Activatie mobile internet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Kennis van me heeft recent een abonnement overgedragen naar een pay & go (was reeds een Proximus abonnement, don't ask me which) - nu werkt haar mobile internet niet meer. Alle settings nagelopen, kloppen, toestel gereboot, etc...

Ondertussen al eens aangeraden van de klantendienst te bellen - maar heeft hier nog iemand een of ander idee?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 23 keer

zeker dat de APN settings nog correct staan ? zou internet.proximus.be moeten zijn (APN/toegangspunt)
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Yep.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Gisteren nog teruggehoord: blijkbaar stonden er langs Proximus kant nog een hoop blokkeringen op (oa data, roaming, ...) die kwamen van een vroeger abonnement. Na dat die geschrapt werden werkt alles.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”