een stormloop aan klanten te krijgen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Luc Watrin schreef:Het is een soort "FullControl" van Orange. Orange zal normaal gezien haar postpaid product portfolio herzien in de voorkomende weken volgens geruchten.

Luc ik heb me deze namiddag laten wijsmaken dat orange werkt aan een europees abonnement. Overal in europa dezelfde abpnnementen om gsmshopping tegen te gaan.
Maar ik denk dat dit technisch niet haalbaar is.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Lycamobile gaat naar Base? Heb ik ergens een aankondiging gemist?

Anyway : ik klaag niet : 750 belminuten, onbeperkt sms en 7GB voor €20/maand. En die belminuten en smsjes zijn ook gebruikbaar in alle landen waar LycaMobile actief is op eenzelfde manier als in België. Twee pijnpunten : voorlopig nog geen tethering mogelijk en de miserabele helpdesk ...

http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=NT

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Luc Watrin schreef:Het is een soort "FullControl" van Orange. Orange zal normaal gezien haar postpaid product portfolio herzien in de voorkomende weken volgens geruchten.

terug 1 maand verder niks
Heb den indruk dat ze daar zeer goed in zijn in geruchten om dan na een jaar iets te wijzigen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als er iets zal wijzigen, dan zal het voor tegen de roaming zijn, vermoed ik. Net zoals Telenet zoiets aan het plannen is.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Bij Telenet zal het vooral nieuwe Wigo met datalimiet worden.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 329 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:
Luc Watrin schreef:Het is een soort "FullControl" van Orange. Orange zal normaal gezien haar postpaid product portfolio herzien in de voorkomende weken volgens geruchten.

terug 1 maand verder niks
Heb den indruk dat ze daar zeer goed in zijn in geruchten om dan na een jaar iets te wijzigen.
@Luc Watrin heeft hier in het verleden aankondigingen gedaan en die zijn altijd uitgekomen. Hij lijkt dus goede bronnen te hebben.
Ik ben uiteraard benieuwd. Op zich herzien veel operatoren 1 a 2x per jaar hun portfolio dus ergens is het wel te verwachten.

Het lijkt me inderdaad een logisch moment om eventuele nieuwe tariefplannen per 11 juni in te laten gaan, de datum dat Orange de EU regulering mbt roaming gaat toepassen (4 dagen eerder dan zou moeten).

In dat opzicht zou je eind mei of begin juni kunnen verwachten dat ze hun aangepaste tarieven bekend gaan maken.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Luc is inderdaad al vaker de bron geweest en het heeft ook al meer dan een jaar geduurd eer sommige wijzigingen kwamen. We zijn dus nog maar een maand verder ......... :angel: :lol:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

how how how ik zeg niks kwaad van luc :-D :-D :banana:
Hij weet altijd de laatste nieuwtjes.
Orange doet nu enkel wat ik meemaakte met proximus en mijn bron binnen telenet.
Ge komt iets te weten, aleen duurt het maaaaaaaaaaaaaaaandern vooraleer ze het doen.
Is al begonnen met mobistar toen luc zei dat de dierenabos grondig gingen wijziigen en dat we gingen verschieten.
Heeft tenslotte 8 maanden geduurd en ze hebben de huidige abos gelanceerd die infeite een antwoord waren op base.
Luc kan daar zeker en vast niks aan doen het zijn de operatoren die voortdurend uitstellen afblazen enz.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nee, ik breek Luc ook zeker niet af. Het was een post met een knipoog :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

luc enig idee wanneer de abos gaan wijzigen zijn nu al meer dan 2 maand verder.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Orange werkt aan nieuwe postpaid tarieven maar ik ken de datum van lancering niet. Ik zal mijn bronnen erover contacteren .

Soms kunnen de operatoren hun plannen uitstellen of afblazen dus er kan soms wat vertraging tussen geruchten en de offficiële aankondiging.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

inderdaad luc.

Aleen jammer toen ik nieuwtjes poste en werd uitgesteld of werd ik afgeschoten (uiteindelijk kwamen de tariefplannen er wel) en op dat gebied is er nog steeds niks veranderd :-D
het gerucht die ik in 2010 verspreide dat telenet base wou overnemen ja mannekes :banana:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Luc Watrin schreef:Orange werkt aan nieuwe postpaid tarieven maar ik ken de datum van lancering niet.

