Kennis van me heeft recent een abonnement overgedragen naar een pay & go (was reeds een Proximus abonnement, don't ask me which) - nu werkt haar mobile internet niet meer. Alle settings nagelopen, kloppen, toestel gereboot, etc...
Ondertussen al eens aangeraden van de klantendienst te bellen - maar heeft hier nog iemand een of ander idee?
Activatie mobile internet?
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6009
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
- Bedankt: 507 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Gisteren nog teruggehoord: blijkbaar stonden er langs Proximus kant nog een hoop blokkeringen op (oa data, roaming, ...) die kwamen van een vroeger abonnement. Na dat die geschrapt werden werkt alles.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)