Proximus - Pay&Go vraag voor info

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Ik heb een aantal Proximus Pay&Go kaarten met beperkt gebruik en uiteenlopende vervaldagen en ben met Proximus enkele weken geleden een discussie gestart m.b.t. het aantal sms herlaadmeldingen voor één van deze kaarten.
Voor betrokken kaart werd vanaf één maand voor vervaldatum van Proximus dagelijks één "herlaad"-sms (en soms twee) ontvangen.
Met de beste wil van de wereld kan ik mij niet herinneren ook voor de andere kaarten dagelijks met ingang van één maand vooraf een dergelijk aantal sms-en te hebben ontvangen, de verval/herlaaddata van deze kaarten lagen evenwel alle nog in 2017.
Volgens Proximus is een dagelijkse herlaad-sms vanaf één maand voor vervaldatum normaal, "tenzij de kaart niet gebruikt wordt" en slechts dan een beperkt aantal sms-en verstuurd worden (1 één maand vooraf, 1 twee weken vooraf, ...)
Zijn er user/forum-nauten die mij eventueel meer duidelijkheid over kunnen verschaffen of hun ervaringen hierover willen delen?
Dank bij voorbaat
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Ik heb ook verschillende P&G kaarten en ik ontvang een maand vooraf en dan enkele weken voordien een verwittiging om op tijd te herladen.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Bedankt, maar toch niet 1 tot 2 keer per dag, gedurende 1 maand....?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

ik ga ze nu niet allemaal controleren maar als voorbeeld bij één simkaart de volgende verwittigingen gekregen om op te laden voor de vervaldatum van 2 apr:
op 3 mrt ->18 mrt -> 27 mrt.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Bedankt

Dit is voorlopig de laatste respons van Px via ombudsman hieromtrent
Standaard sturen wij op 1 maand, 15 dagen en 7 dagen voor de vervaldatum een sms. Daarnaast sturen wij ook een sms indien de klant de gsm gebruikt (sms/MMS/voice/data) en dit in principe één keer per dag. Bij uitzondering met vertragingen kan het gebeuren dat dit twee keer per dag is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”