Opvragen van verbruik belminuten, SMS, MB op herlaadkaart

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gluurbuur
Plus Member
Plus Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 12 mei 2014, 14:06
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 38 keer

Lectori Salutem,

Normaal gezien is het mogelijk om je maandelijks verbruik van belminuten, SMS en MB op te vragen als je een abonnement hebt. Dit is handige informatie indien je wil vergelijken of andere tariefplannen van andere providers voor jou interessant zijn.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om het maandelijks verbruik op te vragen van belminuten, SMS en MB indien je gebruik maakt van een herlaadkaart bij Mobistar. Ik ben naar een Mobistarwinkel geweest om deze gegevens op te vragen, maar daar beweerden ze dat ze deze gegevens niet konden zien.

Weet iemand een manier om deze gegevens toch inzichtelijk te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Gluurbuur
Probeer de Europese zoekmachine Qwant: https://www.qwant.com/
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

via hun "klantenzone"...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Gewoon een account aanmaken op www.mobistar.be en je krijgt gewoon alles te zien wat je nodig hebt voor je herlaadkaart (resterende belminuten/sms/data, tot wanneer je bundel loopt, je herlaadgeschiedenis, etc...).
marijke1968
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jan 2009, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

De resterende minuten e.d. kun je inderdaad opvragen, maar ik heb ook nog nergens een overzicht van je verbruik gezien.
Al eens over getwitterd met de helpdesk van Mobistar, maar volgens hen was dit voor prepay niet beschikbaar :-(
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”