Vandaag bericht gekregen dat ze de formule aanpassen:
Belangrijk. Vanaf 8 april verhoogt Internet on Mobile je prijs/min. maar geeft het je ook extra data en meer smsjes. Meer info op http://mobistar.be/new-iom
Als je het mij vraagt een serieuze achteruitgang van de formule. 2gb is mijn inszien voor erg veel mensen ruim voldoende. Die beltarieven verhogen nog geen klein beetje!!
Mobistar *Internet On Mobile* tariefwijziging
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
ik vrees dat deze formule moet zorgen voor nieuwe klanten ivm de uitrol van hun 4G netwerk...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Auwtch het tarief per minuut was net zo interessant, wat een stijging
.
Anderzijds, 3GB voor 15 EUR is straf.

Anderzijds, 3GB voor 15 EUR is straf.
-
- Elite Poster
En wat mij betreft Generation Connect ook.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
Ik bel met mijn privé smartphone ongeveer 10 minuten per maand, de rest loopt via het abo van het werk, alles tssn 06u en 20u... SMS'n doe ik heel onregelmatig, de ene maand 50, de andere maand 800, afhankelijk van welk liefje ik op het moment heb... Maar de data, 3GB, komt mij zeer goed uit... Aan het overwegen om mijn vaste internetverbinding op te zeggen, ik heb hier wel vanalles lopen (server voor promo muziek, alarm via IP, camera's via IP, downloads van allerlei mixes en mashups van collega's, maar ik ga niet echt ver boven die 3 GB... Als het niet via koper kan, dan mssn via 3G?? En blijkbaar kan ik hier in Diksmuide de 4G van Oostende hebben, ffkes die 4G-router instellen dan??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Het is wel raar dat ze deze formule nu al wijzigen met meer volume terwijl je nog niet eens van 4G gebruik kunt maken met prepaid bij Mobistar. En andere formules blijven (voorlopig) ongewijzigd terwijl je er wel al op 4G kunt... (ok, je krijgt voorlopig nog 1gb extra maar dit enkel op 4G en dan is het nog de vraag of dit blijft als de testperiode afgelopen is) Dus hopelijk volgt een wijziging van hun dolfijn etc ook snel...
[
Post made via mobile device ]
[

- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
- Bedankt: 30 keer
personen met een dolfijn 20 abbo krijgen 1 GB om te surfen op 4G
personen met een panter abbo krijgen 5GB om te surfen op 4G
Ik denk dat er de komende maanden terug een prijzenoorlog tussen de operatoren op ons zal afkomen.
personen met een panter abbo krijgen 5GB om te surfen op 4G
Ik denk dat er de komende maanden terug een prijzenoorlog tussen de operatoren op ons zal afkomen.
-
- Elite Poster
Ik vermoed hetzelfde, een volume oorlog over 4G. Ofwel hoop ik dat alleen maar 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 256 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Op Facebook had iemand deze tariefwijziging geplaatst en hun reactie was dat "hun tarieven nog steeds dezelfde zijn". Echter in het verleden kwamen ze kort erna met nieuwe bundels, dus nog even afwachten.wied schreef:ja, en hopelijk snel gevolgd door MV...
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel ... -en-tablet
en met een 12 maanden abo een 4G hotspot voor 29,00 €! Ook niet mis...
en met een 12 maanden abo een 4G hotspot voor 29,00 €! Ook niet mis...
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Telt deze aanbieding nog?
Ik zie op http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel ... -en-tablet ook staan
"Pocket Hotspot Aanbieding beperkt tot 31/12/2013. Bij elk Internet Everywhere 15- en Internet Everywhere Unlimited-abonnement met een contract van 12 maanden en bankdomiciliëring krijg je een Internet Everywhere Modem Advantage. Dat is een korting op de aankoopprijs van je modem die wordt toegekend als een getrouwheidsvoordeel, gekoppeld aan je tariefplan. De voorraad van modems is beperkt. Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Deze aanbieding is niet compatibel met de andere aanbiedingen of voordelen die van toepassing kunnen zijn op andere types van mobiele modems, gekoppeld aan een verbintenis van 12 maanden op de mobiele internetaanbiedingen van Mobistar."
Ik zie op http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel ... -en-tablet ook staan
"Pocket Hotspot Aanbieding beperkt tot 31/12/2013. Bij elk Internet Everywhere 15- en Internet Everywhere Unlimited-abonnement met een contract van 12 maanden en bankdomiciliëring krijg je een Internet Everywhere Modem Advantage. Dat is een korting op de aankoopprijs van je modem die wordt toegekend als een getrouwheidsvoordeel, gekoppeld aan je tariefplan. De voorraad van modems is beperkt. Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Deze aanbieding is niet compatibel met de andere aanbiedingen of voordelen die van toepassing kunnen zijn op andere types van mobiele modems, gekoppeld aan een verbintenis van 12 maanden op de mobiele internetaanbiedingen van Mobistar."
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
De link werkt blijkbaar niet meer (ook niet via archive.org https://web.archive.org/web/*/http://mo ... be/new-iom)
Heeft er iemand aan mirror of het antal bel minuten dat je krijgt ?
Heeft er iemand aan mirror of het antal bel minuten dat je krijgt ?
Greetz cyberbug

- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
- Bedankt: 30 keer
Toch vond ik het een downgrading ook al kreeg je 1gb meer...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Elite Poster
krisken schreef: Telt deze aanbieding nog?
staat toch duidelijk op hun website vermeld! Dat de mobi* crew slordig is, en de kleine lettertjes niet update, verwondert mij niet...
staat toch duidelijk op hun website vermeld! Dat de mobi* crew slordig is, en de kleine lettertjes niet update, verwondert mij niet...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 13 keer
3gb voor €15 is zeer voordelig.
Bellen aan 30ct/min is dan weer minder voordelig, dat is het maximumtarief voor roaming (eigenlijk mag het maar 29,04ct/min zijn). Je kan dus dan beter met een buitenlands kaartje bellen als je inbegrepen minuten op zijn
Bellen aan 30ct/min is dan weer minder voordelig, dat is het maximumtarief voor roaming (eigenlijk mag het maar 29,04ct/min zijn). Je kan dus dan beter met een buitenlands kaartje bellen als je inbegrepen minuten op zijn

-
- Elite Poster
Feit, maar er zijn geen inbegrepen minuten
het is te overwegen komende van GC, maar het datavolume voor buitenland is dan weer een serieuze plus aan GC.

het is te overwegen komende van GC, maar het datavolume voor buitenland is dan weer een serieuze plus aan GC.
-
- Elite Poster
Dat zou schitterend zijn, maar vrees er een beetje voor... hoewel, met de nieuwe wind bij bgc...