Dag allen,
Sinds carrierupdate 28.3 op ios is het niet meer mogelijk met proximus om doorschakeling te wijzigen, activeren, of deactiveren indien actief. Niet via instellingen of via de code.
Tot mijn verbazing nog maar weinig van te vinden via google.
Proximus klantendienst is op de hoogte maar heeft geen weet van een oplossing.
Het enigste wat ze bij proximus kunnen doen is bij hen de doorschakeling ongedaan maken.
Is er hier iemand die reeds een oplossing kent? Een nieuwe carrierupdate kan lang op zich laten wachten vrees ik
Proximus + iphone probleem doorschakelen
-
- userbase crew
- Berichten: 8974
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
- Bedankt: 690 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Is uw username per ongeluk van uw telefoonnummer afgeleid?
Indien ja, raad ik u aan dringend met een admin contact op te nemen om die te veranderen
Indien ja, raad ik u aan dringend met een admin contact op te nemen om die te veranderen
-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 95 keer
Blijkbaar zijn er op het web in binnen- en buitenland diverse gelijkaardige problemen gemeld = sommigen hebben het probleem, ander weer niet
Ik geef ter info volgende link door
https://yescrowd.optus.com.au/t5/Mobile ... d-p/210569
Kortom komt het erop neer dat versie 28.4 het probleem zou oplossen en dat het tijdelijk uitschakelen van 4G e nWifi = doorvoeren van call forwarding in 3G mode het probleem omzeilt
Ik geef ter info volgende link door
https://yescrowd.optus.com.au/t5/Mobile ... d-p/210569
Kortom komt het erop neer dat versie 28.4 het probleem zou oplossen en dat het tijdelijk uitschakelen van 4G e nWifi = doorvoeren van call forwarding in 3G mode het probleem omzeilt