Vaste lijn uit pack porteren nr andere provider zonder problemen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 953
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 50 keer

Hoi

Ik heb voor een kennis de aanvraag gedaan om de telefoonlijn naar OVH te porteren en dat is, na wat gesukkel gelukt.
Nu had ik ook al in een ticket aan OVH aangegeven dat het DSL signaal/internet account actief moest blijven maar vraag me af of ze daar ook maar iets mee te maken hebben.
Als ik die operatie destijds met de telefoonlijn naar weepee heb gedaan, stond er op het formulier iets mbt het internet signaal, dat je moest aanvinken opdat het actief zou blijven.

Helaas is het alsnog misgelopen en een hele soep geworden qua mails, accounts, ...
Gelukkig heeft Px de blunder snel hersteld, het signaal terug geactiveerd en nieuw account naar de modem gepushed.
De administratieve rompslomp zal waarschijnlijk ook wel in orde geraken, alhoewel ze doorzetten dmv mails en vandaag met een bpost pakkket, om de modem terug te sturen.

Mijn vraag: had dit voorkomen kunnen worden en zo ja, hoe?
Gelukkig gaat dit tegenwoordig al wat beter dan jaren geleden maar blijkbaar nog te moeilijk om meteen correct te doen...

Het antwoord kan anderen ook dienen.

Tnx
E
Heppie NY!
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 953
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 50 keer

Niemand?
Misschien naar subforum 'Internetproviders' verhuizen.
Mods?
Heppie NY!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Dat ''monopolisten'' gedrag is hier al jaren bekend! No guts, no glory! Doorduwen dus en nrs blijven porteren :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”