Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 Mei 2011
Bedankt: 26 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor Fallschirmjaeger » 6 dagen 15 uur 34 minuten geleden (12 Jan 2017, 07:37)

Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger op 12 Jan 2017, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.

BMaster
Premium Member
Premium Member
Berichten: 716
Lid geworden op: 01 Apr 2005
Bedankt: 30 keer
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor BMaster » 6 dagen 15 uur 3 minuten geleden (12 Jan 2017, 08:07)

Het kan dan een groot bedrijf zijn, maar dat wil niet zeggen dat de Belgische afdeling daarom even groot en goed-voorbereid is op whatever ze probeerden te doen hé.

daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 05 Okt 2012
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor daydreamke » 6 dagen 10 uur 55 minuten geleden (12 Jan 2017, 12:16)

Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CCfan
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 Nov 2007
Locatie: Leuven
Bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor CCfan » 5 dagen 7 uur 46 minuten geleden (13 Jan 2017, 15:25)

Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.

Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten