Nieuwe tarieven: Bizz Mobile L

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
vincentjanv
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 okt 2018, 13:49
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Volgens het persbericht op https://www.proximus.com/nl/news/proxim ... st-pricing zijn er enkele wijzigingen op til. Sommige kan men beschouwen als 'goed', maar wat ik straf vind, is de situatie rond Bizz Mobile L.

In het SMSje dat we kregen eind september, stond dat Bizz Mobile L zou worden omgezet in Bizz Mobile L+, met data die van 10gb naar 15gb ging gaan.
Vandaag is daar niets van terug te vinden in het persbericht (wat natuurlijk niets volledig uitsluit..), er staat dat Bizz Mobile L weliswaar goedkoper wordt, maar dat de 10gb naar 7gb verminderd wordt. De enige mogelijkheid om meer te hebben, is over te stappen naar XL, met ombeperkte data, maar veel hoger prijskaartje. We krijgen X budget voor telefonie via werk, en de XL valt daarboven met als gevolg dat ik minder krijg en er niets aan kan doen:(

Nogmaals, het kan zijn dat bestaande L-klanten inderdaad die L+ krijgen voor hetzelfde bedrag nu, en dat ze dit niet vermelden in het persbericht daar het gaat over wijzigingen vanaf 1/1/2019 en om geen verwarring te bezorgen. Die L+ zal dan ook niet te bestellen zijn zo, lijkt me dan. Echter, ik vrees hiervoor..
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vanaf 1 november voor Mobilus-klanten (prijzen incl. btw):
Mobilus S: 1,5 GB (3 GB in Tuttimus) + 120 minuten bellen + onbeperkt sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 15,99 euro/maand
Euh das toch al een tijdje zo?
Mobilus M: 5 GB (10 GB in Tuttimus) + onbeperkt bellen en sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 26,99 euro/maand
Euh das toch al een tijdje zo?
Tuttimus + 2 euro per maand
Olé nog eens 2 euro er bij :eek:

Volgens mij zijn ze weer een kat in een zak aan het verkopen. Er veranderd voor tuttimusklanten juist niks, buiten de prijs op 1 januari 2019.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Iedereen die tot vandaag een bizz mobile L heeft of aanvraagt, zal vanaf morgen naar een bizz mobile L+ overgezet worden. Prijs blijft ongewijzigd (€39 zonder pack of €29 in pack) en de bizz mobile L+ heeft 15GB.

Iedere nieuwe bizz mobile L die vanaf morgen geactiveerd of aangevraagd wordt (nieuw of bestaande klanten) zal vanaf dan de vernieuwde bizz mobile L (€32 en 7GB zonder pack, €29 en 10GB in pack) worden.
vincentjanv
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 okt 2018, 13:49
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Fallschirmjaeger schreef:Iedereen die tot vandaag een bizz mobile L heeft of aanvraagt, zal vanaf morgen naar een bizz mobile L+ overgezet worden. Prijs blijft ongewijzigd (€39 zonder pack of €29 in pack) en de bizz mobile L+ heeft 15GB.

Iedere nieuwe bizz mobile L die vanaf morgen geactiveerd of aangevraagd wordt (nieuw of bestaande klanten) zal vanaf dan de vernieuwde bizz mobile L (€32 en 7GB zonder pack, €29 en 10GB in pack) worden.
Ok, ik hoop het van harte. Vreemd dat ze dit zelf niet even kunnen vermelden, maar dat terzijde.
Bedankt!
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Het zal wel snel duidelijk worden op hun site ook. Het onderdeel met het overzicht van hun abonnementen is offline dus ze zijn eraan bezig denk ik.

Ze lijken het trouwens wel serieus te nemen als ze dat onderdeel van hun site bijna 2 dagen offline halen... https://www.proximus.be/nl/id_cr_coming ... terug.html
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”