Soms kunnen de operatoren hun plannen uitstellen of afblazen dus er kan soms wat vertraging tussen geruchten en de offficiële aankondiging.
Orange zal door de marktwerking verplicht worden om met nieuwe tarieven te komen. Ze staan de komende maanden op het punt miljoenen klanten te verliezen aan het Telenet/Base netwerk. Telenet, Ortel, Lycamobile, ...
In amper een jaar (enkele jaren) tijd worden ze van een comfortabele tweede marktspeler gekatapulteerd naar de positie van uitdager op de markt.

Nu gaat Orange zich op de markt moeten bewijzen om ervoor te zorgen dat ze kunnen overleven en om de klanten die op een voorlopig "zwak" Telenet/Base netwerk terecht komen, zo snel mogelijk terug te winnen. Dit laatste zal afhangen van hoe snel Telenet de zwakke schakels binnen het Base netwerk kan oplossen. Maar dit zal niet voldoende zijn, het netwerk zal ook klaar moeten zijn om op korte termijn extra miljoenen klanten te herbergen.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 329 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 4 keer

Luc Watrin schreef:Orange werkt aan nieuwe postpaid tarieven maar ik ken de datum van lancering niet. Ik zal mijn bronnen erover contacteren .

Soms kunnen de operatoren hun plannen uitstellen of afblazen dus er kan soms wat vertraging tussen geruchten en de offficiële aankondiging.
Vorig jaar kwamen de nieuwe tarieven eind september, ik ben erg benieuwd. Dit zijn bijzondere tijden.
Ik hoop zelf op een situatie zoals in Nederland met T-Mobile en Tele2 die elkaar uitdagen met "unlimited abonnementen" voor maar 25-35 euro.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

moet je zeker niet op rekening.
Ze zijn zeg goed in zeggen dat goedkoper kan, maar doen het zelf niet !!!!
Als je kijkt wat ze aanbieden in grankrijk en dan hier dan weet je genoeg :banana:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.proximus.com/nl/news/scarle ... lots-data#
Zal dit geen snellere launch veroorzaken? :-D
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik heb mijn bronnen opnieuw gecontacteerd over de nieuwe postpaid tarieven van Orange.

Volgens hen worden de aanpassingen van de tariefplannen voor najaar voorzien. Het scheelt eruit dat een forse verhoging van datalimieten waarschijnlijk is en de "dieren" abonnementen gaan ook door.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

zou goed binnen hun plan passen é maart balloneke opsteken oktober november uitvoeren terug 8 maand tussenlaten :oops:

De vraag is natuurlijk of ze niet terug gaan klanten verliezen toen base als eerste met onbeperkt bellen smsen 3gb data voor 39 euro kwam. anderen volgden nog rap muv mobistar. Toen ze inzagen dat ze veel klanten verloren zijn ze dan ook maar gezakt van 60 naar 45€ en geloof dat ze dan als toemaatje gaven een levenslange korting ofzo.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Mijn bronnen spreken van september en waarschijnlijk zullen de aanpassingen erg groot zijn. Ik heb geen zicht van alle details en ken de exacte datum van lancering niet. Wait&see
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

September zou echt wel "vijgen na Pasen" zijn, wanneer de meesten terug zijn uit vakantie tijdens dewelke er wel eens veel meer (data)roaming in EU zou kunnen plaatsvinden... indien correct (pas in september wijziging) zou dit dus heel doorzichting zijn.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

FRDDP schreef:September zou echt wel "vijgen na Pasen" zijn, wanneer de meesten terug zijn uit vakantie tijdens dewelke er wel eens veel meer (data)roaming in EU zou kunnen plaatsvinden... indien correct (pas in september wijziging) zou dit dus heel doorzichting zijn.

ik betwijfel wel of dit de reden zou zijn tenslotte waren zei wel de enige die ons verleden jaar deed roamen zoals we nu kennen.
alst er iets goed is mag/moet het ook gezegd worden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”