Geen internet voor ex-Colruyt Mobile

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Zulu
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2016, 15:29

https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... yt#p577139
Billy schreef:4 maanden later en ik heb nog steeds geen internet op mijn Kangoeroe formule, de vervanger van Colruyt Mobile. Ik heb al 5 keer gebeld naar de klantendienst.... Ik kan wel internet krijgen aan 50 cent / Mb maar de afspraak was 5 cent / Mb!!! Mobistar speelt geen eerlijk spel!
Ik wou geen oude draad uit de doden opwekken, maar ik ben blij dat er nog mensen zijn die hier nog mee sukkelen. Ik vind het een schande dat deze "technische" beperking al 2 jaar aanhoudt. Ik heb er ettelijke uren voor aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar telkens dezelfde onbekwame antwoorden ("zijn uw instellingen wel correct, ik zal ze even overlopen", terwijl ik met een bundel wel kan surfen, dan is er toch niets mis met mijn instellingen?).

Het lijkt me dan ook duidelijk dat Orange zijn Colruyt klanten aan het uitroken is en hen door dit soort pesterijen dwingt om over te schakelen naar een duurdere formule. Ook al het feit dat enkel 3G mogelijk is, is zo'n teken. Foert zeg ik daartegen, momenteel los ik mijn internetproblemen op met een tweede sim en binnenkort ben ik weg zodra mijn belkrediet op is.
Zulu
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2016, 15:29

En ik bedoel niet dat ik blij ben dat anderen sukkelen, maar dat het probleem niet alleen bij mij ligt. Kwam niet goed over.
DeeBee
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 feb 2012, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Na de overname van colruyt mobile door mobistar en daarna orange ging het ook wat mij betreft van kwaad naar erger. Voor de overname had ik het mobile internet nog niet geactiveerd. Ik deed de activatie onder het bewind van mobistar. Die stap was al een harde dobber. Later begon dan de uitrookpolitiek van mobistar en zeker orange.Bij contactname met hun contactcenter liep het alles behalve vlot. Veelal kreeg je iemand aan de lijn die het telkens in Keulen... als je over Colruyt mobile begon. Telkens wilden ze mij een veel duurder kangoeroe abonnement aansmeren.
Toen het me echt beu werd een versnelling hoger geschakeld en de CEO een keertje gebeld. Hem niet dadelijk aan de lijn gekregen maar verhaal toch kwijtgeraakt aan zijn persoonlijke assistente. Van dan af kwam alles in een stroomversnelling. Nu om het kort te houden, van toen af ben ik behoorlijk goed verder geholpen en kreeg ik bij iedere melding toch respons van een zeer behulpzame dame. Is alles echter opgelost? Neen helaas niet, telkens blijft het knoeien met wat gratis surfvolume te bieden. Surfvolume dat losstaat vh belkrediet. Noem het dus maar een bypass. De laatste maal heb ik ondanks de inspanningen van deze dame maar te kennen gegeven dat ik een andere oplossing zou zoeken bij een concurrent. Wat mij betreft zal dat dommel.com worden. Zij maken blijkbaar gebruik vh proximus netwerk en bieden in tegenstelling tot mijn huidige systeem wel 4G aan. Tarieven zijn nog goedkoper dan de Colruyt tarieven en het is geen abonnement en ook geen prepaid kaart. Je ontvangt maandelijks een factuur voor uw verbruik en schrijft het bedrag over. Mijn ervaringen? Momenteel nog geen. Ik heb de nieuwe simkaart al liggen maar ga deze pas activeren zodra mijn orange belkrediet opgebruikt is. Ik hoop dat daar dan alles vlot mag verlopen. Duimen dus maar.

P.S. Nog even meegeven dat de orange medewerkers toch enigszins toegeven dat ze liefst van deze klanten vanaf zijn. Ze investeren niet meer in de achterliggende software.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”