vragen ivm Bizz Switch

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

Deze namiddag in de Proximus winkel gevraagd of mij kon helpen. Ik zoek namelijk een oplossing om een telefoonnummer op websites met trainings providers te kunnen plaatsen voor mijn bedrijfje, maar niet mijn eigen gsm nummer.
Bizz switch was de oplossing zei hij. Direct de app geïnstalleerd en aangezet en geconfigureerd met mijn vast nummer dat ik enkel voor mijn modem gebruik, er hangt geen telefoon aan. Daarna een sms naar een kennis verstuurd, maar die bleek verstuurd te zijn van mijn vast nummer! Hij kon dus niet terug sturen. Waarschijnlijk met bellen van hetzelfde.
De vragen dus:
- ik moet dat aanzetten om de telefoons naar mijn vast nummer te kunnen ontvangen op mijn gsm. Maar moet ik telkens ik een telefoontje of sms vanaf mijn gsm wil doen, dat terug uit zetten? Dat is toch helemaal niet handig?
- hoe stel ik de voicemail in op mijn vast nummer? Moet ik daarvoor een vast toestel aansluiten? En dan? (Al 20 jaar geen vaste telefoon)
- graag zou ik ook kunnen zien of men mij op het vast nummer of op gsm belt. Maar dat ging niet meer Bizz Switch. Zijn er andere oplossingen? Ik heb een Honor9 met 2e simslot, maar dat gebruik ik nu wel voor SD kaartje. Maar als het moet kan ik dus 2e nummer nemen. Zijn er services die mij een virtueel 2e nummer geven, zoals Bizz Switch, maar dan met iets meer mogelijkheden?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Je zou ook bv een vast nummer kunnen nemen bij ovh. Je hangt daar een doorschakeling aan naar je gsm tijdens bepaalde momenten. Nadeel jij betaald de doorschakelingen.
Vijfkilo
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 sep 2017, 10:06

Heb je bizz mobile switch?
Want dan krijg je een tweede (virtueel) mobiele nummer dat je kan gebruiken op je huidige sim kaart
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb nog wat pogingen gedaan, maar het lijkt me toch vrij waardeloos.
Iedere keer als ik een telefoontje wil doen of SMS wil versturen, moet ik dan de Bizz Switch afzetten anders gebruikt hij mijn vast nummer.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”