Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
- Fallschirmjaeger
- Pro Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 07 Mei 2011
- Bedankt: 34 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger op 12 Jan 2017, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 756
- Lid geworden op: 01 Apr 2005
- Bedankt: 33 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Het kan dan een groot bedrijf zijn, maar dat wil niet zeggen dat de Belgische afdeling daarom even groot en goed-voorbereid is op whatever ze probeerden te doen hé.
-
- Pro Member
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 05 Okt 2012
- Bedankt: 16 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 08 Nov 2007
- Locatie: Leuven
- Bedankt: 7 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.
Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
-
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 30 Apr 2007
- Bedankt: 7 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
In de app My Orange kan je met je smartphone je verbruik raadplegen van data en beltegoed . de gegevens lopen 2 dagen achter, bij mij ,is dit bij iedereen zo
-
- Elite Poster
- Berichten: 2155
- Lid geworden op: 18 Apr 2013
- Locatie: Leuven
- Bedankt: 160 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Ja, die gegevens zijn een lachertje...
Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: 28 Jan 2012
- Bedankt: 464 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
Hoe je een opvolgapp zo kan verknoeien is mij een volledig raadsel.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.
Terug naar “Orange (Mobistar)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast