Verbruikgeschiedenis Tempo Giga

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Weet iemand waar je je verbruiksgeschiedenis van Tempo Giga kunt bekijken ? Mijn vrouw heeft een TG kaartje in haar iPad, en die dus zuiver voor data gebruikt wordt en waarmee niet eens kan gebeld of gesms'd worden. Toch is het nu al de 2de maand op rij dat er een miniem bedrag verdwenen is van haar belwaarde (deze keer 70c). Zou wel eens willen weten waar dat naartoe gegaan is.
NB: belwaarde wordt na elke herlading overgezet naar PSN account. Hiervoor versteek ik de SIM effen in mijn GSM om de SMS voor de betalingsbevestiging kunnen te ontvangen. Misschien dat er dan iets gebeurt dat aangerekend wordt, maar dan zou ik verwachten dat dat elke maand het geval is, en het elke maand eenzelfde bedrag is.
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

In je klantenzone kan je enkel je herlaadgeschiedenis raadplegen maar niet je verbruiksgeschiedenis
De klantendienst kan dit wel voor je nakijken

Steek je haar SIM in een iPhone?

Dan gaat er een Facetime/i-Message validatiecheck gebeuren en je toestel gaat (zonder jou medeweten) een SMS sturen naar +447786205094 (UK) van Apple

Vroeger was dat 0.37€, sinds 11/06 0.70€
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb kaartje recent idd eens in haar iPhone gestoken om te testen ivm tethering dat niet werkt met haar iPad. Zal inderdaad dat zijn. Toch best wel idioot dat er under the hood een internationale sms verstuurd wordt!
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Tomby schreef:Ik heb kaartje recent idd eens in haar iPhone gestoken om te testen ivm tethering dat niet werkt met haar iPad.
Ik denk dat je nog eens expliciet de instellingen moet invoeren voor tethering, iPad neemt dat niet over van het gewone mobiel internet maar behandelt dat als een apart systeem.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bababa schreef:Ik denk dat je nog eens expliciet de instellingen moet invoeren voor tethering, iPad neemt dat niet over van het gewone mobiel internet maar behandelt dat als een apart systeem.
Klopt, maar sowieso werkt het niet (zijn hier andere threads ook over). Van zodra je tikt op 'Mobiele hotspot' om tethering in te stellen, krijg je een popup dat je Orange moet contacteren.
Gebruikersavatar
LighScan
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 jul 2011, 13:12
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 5 keer

Heb ik al eens via Twitter gevraagd, maar daar doen ze dus (nog) niet aan. Misschien als meer klanten feedback geven, dat ze daar wel is aan willen werken...

AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”