Mijn vrouw heeft een gsm abonnement via haar werkgever van Proximus.
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)
Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...
Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...
Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?
Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?
-
- Premium Member
- Berichten: 702
- Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Premium Member
- Berichten: 702
- Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
Op de website van Proximus of van ombudsdienst?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Premium Member
- Berichten: 702
- Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
In Malle was een proximus winkel, nu doet "Geronika-Expert" dat.
Daar ben ik ook al geweest, maar die mogen ook niets aanpassen (omdat het via een tussenbedrijf gaat https://forcms.maae.be)
Wat een klucht (weeral).
Daar ben ik ook al geweest, maar die mogen ook niets aanpassen (omdat het via een tussenbedrijf gaat https://forcms.maae.be)
Wat een klucht (weeral).
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Elite Poster
- Berichten: 3443
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 96 keer
proximus-winkels die u kunnen helpen?wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
de proximuswinkel heir in de buurt kan maar 2 dingen
rommel verkopen of u, bij problemen, het telefoonnummer vd helpdesk geven
da's die in wIjnegem
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
...ben enkele keren effectief geholpen door hoofdadres-loket (Jezusstraat, Antwerpen). Maar heb ook enkele keren een oplossing moeten forceren via de ombudsman
Laatst gewijzigd door wied 27 maa 2018, 16:43, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- MClaeys
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
- Bedankt: 346 keer
In het koopcentrum in Sint-Niklaas altijd goed geholpen geweest (en wel degelijk geholpen ). Alleen mogen ze daar niet helpen met zakelijke abonnementen, omdat dat de verantwoordelijke in het bedrijf is die dit moet regelen met hun contact.1207 schreef:proximus-winkels die u kunnen helpen?wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1929
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 124 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb je MAAE al gecontacteerd ?
Ik heb vroeger ook zo'n een abonnement gehad. Bij Proximus zullen ze je niet helpen.
Alles moet via MAAE in Mechelen gaan : 015 45 10 15
Ik heb vroeger ook zo'n een abonnement gehad. Bij Proximus zullen ze je niet helpen.
Alles moet via MAAE in Mechelen gaan : 015 45 10 15
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Premium Member
- Berichten: 702
- Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
Dank voor het meedenken.
Maar die mensen allemaal al gecontacteerd, en ze schuiven allemaal de zwarte piet door. (proximus center, MAAE, Bank, helpdesk proximus, verantwoordelijke maae bij bedrijf)
Trouwens maae, als ge daar naar belt, krijgt ge een bandje dat ge dat via hunne website moet doen, maar via hun hoofdkantoor toch iemand aan de lijn gehad.
Soit, volgens hun(proximus) is het allemaal in orde, dus ik wacht de volgende afrekening af en als het dan niet in orde is probeer ik wel eens via ombudsdienst.
Waanzin...
Maar die mensen allemaal al gecontacteerd, en ze schuiven allemaal de zwarte piet door. (proximus center, MAAE, Bank, helpdesk proximus, verantwoordelijke maae bij bedrijf)
Trouwens maae, als ge daar naar belt, krijgt ge een bandje dat ge dat via hunne website moet doen, maar via hun hoofdkantoor toch iemand aan de lijn gehad.
Soit, volgens hun(proximus) is het allemaal in orde, dus ik wacht de volgende afrekening af en als het dan niet in orde is probeer ik wel eens via ombudsdienst.
Waanzin...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."