Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

Mijn vrouw heeft een gsm abonnement via haar werkgever van Proximus.
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)

Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...

Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...

Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

klacht op de website indienen, dag erna terugbellen en dan weet de helpdesk waarover het gaat
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

Op de website van Proximus of van ombudsdienst?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

In Malle was een proximus winkel, nu doet "Geronika-Expert" dat.
Daar ben ik ook al geweest, maar die mogen ook niets aanpassen (omdat het via een tussenbedrijf gaat https://forcms.maae.be)
Wat een klucht (weeral).
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
proximus-winkels die u kunnen helpen?
de proximuswinkel heir in de buurt kan maar 2 dingen

rommel verkopen of u, bij problemen, het telefoonnummer vd helpdesk geven
da's die in wIjnegem
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

...ben enkele keren effectief geholpen door hoofdadres-loket (Jezusstraat, Antwerpen). Maar heb ook enkele keren een oplossing moeten forceren via de ombudsman :-(
Laatst gewijzigd door wied 27 maa 2018, 16:43, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

1207 schreef:
wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
proximus-winkels die u kunnen helpen?
In het koopcentrum in Sint-Niklaas altijd goed geholpen geweest (en wel degelijk geholpen ;) ). Alleen mogen ze daar niet helpen met zakelijke abonnementen, omdat dat de verantwoordelijke in het bedrijf is die dit moet regelen met hun contact.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb je MAAE al gecontacteerd ?
Ik heb vroeger ook zo'n een abonnement gehad. Bij Proximus zullen ze je niet helpen.
Alles moet via MAAE in Mechelen gaan : 015 45 10 15
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

Dank voor het meedenken.
Maar die mensen allemaal al gecontacteerd, en ze schuiven allemaal de zwarte piet door. (proximus center, MAAE, Bank, helpdesk proximus, verantwoordelijke maae bij bedrijf)
Trouwens maae, als ge daar naar belt, krijgt ge een bandje dat ge dat via hunne website moet doen, maar via hun hoofdkantoor toch iemand aan de lijn gehad.
Soit, volgens hun(proximus) is het allemaal in orde, dus ik wacht de volgende afrekening af en als het dan niet in orde is probeer ik wel eens via ombudsdienst.
Waanzin...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”