annulatiekosten proximus?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mag Proximus Annulatiekosten aanrekenen als het op tijd werd verwittigd dat ze niet hoeven te komen?

Ook werd er niets geinstalleerd en er werd geen afspraak gemaakt.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als er geen afspraak gemaakt is, hoe zou je dan een afspraak kunnen annuleren???
Retorische vraag :-D

Soms worden hier op het Forum vragen gesteld, zonder de minste info.
Alsof we hier allemaal een glazen bol hebben om te weten waarover het gaat :-( .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Philippe,

De bedoeling was dat iemand ging bellen om een afspraak te maken(werknemersvoordeel). Dat heb ik afgezegd door zelf te bellen en te zeggen dat het niet meer nodig is.

Nu krijg ik die annulatiekost terwijl er initieel alleen maar op mobiel een contract werd aangegaan en ingezet en dat het andere niet eens actief was.


EDIT: 3:04
Via het Proximus fora toch een reductie gekregen waardoor de prijs nu wel correct is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”